(40)Megkomolyodni?

781 34 2
                                    

Jimin:

Taehyungék kislánya és Jin ikrei is már 4 évesek, akiket Hana-nak és Duri-nek neveztek el az alapján, hogy melyikőjük született előbb. Én mégcsak most szántam el magam a házasságra, de Yoongi semmit sem sürgetett, amiért hálás vagyok neki. Az évek alatt lett egy kiscicánk, akit Puffancsnak neveztem el.
Yoongi a nyáron kérte meg a kezemet, így a szervezés pont májusra lesz kész, ahogy szerettem volna.


Nekünk egyszerűbb esküvőnk lesz, mert nem szeretnénk nagy felhajtást. Viszont, ma fogom megmutatni Jinnek és Taehyungnak, hogy milyen ruhát választottam. Kíváncsi vagyok a reakciójukra.
Az üzletben segítettek felvenni, majd kimentem a barátaim és az anyukám elé. Egy testhez simuló fehér nadrág, amihez egy bokáig érő félszoknya van. Így hátulról úgy néz ki, mintha tényleg egy esküvői ruhában lennék, elölről viszont látszik, hogy nadrág van rajtam. Természetesen fehér kicsit derék fölé érő hosszú ujjú magasított nyakú felső tartozik hozzá.
A rokonaim persze meglepődtek, de tetszett nekik és remélem Yoonginak is fog.

Mivel annyira még nem elfogadott a meleg házasság, főleg itt a fővárosban, ezért nem a megszokott polgári vagy templomi esküvőnk lesz, hanem Szöul egyik parkjában rendezzük meg.

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Itt lesz egy kicsit átalakítva, hogy egy esküvőhöz illő legyen

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Itt lesz egy kicsit átalakítva, hogy egy esküvőhöz illő legyen. Mondtam Yoonginak, hogy legyen ő is nyugodtan sportcipőben, mert rajtam is kényelmes cipő lesz, hogy tudjak táncolni. A hajam már jó ideje szőke, de ezt meg is fogom tartani, ha a hajam is bírja.

A kapcsolatunk mivel fel van vállalva, nem záratjuk le a parkot, ha esetleg Yoongi, vagy az én rajongóim szeretnék látni. Mivel a vőlegényem elég híres producer, dalszövegíró és rapper lett, lesznek testőrök a biztonságunk érdekében.

Már megtaláltam a gyerekkori barátnőmet instagrammon és küldtem is neki üzenetet, de nem válaszolt. Remélem azért eljön. Hiányzik...

Apa oltárhoz kísér, ezért Yoongs nem fog látni előtte aznap.
Föl lett állítva egy kisebb sátor, ahol Tae és a kislánya segítségével elkészültem.
Családi, és baráti körben tartottuk meg a házasság kötésünket. Mondanom sem kell a vőlegényem szülei nem jöttek el, mindazonáltal ennek őszintén örültünk.
- Kész vagy? - kérdezett rá Tae, mert azért izgulok.
- Igen. - próbáltam határozottan válaszolni, miközben a kezeimet tördeldeltem. Hogy ezt megakadályozza, lefogta azokat.
- Na, minden rendben lesz! Nincs semmi ami miatt aggódnod kéne.
- Tudom, igazad van. Behívod kérlek apát? Elkezdhetjük, ha kint is minden kész. - bólintott, majd kiment a sátorból. A tükörbe nézve, mégegyszer megigazítottam a hajamat, és egy nagy levegővétel után, belekaroltam az épp belépő édesapámba. Annyira hálás vagyok neki.
- Köszönöm, hogy vagy nekem!
- Aztán várjuk az unokákat! - mondta viccelődve. Nem tudott nem mosolyogni, ami engem is feldobott. - Viszont előtte még valaki látni szeretne. - titokzatoskodott.
- Ki?
Ekkor belépett a sátorba a rég nem látott barátnőm.
- Alexa! - ugrottam a nyakába.
- Ne haragudj, hogy eltűntem!
- Majd megbeszéljük foglalj helyet kint, jó?
- Rendben, akkor nemsokára.

Testvérbe szeretve - Taekook ✓Onde histórias criam vida. Descubra agora