Lejla
10 godina kasnije
- Deco, dosta je bilo aman više. Ulazite u kuću. - kunem se moja deca imaju neisrcpne izvore energije. Ne znam odakle im toliko snage. Na kraju dana sam izmoždena, nesposobna da se istuširam. Posle povratka iz Bilingsa, saznala sam da sam trudna. Aleksandar je bio presrećan iako nije bio iznenađen. Iako je danima tvrdio da sam trudna, kad sam mu potvrdila sa slikom ultrazvuka dobila sam najlepši osmeh ikada. Celu trudnoću me je pazio i ispunjavao mi sve želje. A kada smo saznali da nosim dečaka, pao je u nesvest. Nije nam bio bitan pol bebe, samo da sve bude uredu, ali je on potajno želeo da prvo dete bude sin. Posle tri godine dobili smo blizance Mateju i Maksima tako da je Dmitri postao stariji brat. Prvo sam bila zbunjena saznanjem da nosim blizance ali sam posle to prihvatila i čuvala se celu trudnoću jer je bila rizična. Aleksandar ni tad nije bio iznenađen, bacio mi je neki glupav komentar kako njegovi spermići ne maše. Klasična budala. Dve godine nakon blizanaca dobili smo ćerku Alinu. Nismo želeli da znamo pol do samog rođenja bebe, tako da kad sam se porodila Aleksandar je pao na kolena i plakao kao malo dete. Sve tri trudnoće je proveo uz mene, smanjio posao na minimum i prisustvovao porođajima. Sada kada moje najmlađe dete ima četiri godine vreme je da malo uzmem predah i posvetim se sebi i nama. Seksualnog života nam ne manjka, idalje je sve prepuno mašte i na nivou ali smo zbog obaveza smanjili izlaske i večere. Preselili smo se u Novosibirsk blizu njegove porodice koja me je odmah prihvatila, u kuću sa velikim dvorištem za decu. Društvo smo imali, stalno je dolazila njegova sestra Ana sa decom i mužem kao i njegovi roditelji. Upoznala sam i par prijateljica u komšiluku sa kojima sam pila kafu tako da je sve konačno bilo mirno i bila sam presrećna.
Po saznanju da sam trudna, napustili smo naše poslove tajnih agenata i Aleksandar je nastavio da radi u ,,Abramovič Investu,, ali iz Novosibirska a ja sam otvorila agenciju za bezbednost koju je vodio David koji se bez problema preselio sa nama u Rusiju.
Decu sam konačno uspela da uteram u kuću i postavim za sto za večeru.
- Mama blizanci su glupi. - kaže pametno Dmitrij.
- Sine to je jako ružno da kažeš za braću. Oni su još uvek mali ali imaju svoja imena. - prekorim ga blago.
- Znam da imaju ali su isti i isto se i ponašaju i isto su glupi. Tako da mi je lakše da ih zovem blizanci. - klima mi glavicom.
- Dmitrij dosta. Nemoj to više da pričaš. Ni ti nisi bio ništa bolji od njih u tim godinama. Uredu? - prekorim ga strože.
- Tako je Dimi, i ti si bio glup kao i mi. - kažu blizanci u jednom glasu.
- Šta to znači biti glup mama? - pita me Alina dok zadivljeno gleda u svoju stariju braću.
- Jedite i krevet deco, reč da nisam čula za stolom. - prevrnem očima i pitam se da li da unajmim jedno pet dadilja da mi pomognu.
- Dobro veče narode. - Aleksandar u svom stilu ulazi u trpezariju i poljubi me u usta.
- Bljak.
- Fuj.
- Tata to je sramota. - kaže Alina.
- A što je to sramota srećo tatina? - pita je dok je mazi po glavici.
- Jer mi mama ne da to da gledam na tv-u kad se ljube u usta. - šah matira ga četvorogodišnjakinja.
- Ajde jedite pa u krevet. Nema pričanja dok se jede. - nastavim po svom i pridružim im se za stolom.
Kada su deca večerala i otišla svako u svoju sobu, Aleks i ja smo se premestili u kupatilo i nakon dugačkog tuširanja legli u krevet.
- Volim te Lejla Ivanovič i hvala ti na ovako lepoj porodici koju smo stvorili. - poljupcima se spuštao niz moju kičmu i nežno me masirao.
- Mhm..nastavi. - ruke su mu šarale po mom golom telu i budile leptiriće koji ni nakon 10 godina nisu nestali. Magija njegovih ruku će mi zauvek zaustavljati dah.
- A jel? A jel mogu ovde da nastavim? - prstima se spustio do mog međunožja i blago me protrljao. Koža mi se naježila i osećala sam svoju napaljenost.
- Da. - jedva sam prodahtala. Okrenuo me je na leđa i izljubio mi predeo između grudi da bi se koncentrisao na jednu bradavicu i sisao je dok je drugu štipao rukom. Nastavio je usnama da kliže oko mog pupka pa do međunožja. Liznuo me je celom dužinom i udahnuo moj miris.
- Neću to sad. Stani. - prekinula sam i gurnula ga da legne na krevet.
- Odbila si me da te oralno zadovoljim. Jel si dobro Lejla? - pita me zaprepašćen i tobože me dira po čelu.
- Da dobro sam, hoću da me jebeš. Umorna sam i nemam vremena da se igram sa tobom. - izrecitujem mu brzo i sednem na njegov uspravan kurac. Udahnuli smo oboje duboko kad sam se nabila do kraja i podigla nekoliko puta.
- Lejla uskraćuješ mi moju pičku. - kaže ljutito i jače me stisne za kukove.
- Ne uskraćujem, samo prelazim odmah na stvar. - nevaljalo mi se nasmejao i krenuo da me pumpa žestoko. Znala sam već tad da sam ga nadrljala i da mi nema spavanja noćas ali se ne kajem. Ovaj osećaj ne bih menjala ni za šta na svetu. Kad me je iscedio posle ko zna koliko orgazama ležala sam na njemu dok me je mazio po kosi. Bili smo preumorni i već je bilo tri sata ujutru ali nikako nisam mogla da zaspim. Ovako dok sam ležala na njemu i prepričavali jedno drugom dan shvatila sam da sam stvarno srećna žena. Imam divnu i zdravu decu, divnog muža i stabilan i miran život. Ružna prošlost je iza nas i spremna sam da do kraja u miru provedem svoj život uz njih.
Aleksandar
Gledam u svoju ženu kako postrojava decu i redom ih grdi jer su joj polomili prozor po ko zna koji put. Stvarno su nemogući. Svaka joj čast kako izlazi na kraj sama sa njima. Posao sam smanjio na minimum ali neka poslovna putovanja ne mogu da izbegnem. Nekad Lejla ide sa mnom i na taj način krademo vreme za nas dvoje a moja majka i Ana ih čuvaju. Posle tri trudnoće od kojih je jedna bila blizanačka telo joj je postalo mekše ali meni privlačnije. Imala je nekoliko kilograma viška koji su joj smetali i silnim dijetama se trudila da ih skine ali je meni bila privlačnija nego ikada. Skakao sam oko nje i zavodio je svakog dana od kako smo zajedno. Nisam želeo ni jednog trenutka da se oseti zapostavljenom. Još kad bi pristala da se uda za mene bio bih najsrećniji čovek na svetu. Iako smo zajedno više od 10 godina idalje mi se diže na nju čim je pogledam kao da sam tinejdzer a ne čovek u četrdesetim godinama. Gledam je kako se sagla da veže pertlu Alini i izbacila svoje prelepo dupe.
- Deco napolje u dvorište. Lejla u sobu odmah. - video sam kako me je zbunjeno pogledala preko ramena i ispratila decu u dvorište. Sačekao sam je da uđe u sobu i sa vrata navalio na nju.
- Tvoja guzica u tim helankama će me ubiti. - pljesnem je po dupetu dok kidam majicu sa nje. - Ruke na krevet i guzu u vazduh. - povinovala mi se kao dobra curica i rasparao sam joj tanke helanke da oslobodim to lepo dupe i pičkicu. Prstima sam prošao po njenoj pičkici i vodeo da je drznica već vlažna.
- Jebote deca su nam dole. - kaže kroz stenjanja jer sam stavio dva prsta u nju.
- Igraju se Lejla. A ja hoću da se igram sa tobom. - stavio sam joj ga celog odjednom a ona je vrisnula. Uzašno sam bio napaljen i nisam mogao da joj odolim. Jebao sam je kao životinja a ona je stenjala tiho. Kad sam osetio da je blizu povukao sam je za kosu i po ko zna koji put pitao da se uda za mene.
- Da. - vrisnula je i svršila. To je moja devojka.
- Hvala kurcu Lejla. Bilo je krajnje vreme. - svršio sam u nju i ljubio je po leđima.
- Aleks? - okrenula je glavu ka meni i tiho me pozvala.
- Hm?
- Volim te.
- Trebalo ti je samo 10 godina Lejla. Volim i ja tebe. - poljubim je u kosu i zagrlim.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Neuspela misija
RomanceNa strani zakona je ona, a na suprotnoj strani je on. Da li će uspeti u nameri da uhapsi jednog od najgorih ili će se usput zaljubiti u njega?