Berkcan: Hâlâ, bu kadar şanslı olduğuma İnanamıyorum..
Çınar: Sadece deneyelim diye düşündüm Berk.
Berkcan: Bu benim için şanstır Çınar :)))
Çınar: Peki :)
Çınar: Neler yapıyorsun? Nelerden hoşlanırsın?
Berkcan: Genelde bizim çocuklarla takılıyorum biliyorsun bazen Pubg atarız pes atarız
Berkcan: Bizim İlker'in oyun konsolu var onlara çok gideriz Ateş'in evinde annesinin yemeklerini yeriz falan. Bazen Ateş yapar biz yeriz
Çınar: Ateş mi yapar? Yemek mi?
Berkcan: Evet ama nadir. Çok ısrar edersek.
Berkcan: Sonra bazen kitap okurum, müzik dinlerim işte. Sen ne yapıyorsun?
Çınar: Ben de film izliyordum.
Berkcan: Cille? 😄
Çınar: Cilleyi sevdiğimi nereden biliyordun Berkcan?
Berkcan: İyi bir dinleyiciyimdir. Işık'a söylediğini duydum. Sonra, gitar çalabildiğini de.
Çınar: Vay be bir şeyler biliyormuşsun. Ben pek bilmiyorum kusura bakma. Bazı olaylarını biliyorum sadece.
Berkcan: Tanışmak için bol vaktimiz var. Hoşuna gitmek için elimden geleni yapacağım.
Berkcan: Senin bir sürü sorun vardır şimdi
Çınar: Aklıma da gelmiyor..
Berkcan: Ateş senin çok meraklı olduğunu ve bir sürü şey sorduğunu söylemişti :))
Çınar: Bu çocuk benim dedikodumu mu yaptı?
Berkcan: Konu seni hatırlatınca bir şeyler diyor evet.
Çınar: Başka ne dedi?
Berkcan: Senin çok meraklı olduğunu ona inanmadığını falan filan anlatmıştı ama benden çok şey bilmediği kesin
Berkcan: Mesajlarınızda sürekli tartıştığınız çok belli
Berkcan: Fakat eniştene daha düzgün davran diye uyarırım
Çınar: Hayır gerek yok. Bizim stilimiz böyle. Böyle anlaşıyoruz
Çınar: Peki Berk, ne tür kitaplar okursun?
Berkcan: Klasik bakarım. Ama en sevdiğim fantastik kitaplar.
Çınar: Ben de klasik okurum arada ama polisiyeye bayılırım. En sevdiğin Cille hangisi?
Berkcan: Ben pek izlemiyorum ama senin için izlerim bir ara ;)
Çınar: Anladım. Başka ne tür müzik seversin?
Berkcan: Pop müzik. Arada Kpop bakıyorum çaktırma. Bizimkiler çok dalga geçer..
Çınar: Ateş ne diyor bunlar ne anlıyorsun amk derdi nddnejsk
Berkcan: Kesinlikle :)))
Çınar: Ama yine de sana kötü bir şey demezdi. Hatta sana katılmaya bile çalışırdı.
Berkcan: Evet onu tanıyorum, sen de tanımışsın Çınar. O agresif ama çok iyi bir çocuk.
Çınar: Evet. Okula balta getirecek kadar da deli.
Berkcan: Peki Işık ile ne yapıyorsunuz?
Onunla çok şey yapıyorsunÇınar: Evet beraber ders çalışıyoruz ikizi gibi sevmiyor çalışmayı. Sonra çarşıda geziyoruz, onlara gidiyorum film izliyoruz falan. Çok bir farklılık yok.
Berkcan: Aynıyız işte.
Berkcan: Biliyor musun sevgililer birbirine benzer diye bir şey duymuştum:))
Çınar: Bilmem belki doğrudur.
Berkcan: Belki doğrudur evet.
Berkcan: Şey Çınar bizimkiler beni oyuna çağırıyor sen de gelmek ister misin?
Çınar: Yok siz oynayın ben filmime devam edeyim
Berkcan: Ama karışık oynayacağız, Hale falan da var.
Çınar: Şey, bilmiyorum
Berkcan: Bir oyun atarız sonra devam edersin :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çınar ile Ateş [BxB]
ChickLitÇınar: Ya aşkımı kabul et ya da bu baltayı boynuma geçir fkdjsfndkk #1 Texting (10.10.2021) #2 bxb (10.10.2021) #1 gay (17.10.2021) #1 lgbt (22.10.2021) #2 bl (15.11.2021)