(37) Nászéjszaka

786 31 2
                                    

Taehyung:

Miután Jungkook átlépte velem a küszöböt, megtámadtam a nyakát. Erre ledobott az ágyra, amitől a kelleténél kicsit nagyobbat puffantam. Letérdelt egyik lábával a lábaim között másikkal az ágyon és a ruhám elejével kezdett játszani. A keze köré csavarta, majd finoman a nyakam köré.

- Miért ezt a ruhát választottad? - kérdezte két mozdulat között.

- Gondoltam neked is jobban tetszene, ha nem zakóban vennél el. - próbáltam egy kicsit felülni, de visszalökött.

- Jól gondoltad. - hangszíne megint átváltott mélyebbre, amit imádok.

- Tényleg nagyon sokáig el fogod húzni? - hangomban aggodalom érződött, mire Kook megsimogatta az arcomat.

- Tetszeni fog, és sokkal nagyobbat fogsz élvezni! De először tenned is kell érte! - fordított a helyzetünkön, hogy felette helyezkedjek el.

Felfogva mit szeretne először az ajkait csókoltam meg, majd lejjebb haladva a nyakát.
Miután széthúztam a zakóját, elkezdtem kigombolni az ingjét. 

- A nyakkendő? - kérdezte, mivel azt csak egy kicsit meglazítottam, de nem vettem le róla.

- Marad. - mondtam egyszerűen, majd megvártam, amíg felül, hogy leejthessem a válláról a felsőit. - Amúgy... Mennyit edzettél az elmúlt hetekben? - simogattam, most még izmosabb mellkasát.

- Sokat, mert fontos, hogy tetszek neked! Nem számít mennyi fáradtsággal jár. - mondta még mindig ülve, miközben egyik kezével támaszkodott a háta mögött, másikkal, hol az államat, hol a derekamat támasztotta.

- De hozzád képest én hogy nézek ki? - nyúltam a ruhám alá, ahol az egykori kockáim helyett, csak egy puha pocakot találtam.

- Tökéletesen. - muszáj volt megcsókolnom. Átkaroltam a nyakánál, ő pedig egy kicsit feljebb helyezkedett, hogy mindkét kezét az én testemre tehesse. Mivel az ölében ültem, lassan elkezdtem ringatni a csípőmet, mire elködösült íriszekkel nézett rám.

- Mióta vagy ilyen szemérmetlen?

- Már elvettél, nem kell tartanom attól, hogy elhagysz, ha nem vagyok elég ártatlan.

- 1: Nem tudom, honnan gondoltad, hogy ezért elhagynálak, mert nagyon szeretem, ha így viselkedsz, 2: még el tudod válni! - vigyorgott.

- De én nem fogom aláírni a válási papírokat! - jelentettem ki, mire orrát a nyakamba fúrta.

- Jaj nekem! - drámázott.

- Nem szorít a nadrágod? - nyúltam le az említetthez, belemarkoltam, majd apró köröket kezdtem leírni az ujjammal.

- Vedd le! - szólt rám, de nem engedelmeskedtem.

- Nem úgy szokott lenni, hogy előbb én leszek meztelen?

- Levetkőztetlek, ha megígéred, hogy néha látom még rajtad ezt a ruhát! - ajánlott feltételt.

- Persze, azt a szoknyát is felvettem, akárhányszor csak kérted! - egyeztem bele, mert szeretem az ilyen ruhákat. 

- Helyes. - aztán kibújtatott a felsőmből, amit óvatosan félrerakott. Bezzeg a pólóimmal nem így bánik! Nem is tudom, hány darabom veszett oda miatta. - Szeretném, ha hasznosítanád a szádat!

Nem fogok ellenkezni, hátha, ha megteszem amit kér, akkor hamarabb térhetünk a lényegre.
Lemásztam a lábai közé, amiket egy kicsit felhúzott, hogy talpait letámaszthassa.
Kicsatoltam az övét, de miután lehúztam a pici cipzárt a nadrágján, csak egy kicsit széthúztam az anyagot és alsón keresztül kezdtem nyalogatni.

Testvérbe szeretve - Taekook ✓Where stories live. Discover now