2. Ciddi Konuşmak

11.8K 610 97
                                    

404: Benimle ne sorunun olabilir hala anlamadım.

Ateş: ? 

Ateş: Gece ikide bunu mu düşünüyodn ağzını burnnu dağıttıgım?

Ateş: Oyun oynuyorm yazma

404: Pazartesi döveceğim seni deseler sen de düşünürdün. Ayrıca cumartesi günü erken yatmayacağını düşündüm. 

Ateş: Olum oyunumu bozuyorsn bir yumruk fazladan cakicam

404: Cevapla sonra seni engelleyeyim. Zaten yazdıklarını okumak işkence. 

404: Türkçe hocan bu manzarayı görseydi mesleğini bırakırdı.

Ateş: Kes bıdı bıdıyı

Ateş: Pazartesi gününü de Berk picine ayırdım yzma daha

404: Hayır Berk'in hiçbir şeyden haberi yok ben seni o zannettim o kadar. Ayrıca çocuk sadece Işık'ı reddetmiş neden dövülüyor?

Ateş: Napim bacımı mı dövim amk daha neler

404: Kimseyi dövme?

Ateş: Öldüm amk mutlu musn

404: Bu küfürlü ve kabadayı tavırların sinir bozucu. Sebepsiz yere mi döveceksin diye sordum sana.

Ateş: Tamam çok düzgün konuşacağım ve bu konuyu herhangi bir yumruk ya da dayak olmadan bitireceğiz.

Ateş: Ne kadar tuhafıma gitse de

Ateş: Sen duyduğuma göre ibneymişsin. Ve ben kardeşimin etrafında böyle insanlar istemiyorum.

Ateş: Okul başlayalı bir hafta oldu ve ben yoktum bu yüzden senin ne olduğunu bilmiyordum. Sen de yeni gelmişsin. Lakin artık duydum ve bu pazartesi okuldayım, Işık'ın etrafında artık dolaşma.

404: Kardeşin kız. Yani gönlün rahat olabilir?

Ateş: Onu etkileyebilirsin? Yarın öbür gün kucağında kız görmek istemiyorum. 

Ateş: Anladın değil mi? Artık iki medeni insan gibi konuştuk ve böyle devam edeceğiz.

404: Anladım. 

404: Senin kafanda beyin yerine helyum gazı falan var. Ağırlık bile yapmıyor.

Ateş: ?!

404: Konuyu yarım yamalak beynin ve olmayan bilginle değerlendirip benim arkadaşımı elimden alamazsın. 

Ateş: Sen benim kim olduğumu bu bir haftada nasıl duymazsın 404 not found Çınar Kaynak?

404: O baltayı götüne sokarım Ateş Ulusoy.

Ateş: Çok fena kaşınıyorsun ibne! 

(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz)

Ateş: Seni pazartesi o baltaya benzetteceğim mk

(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz)

Ateş: Görürsün sen son lafı koymak ne demk

(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz)

Ateş: Ulan hangi Berk olduğunu sormayı unuttum 

(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz)

Ateş: Tamam kes anladık 

(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz)

Herkese merhabalar bea 💚

Ateş ismini bulurken çok zorlandım :D
Böyle çabuk sinirlenip parlayan biri ama aslında kedidir djdjdj

Çınar ile Ateş [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin