Lejla
Aleksandar Abramovič i ja smo zvanično u vezi. Tri meseca je prošlo od našeg susreta u kolima. Viđamo se skoro svakodnevno na neutralnim mestima i zaista je ispunio obećanje da će biti dzentlmen. Ljubio me je dozirano, nije me dirao po škakljivim mestima i svoj vulgaran jezik je sveo na minimum. Pošto je znao kakva sam devojka nije pominjao temu seksa. Zadnjih pet dana spava kod mene, onako ogroman jedva stane u moj bračni krevet ali kaže da mu to ne smeta. Kad uđemo u stan, prvo se istušira on pa ja pa se zavalimo na kauč i gledamo tv. Kad dođe vreme spavanja, pređemo u krevet, mazimo se i ljubimo ali ništa više od toga. Osećam da je napaljen, napaljena sam i ja ali poštuje moju želju. Zaista mi je lepo sa njim. Da me Smit s vremena na vreme ne zove i opominje o zadatku zaboravila bih zašto se viđam sa njim. On je šarmantan, dobar sagovornik, pažljivo sluša sve što mu pričam, ne navaljuje kad nešto o svom životu prećutim i to mi odgovara. Rekao mi je apsolutno sve o sebi osim čime se bavi i kakvo je smeće ustvari. Kad pomislim na to stvarno mi bude neverovatno da se radi o istom čoveku ali baš zbog toga što je odličan glumac zato je i na samom vrhu. Njegovi ljudi su prestali da me prate tako da verujem da je stekao određeno poverenje u mene da ga neću prevariti. I to je neki početak.
Dok čekam njega da dođe spremam večeru i razmišljam o paradoksu svog života. Kuvam i dočekujem najvećeg neprijatelja sa kojim ću posle završiti u krevetu. Baš običan život.
Kad sam sve završila, poslala sam mu poruku sa pitanjem kad stiže i vidim da imam pola sata fore da se istuširam i dovedem u red. Kad sam se okupala, namazala telo i obukla u spavaćicu dočekala sam Abramoviča i seli smo da jedemo. Videla sam da je baš umoran ali nisam puno pitala. Tako mi funkcionišemo. Ako odluči da mi kaže saslušaću a ako ne ćutaću. Znam da mu je nestao još jedan kamion sa robom i da je zbog toga nervozan. Da me Smit nije uputio stvarno ne bih znala.
- Hoćemo li u krevet mrtav sam. - poljubi me da mi se zahvali za večeru kao i svako veče i pomazi me po licu.
- Ajde i ja sam nikakva. - pođemo u spavaću sobu i legnem na svoju stranu. Imala sam osećaj da će večeras nešto biti drugačije ali sam pametno taj osećaj gurala pod tepih. Okrenula sam se ka njemu dok je polako skidao košulju, dugme po dugme kao da ima svo vreme ovog sveta. Zatim kaiš i na kraju pantalone, sve vreme me gledajući nedefinisano u oči. Samo u boksericama je legao pored mene i privukao me na grudi. Polako je spustio jednu brtelu moje spavaćice i mazio me po golom ramenu. Postalo mi je jako vruće, osećala sam kako su mi se gaćice navlažile i duboko sam uzdahnula. Rukom se spuštao dužinom cele ruke i okruznuo mi bok. Tako je radio nekoliko puta i onda me je blago stisnuo za sisu palcem prelazeći preko ukrućene bradavice.
- Lejla, ti si prelepa žena ali ništa nećemo raditi što ti ne želiš. Već sam ti jednom rekao da žena kad kaže ne to je ne, nisam manijak. Koliko mi dozvoliš toliko ćemo ići. - glas mu je bio hrapav protkan željom i znala sam da nemam kud.
- U uredu.. - promucam jedva i stavim mu ruke oko vrata. Poljubila sam ga blago zatim je on preuzeo inicijativu i žustrije me poljubio rukom šarajući po mojoj spavaćici. Jednu moju nogu je prebacio preko sebe i u trenutku seo na krevet sa mnom u krilu. Ljubio mi je vrat, vukući me lagano za kosu usput grickajući ključnu kost. Topila sam se u njegovim rukama. Osetila sam njegov tvrdi kurac ispod sebe i zamislila se opet o njegovoj veličini. Uhvatio me je za kukove i nekoliko puta protljao pičkicom po sebi ispuštajući hrapav zvuk požude. Odmakao me je od sebe i zagledao mi se u lice držeći me idalje za kukove.
- Želim da svršiš dok si na meni. Želim tvoj orgazam lepotice. Hajde. - jače me je stisnuo za kukove i počeo jače da nabija na sebe. Klizila sam čipkanim gaćicama po njegovim bokericama dok me je jebao na suvo i stenjala koliko mi je glas dopuštao. Stavio je jednu ruku na moj vrat, gladno me poljubio sudarajući naše zube i spustio je na moju sisu koju je ogolio kad je povukao brtelu spavaćice. Kad mi je stisnuo bradavicu između prstiju počeo je žustrije da me nabija na sebe, svršila sam toliko snažno da mi se za trenutak zacrnilo pred očima. Pala sam iscrpljena na njega dok me je mazio i ljubio u kosu.
ESTÁS LEYENDO
Neuspela misija
RomanceNa strani zakona je ona, a na suprotnoj strani je on. Da li će uspeti u nameri da uhapsi jednog od najgorih ili će se usput zaljubiti u njega?