(16) Soju

1.1K 50 36
                                    

Péntek este, Jungkook:

Jó házigazdához híven, mindenféle alkoholos italból bőven feltöltöttük a készletünket és kitessékeltük anyáékat estére. Tulajdonképpen szívesen mentek el, de így a takarítás is ránk marad.

Mire mindent elrendeztünk a nappaliban, Jin és Namjoon is lejött az emeletről.

- Azért segíthettetek volna! – panaszkodom.

- Majd a takarításban. – ránt vállat Nam.

- Az nem takarítás, hogy én mosogatok, te meg bámulsz! – akad ki Jin.

- Igaza van. – értek egyet utalva Taehyungra, hogy ő is ezt szokta csinálni.

Először nyolc körül Yoongiék érkeztek meg. Jimin egy öleléssel köszönt nekem. Kicsit később Hoseok is megérkezett, amiért Jimin le akarta szedni a fejemet, de amikor meglátta, hogy Felix is itt van megnyugodott.

A nappaliban egy körben foglaltunk helyet, az előkészített a párnákra.

- Hogyan kezdjük? – kérdezte Taehyung, de eléggé nekem szegezte a kérdést.

- Lehet bemutatkozással kéne. Őket nem ismerik. – mutatok Namékra. Az említett felfogta az utalást.

- Kim Namjoonnak hívnak, és Taehyung egyik rokona vagyok. Amikor Szöulba kell jönnöm munka miatt, náluk szoktam lakni. – áll elő egy gyors hazugsággal utalva a közös vezetéknevükre.

- Én Kim SeokJin vagyok, és nem tudom mennyire fontos ez, de a párja vagyok. – mutatkozik be a másik is.

- Akkor szerintem mostmár kezdhetjük. – veszek el egy üres üveget és a kör közepére helyezem, miközben mindenki elvesz egy-egy sört.

- Kezdhetek én? – kérdezem meg, mire mindenki bólogat.

Megforgatom az üveget, ami Yoongi felé fordulva áll meg.

- Felelsz vagy mersz?

- Felelek. – sóhajt, előre félve a kérdésemtől.

- Lefeküdtetek már?

- Mivan? Ti együtt vagytok? – lepődik meg Hoseok.

- Igen, több mint két hete. – válaszol talán kicsit túl büszkén Jimin.

- Az én kérdésemre is kapok választ? – érdeklődőm.

- Persze, tegnap megtörtént. – von vállat Yoongs.

- Rendben, te jössz.

Az üveg most Jin felé fordulva áll meg. Yoongs nagyon gondolkozik, mert nem igazán ismeri még a „rokonomat".

- Felelsz vagy mersz? – kérdezi meg végül. Jin beleiszik a sörébe, aztán a merést választja.

- Szerintem még nem vagyunk elég részegek a „komolyabb dolgokhoz". – mutat idézőjelet a levegőben. – úgyhogy csak bizonyísd be, hogy együtt vagytok. – mutat Namra.

- Ez könnyű. – háta mögött támaszkodik meg a kezeivel, úgy bámul szerelme szemébe. A másiknak fél perc sem kell, hogy fölé hajolva vegye birtokba az ajkait.

- Jól van, azért ne egyétek meg egymást! – szólok rájuk, mire visszaülnek a helyükre.

- Most én jövök, ugye? – kérdezi Jin. Egy bólintást kap válaszként.

Az üveg Jimin felé fordulva áll meg, aki a felelést választja.

- Rendben. Van olyan dolog, amit senki nem tud rólad?

Testvérbe szeretve - Taekook ✓Where stories live. Discover now