Berkcan: Çınar? Neden yazmıyorsun artık?
Berkcan: Ateşlerde çoktan telefonunu eline almışsındır. Işık ile misin?
(21:00)Çınar: Evet Işıklaydim Berk.
Biraz sıcak bir şeyler içtim uzandım.Berkcan: Anladım. Ateş almış seni
Çınar: Evet sağolsun
Berkcan: Arkadaşım iyi çocuktur.
Çınar: Neyse, sen ne yaptın? Dersin için slayt hazırlayıp gösterecektin bana.
Berkcan: Ama kimse mükemmel değildir değil mi?
Berkcan: Yani birileri hep iyi görünse bile içinde kötülük biraz da olsa vardır.
Berkcan: Değil mi?
Çınar: Bunlar ne demek? Ateş ile alakalı mı?
Çınar: Bir problem mi oldu?
Berkcan: Ateş göründüğü gibi biri olmayabilir belki demek istedim Çınar.
Berkcan: Herkes kendinden bir şeyler saklar sonuçta.
Çınar: Senin benim yaptığımız gibi yani.
Çınar: Olabilir.
Berkcan: Ateşi gözünde büyüttüğünün farkındayım Çınar.
Berkcan: Ateşten daha dürüstü, cesuru yok değil mi senin için?
Berkcan: Ama maalesef ki bencil biri.
Berkcan: Ne kadar onu iyi bilsen de benim kadar olamazsın.
Çınar: Benim için sen de dürüst ve cesur görünüyordun olanlardan sonra
Berkcan: Çınar laflarımız az da olsa Ateş'e kayıyor ve ben konuyu değiştiriyorum.
Berkcan: Ateş saf görünüyor ya da gerçekten öyle ama ben değilim haberin olsun.
Berkcan: Senin bu masum hallerin aşırı saçma.
Çınar: Ben hiçbir zaman masum davranmadım Berkcan.
Çınar: Ve sana bir şey hissedemeyeceğimi söylerken ısrar eden sendin.
Çınar: Sebebini bilerek ısrar etmişsin.
Berkcan: Bunu söylediğine inanamıyorum. Bu iğrençliği yaptın yani
Çınar: ? Ne yaptım ben?
Berkcan: Beni yok sayıp onunla oldun?
Çınar: Hayır Berk. Sen bana itiraf etmeden önce hoşlandım ve seni bu yüzden reddettim.
Çınar: Ateşe hiçbir zaman söylemedim hislerimi.
Berkcan: Boşuna bekliyorsun. O kızlardan hoşlanıyor
Çınar: Biliyorum
Berkcan: Sandığın kadar masum değil kimse bunu da bil.
Berkcan: Hatta sıkıldığı için Hâle'den ayrıldı. Ama bunu sadece en yakın arkadaşı olarak ben biliyorum
Çınar: Ne?
Berkcan: Dediğim gibi.
Berkcan: Onu gözünde fazla büyütme. Yaptığı delilikler falan hep ben arkasındaydım.
Çınar: Gerçekten bunu üç gün önce paylaşmadığım için çok özür dilerim.
Berkcan: Senden hoşlanıyorum. Duygularını değiştirmek için elimden geleni yapacağım.
Berkcan: Senin bu yüzeysel duygularını değiştireceğim ve doğruyu göreceksin.
Berkcan: Ateş'i deli gibi kıskanıyorum ama bu değişecek.
Çınar: Bunu yapmak zorunda değilsin. Sadece sessizce yollarımızı ayırmak yeterli aslında Berk
Berkcan: Öyle kolay vazgeçmek benim doğamda yoktur. Bazılarının aksine yüzüm ak ve dürüstüm.
Berkcan: Sadece zaman ver bize ve benimle yakınlaş.
Çınar: Berk sağlıklı düşündüğünü sanmıyorum
Çınar: Ne Ateş ne de seninle olmak istemiyorum artık bitsin bu iş.
Çınar: Arkadaşına da benim yüzümden kin besleme.
Berkcan: Yo hayır senin yüzünden beslemem tabii ki
Berkcan: Yine de ayrılmayacağız ve durum değişecek
Çınar: Hayır. Ayrılacağız ve bitecek
Berkcan: Birlikte olmamız için hiçbir şeyden haberi olmayan bir mal taklidi mi yapmam gerekiyordu yani?
Çınar: Hayır benim söylemem için uygun zamanı kollamam gerekiyordu. Gerçekten bunun için özür dilerim çok çok özür dilerim. Ama korkuyordum
Çınar: Böyle devam edemeyiz.
Berkcan: Edebiliriz. Ben bütün bunları bildiğim halde senin kalbini almaya hazırım. Korkmana da gerek yok
Berkcan: Ama sen sadece bağırıp çağırarak bencilce hareket eden, canı sıkıldığında birinin duygularını hiç eden biri için benim gibi bir aşığı bırakıyorsun.
Berkcan: Bu aptalca olur. Sadece bana güven ve devam et
Çınar: Onun öyle biri olduğunu sanmıyorum
Berkcan: Git sor o zaman neden ayrıldığını.
İyi Okumalar Dilerim 💚💚✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çınar ile Ateş [BxB]
ChickLitÇınar: Ya aşkımı kabul et ya da bu baltayı boynuma geçir fkdjsfndkk #1 Texting (10.10.2021) #2 bxb (10.10.2021) #1 gay (17.10.2021) #1 lgbt (22.10.2021) #2 bl (15.11.2021)