Ik werd midden in de nacht wakker door iets nats op mijn lichaam. Ik kwam overrijnd en keek waar het zat. Het zat bij mijn borst. Het was rood bruinig van kleur en zag er niet goed uit. Ik trok mijn shirt uit en bekeek het even goed. Het kwam uit mijn borst! Om precies te zijn uit mijn tepel! Ik begon een beetje in paniek te raken omdat ik niet wist wat er aan de hand was. Ik probeerde het weg te vegen maar het kwam telkens weer terug. Ik hield een propje wc papier stevig tegen me aan en wachtte totdat het voorbij was. Na een kwartier was het gestopt en kon ik het papiertje van mijn lichaam af halen. Ik kon niet meer slapen dus besloot ik maar te gaan douchen. Ik trok al mijn kleren uit en ging onder de douche staan. Mijn borst was helemaal rood en het prikte. Misschien komt het gewoon door de warme stralen stelde ik mezelf gerust. Ik waste mezelf goed en kwam daarna onder de douche vandaan. Ik droogde mezelf af en trok mijn ondergoed aan. Net toen ik mijn bh aan gedaan had kreeg ik weer een steek in mijn borst en begon het als een gek te irriteren.
Vandaag maar even geen bh. Ik trok mijn hempje aan en daaroverheen mijn kleren. Ik had een zwart t-shirt met een rode roos erop aan zodat, als er weer iets uit mijn borst zou komen, je het niet goed ziet. Daaroverheen deed ik een vel rood vest en eronder mijn zwarte broek van gisteren. Ik pakte mijn schooltas en deed er wat boeken in. Daarna ging ik samen met mijn tas naar beneden en keek even wat tv. Het was nog erg vroeg dus kon ik niet veel anders doen. Opeens hoorde ik kleine voetstapjes van de trap af komen. Ik draaide me om en zag Kiara naar me toe komen. "Wat doe je nu al
Beneden?" Vroeg ze. "Ik kon niet meer slapen" zei ik. "Ik ook niet" zei Kiara. Ze kwam dichter naar me toe en ging op mijn schoot zitten. Ik zette de tv aan op een kinder programma en keek samen met Kiara naar de tofu's. Een uur later was het ongeveer half 7 en zag ik mijn moeder naar beneden komen. "Wat zijn jullie vroeg" zei mijn moeder. "We konden niet meer slapen" zei ik. Kiara knikte instemmig mee. "aah, oke" zei mijn moeder. Ze ging in de keuken staan en smeerde wat broodjes voor ons. Opeens voelde ik weer een steek in mijn borst maar deze keer duurde het langer. Ik greeg naar mijn borst en zakte in elkaar van de pijn. "Schatje, gaat het wel?" Vroeg mijn moeder bezorgd. Ik knikte maar de pijn ging gewoon door. "Robin?" Vroeg Kiara angstig. "Het komt goed" piepte ik. Opeens was de pijn weer weg en kon ik normaal gaan zitten. "Wat was dat?" Vroeg mijn moeder. "Oh niks" zei ik. Ik herstelde mezelf weer en klemde mijn armen om Kiara heen. Ze legde haar hoofd naar achteren en leunde tegen me aan. "Ik hoop dat het niks ergs is.." fluisterde Kiara. "Ik ook niet" fluisterde ik terug.Het was pauze en ik liep samen met wat meiden uit mijn klas naar de kantine toe. Ik bestelde een appel en nam plaats aan mijn eigen tafeltje. Alle andere meisjes kwamen om mij heen zitten en layla kwam naast me zitten. "Uuhm Robin.." fluisterde Layla. "Jah?" Vroeg ik. "Er zit een vieze vlek bij je borst" zei ze. Ik keek ernaar en zag dat het weer begonnen was. Shit. Ik pakte mijn tas en liep snel naar de wc's toe. Gelukkig zat er niemand in. Ik keek in de grote spiegel die aan de muur hing en zag dat er weer een grote vlek op mijn shirt zat. Ook dat nog. Ik waste met een wc papiertje de vlek van mijn shirt af en liep weer terug naar mijn tafeltje. "Zo, geregeld" zei ik. "Mooi" zei Layla. Ik at mijn appel verder op en stond daarna op. "Ga je mee?" Vroeg ik aan Layla. "jepp" zei Layla. We pakten onze spullen bij elkaar en liepen weg. "Wat gaan we doen?" Vroeg Layla. "Ik heb iets voor je" zei ik."oehh" zei Layla blij. Ik liep naar een leeg lokaal toe en zette het licht aan. Bruce, een jongen uit onze klas stond in het midden van het lokaal verwachtingsvol naar Layla te kijken. Ze was al heel lang verliefd op Bruce en ik ontdekte dat hij haar ook leuk vond, dus heb ik dit even gefixt. "dankje" hoorde ik Layla fluisteren. Ze draaide zich naar Bruce om en likte haar lippen. In grinnikte en duwde haar naar Bruce. "Nou, ik laat jullie even alleen" zei ik. Ze knikten en keken elkaar verliefd aan. Ik zette het licht uit en deed de deur opslot. Wat een goeie vriendin ben ik toch. Ik liep weg met de sleutel in mijn handen en stak hem in mijn zak. Die komt er voorlopig niet meer uit. Ik zag Dave met zijn rug naar mij toe staan. Ik liep naar hem toe en sloeg mijn armen om zijn midden. Hij draaide zich om en kreeg een lach op zijn gezicht. "Heey babe" zei hij zwoel. "Heey Dave" zei ik terug. Hij draaide zich om zodat onze buiken tegen elkaar aan stonden en hij drukte een lange tedere kus op mijn lippen. Ik sloeg mijn armen om zijn nek en kus hem terug. Ik voelde dat hij een lach kreeg op zijn mond en ik trok mijn lippen van hem af. "Wat?" Vroeg ik lachend. "Gewoon" zei Dave grijnzend terug. Ik keek hem vragend aan zodat hij wel moest toegeven. "Ik vind het gewoon fijn om zo een sexy stoer en knap meisje als jij te hebben" zei hij zacht. Ik bloosde en zei "en ik vind het fijn om zo'n hotte knappe leuke jongen als jij te hebben". Hij lachte en drukte mij dichter tegen zich aan. Ik zette mijn lippen weer op die van hem en kuste hem. Hij kwam weer van me vandaan en pakte mijn hand. "Kom" fluisterde hij. "Nee, ik heb iets beters" fluisterde ik terug. Ik zag een grote grijns op zijn gezicht komen en trok hem mee. We stopten bij het lokaal waar ik Layla en Bruce had achtergelaten. "Kijk" fluisterde ik. Ik haalde de sleutel uit mijn zak en stak hem voorzichtig in het slot. Het was nog steeds erg donker binnen dus kon je ze niet zien door het raampje. Ik draaide het slot ervan af en duwde de deur zachtjes open. Ik zag een wild zoenende Layla op een tafeltje liggen met Bruce erboven op. Ik liet het Dave zien en zag dat hij zijn lach niet kon inhouden. Ik hield mijn hand bij het lichtknopje en klikte het aan terwijl ik de deur hard open zwaaide. "Nu is het wel genoeg geweest!" zei ik lachend. Ik zag dat Bruce bijna op de grond viel en Layla keek verschrikt op. "K***** hey" zei Layla, "Ik dacht dat je een leraar was". Dave en ik gierde het uit van het lachen en we moesten ons aan een tafeltje vast houden om erovoor te zorgen dat we niet vielen. Bruce stond op en liep naar Dave toe. "Wat flik je me nou?" Zei hij boos en lachend tegelijkertijd. Ik hielp Layla omhoog en keek haar aan. Ze zag er verwilderd uit en haar haar piekte alle kanten op. "Nou het ging er wild aan toe" zei ik lachend terwijl ik naar haar haar wees. Ze streek haar haar weer plat en herstelde zich. "Pffff" zuchtte ze. "Is het nu aan?" Vroeg ik. "Ja duh" zei Layla zuchtend. Ik gaf haar een duwtje in haar zei en nam haar mee het lokaal uit. "Dankje" zei Layla nu echt. "No problemo" zei ik. We lachten en zagen Dave en Bruce ook het lokaal uit komen. Dave pakte mijn arm en Bruce pakte die van Layla. "Ik zie je zo" zei ik tegen Layla. "ja hoor" riep ze naar mij.
Dave duwde me tegen een muurtje aan en kneep in een van mijn borsten. Ik kermde het uit van de pijn en zakte op de grond. "Wat is er?" Vroeg Dave. "Ik weet het niet" zei ik. Hij hielp me weer omhoog en legde zijn hand onder mijn kin. Hij duwde hem omhoog en ik keek hem in zijn ogen aan. "is er iets?" Vrieg Dave. "Nee, gewoon een beetje pijn daar" zei ik. Ik drukte een kus op zijn wang en ging er snel vandoor. "Wat ga je doen?" Hoorde ik Dave nog roepen. Ik negeerde hdm en liep verder. Opeens botste ik tegen een meisje aan waardoor al haar spullen uit haar handen vielen. "Oh sorry" piepte ze. "Flikker een eind op vies k*****kind" riep ik boos. Ze bukte zich snel naar de grond en pakte haar spullen. "Nerd" riep ik nog naar haar voordat ik weg liep. Ik had even echt geen zin meer in school dus ging ik maar naar huis toe...
JE LEEST
Kanker is geen scheldwoord....
Teen Fiction"zeg het!" commandeerde ik hem. "nee! waarom zou ik?!" zei hij boos terug. "Omdat je doet wat ìk zeg" zei ik dreigend terug. "En waarom dan wel?" vroeg hij arrogant. "Omdat ik je leven tot een levende hel kan maken" siste ik naar hem. Je zag de ri...