Next Day
I Woke Up Ready To Start My Day Off, So I To Go Back To Me And Mike Old Room When I Walk In There I Saw Christian Watching Dora And Mike On His Phone. I Walk Right Pass Them Both Heading Straight To The Closet. When I Walk Past Christian She Had Rolled Her Eyes At Me Hella Hard, I Had Rolled My Eyes At Her And Her Punk Ass Daddy. As I Was Walking In The Closet Grabbing Me Sum Clothes Mike Walk In There.
Mike: Man Fr You Need To Check Your Attitude, That's My Daughter Stop Being Disrespectful To Her N Her Mama.
Me: Mike I Left Yesterday Bc I Felt Not Wanted N Christian No Disrespect She Was Rolling Her Eyes At Me Everytime She See Me N Vanessa She Was Straight Not Aligning Me, So..... I Left Out Her House. I Know That's Your Lil Family But I'm Going Just Keep My Distance When They Around.
Mike: Jaydah I Knew You N Vanessa Wasn't Going See Eye N Eye, But Come On Now You And Christian Going Learn How To Deal With Other, She Going Be Over Here Alone.
Me: I Actually Don't Have Too, I Can Move Out.
Mike: Jaydah Man You Not Going No Where, N Stop Being Stubborn N Sleep Back In The Room I Miss You.
Me: Umm Whatever. I Said Rolling My Eyes, Trying Find Sum To Put On. Then I Felt A Hard Ass Smack On My Ass.
Me: MIKE Why You Do That. I Said Hella Mad, It Hurt Like Fuck My Ass Was Burning.
Mike: Stop Fucking Rolling Your Eyes.
Me: Ugh You Get On My Fucking Nerves. I Said Grabbing My White True Religion Shorts, Baby Blue N White Burberry Shirt, With My Legend Blues. I'm Finna Walk Out Until Mike Had Got In Front Of Me.
Me: Mike Move!!!
Mike: Give Me A Kiss.
Me: Hell No You Don't Deserve One.
Mike: Man Come Here N Give Daddy A Kiss.
Me: Boy My Daddy Is Name Tyrek Gerone Grey.
Mike: Ya Ya Ya Shut Tf Up But You Talk To Your Pops Again ?
Me: No N I'm Not.
Mike: I Heard He Got Another Kid She Like 6.
Me: What? O My..... I Wanna Meet Her, I Hope He Don't Touch Her.
Mike: Yea Me Too But She Live With Him, Her Mama On That Shit Too.
Me: That's Sad Smh.
Mike: You Going Go Meet Her?
Me: Idk.
Mike: It Should Be Good Let Her Meet Cortez.
Me: I'll Think About It. I Said All Sad. Mike Had Pulled Me Hella Close To Him.
Mike: Baby I Will Go With You, I Swear On My Life I Won't Let Nothing Ever Happen To You Or Cortez.
Me: Ima Go By There Today.
Mike: Ok I'm Coming Too.
Me: No I Wanna Go By Myself, I Don't Won't Cortez To Meet Her Yet.
Mike: Ok Baby But Idc Whatcha Say I'm Going Have Shon Following You There.
Me: Whatever. I Said Putting My Head Down.
Mike: Look At Me. He Said Lifting Up My Head. We Was Just Staring In Each Other Eyes.
Mike: I Love You Baby.
Me: I Love You Too. I Said He Bent Down N Kiss Me On Lips, Damn His Lips Was So Soft, He Slowly Slid His Tongue In My Mouth. We Was Tongue Kissing He Had Pick Me Up, He Put Me Again The Again, We Was Kissing So Passionate.
Christian: Umm..... Daddy I'm Hungry. Mike Had Put Me Down.
Mike: Ok We Can Go Find Sum To Eat. I Had Pick Up My Clothes, That I Drop When Me And Mike Was Kissing, I Had Went Out The Closet Walking Pass Christian, This Lil Girl Rolled Her Eyes At Me Again. I Rolled Mine Right Back, I Grab My Neon Green Panty N Bra Set. I Went In The Guest Room Laid My Clothes On The Bed N I Went In The Bathroom. I Took Over My Clothes N Hop In Shower, Got Out, Dried Off, Put On My Panties N Bra, Walk In The Bedroom Grabbing My Clothes Putting Them On. When I Was Finish I Put My Hair In A Ponytail. I Grab My White Birkin Bag, My Phone, N Headed Downstairs. I Heard Loud Laughter In The Family Room, So I Went In There. I Saw Cortez On The Desk Top Playing A Game, Mike On His Phone, N Christian Watching Friday Cracking Up. I Had Went N Sat Down All The Way Down The Other End Of The Couch That Mike N Christian Was Sitting On.
Cortez: Mama Where You Finna Go?
Me: I Gotta Go Make A Ran.
Cortez: Can I Come ?
Mike: Naw Me, You, N Christian Going To Go Out To Fancy Restaurant, N The Mall.
Christian: YAY!!!!
Cortez: Whatever.
Mike: Ok Y'all Go Get Dress Look Fancy. They Both Went Upstairs. Mike Was Looking Really Sexxyyy. He Had On A White Burberry Collar Shirt, Black Pants He Had Rolled Up, Black Red Bottoms Dress Shoes, Rolex, Diamond Earrings. He Had Look At Me N Smile, I Rolled My Eyes, This Nigga Had Came N Got On Top Of Me.
Me: Move Mike.
Mike: Naw I'm Not.
Me: Stop The Kids Here.
Mike: You Playing Lil Girl.
Me: Whatever. This Nigga Had Kiss Me, We Was Having A Straight Make Out Section. He Had Grab Me Pulling Me On Top Of Him. I Could Feel Him Getting On Hard. I Had Heard Somebody Going The Steps, So I Had Got Up Off Him. Christian Came Running In She Was Looking Cute. Cortez Came Down Walking Slow He Was Looking So Handsome. He Had On White Chanel Collar Shirt, Black Dress Pants, His Shirt Was Tuck In His Pants, Black Red Bottoms, Diamond Earrings.
Me: Awwww Look At My Baby!!! I Said Walking Up To Him Kissing All Over Him.
Cortez: Ugh Mama Stop!!
Mike: Right Let Him Go, So We Can Go.
Me: Whatever I'm Out Anyways. I Said Walking Toward The Door. Mike Nem Was Walking Behind Me. Mike Turn On The Alarm N Lock The House Up.
Mike: Which Car We Riding In?
Christian: The BMW.
Cortez: No The Bentley Truck.
Mike: Umm Naw We Going Drive Porsche. They Was Getting In The Car N I Was Getting In The White Aston Martin. I Pulled Off Making A Left, While They Had Made A Right. This Finna Be A Long Day.
YOU ARE READING
Take Me As I Am
Teen FictionRead And Find Out ....... This Is My First Book So Just Bare With Me