053.......: Çınar merhaba
Çınar: Merhaba kimsiniz?
053........: Berk ben, sınıftan.
Çınar: Bir dejavu.. djdjdk
Çınar: Berk? Bir sorun mu vardı?
053........: Aslında sorunun ne olduğunu biliyorsun Çınar. Işık ile konuştum her şeyi.
Çınar: Sonra da Ateş'e yazmak yerine bana yazdın.
Berk: Bak bu Işık'ın benden hoşlanması falan değil. Ateş benim kaç yıllık arkadaşım ve ışık sadece bir dönem benden etkilendi o kadar.
Berk: Ben de o zamanlar fazla korkuyordum ve çıkışa muhtaçtım. Işık ile arada konuştuk buluştuk o kadar.
Berk: Öyle aşırı derin bir olay olmadı, öpüşmek dışında ilerlemedik.
Çınar: Neden kaçıp Işık'ın ilgisine sığındın anlamıyorum. Arkadaşın Ateş'e anlatsan emin ol çözüm bulurdu sana.
Berk: Sana buldu mu?
Çınar: Ben ne alaka?
Çınar: Berk arkadaşını iyi tanı. Zeki ve sadık bir dostsun diye düşünüyorum Işık'ın anlattıkları doğrultusunda.
Çınar: Ondan saklıyorsun ve o da aklından kötü bir şey geçirmediği için anlamıyor bile.
Çınar: Ama senin de çok güçlü ve havalı bir arkadaş olduğunu düşünüyordum ilk başta. Şimdi ise korkak birini görüyorum. Neden kaçtığın ise bilinmez.
Berk: Çınar aslında beni anlayabilirsin diye düşünüyordum.
Çınar: Yoksa sen gay miydin! 😱😱😱
Berk: *biseksuel
Çınar: İnanamıyorum...
Çınar: Işık ile de kendini kandırmak için çıktın değil mk?
Çınar: Mk hem küfür hem de klavye hatasıydı bu arada.
Berk: Peki?
Çınar: Neyse saçmalıyorum, bunu arkadaşınla paylaşsan olaylar tamamen çözülür Berk
Berk: Ben Ateş'i senden iyi tanıyorum Çınar. Ve biz oldukça yakın arkadaşız.
Aramıza illa ki bir soğukluk girecek.Berk: Buna engel istesem de olamayacağım. Ateş çok güçlü ve gerçekten aklından ne geçiyorsa bana söyleyen benden saklamayan biri. Onun gibisini zor bulurum ve aramıza minik bir duvar girecek.
Berk: Ateş sana kötü sözler söyledi misal biliyorsun. Asla seninle iletişim kurmak istemediğini, rezilden ibaret olduğunu söyledi. Ben de bunları yaşarsam...
Çınar: Ateş bunları mı söyledi?
Berk: Ateş bunları sana söyledi işte. Biz de biliyoruz çünkü bize de anlattı. Lakin yine de etrafta böyle hissettiğini göstermek istemiyor. İçindekileri gösterip kardeşini ya da gerçekten seni üzmek istemiyor.
Çınar: Ateş sana bunları söyledi.
Berk: Evet Çınar hepimize söyledi ve kimseyi de kırmak istemedi.
Çınar: Ondan mı hoşlanıyorsun
Berk: Ondan hoşlanamam.
Berk: Zaten ilgimi çeken biri var.
Çınar: Kim?
Berk: Seninle hoşlandığım çocuğu konuşmaya gelmedim. Bunları anlattım ve sen de artık Işık'ı zorlamayı bırak. Başımın etini yiyor.
Çınar: Anladım.
Çınar: Berk bu konular beni ilgilendirmiyor zaten, ne senin gizlediğin ne de arkadaşın. Ben sadece Işık ile arkadaşım o kadar. Ateş'e söyleyebilecek derinlikte de ilişkim yok. Sadece senin kararların.
Herkese iyi okumalar dilerim 💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çınar ile Ateş [BxB]
ChickLitÇınar: Ya aşkımı kabul et ya da bu baltayı boynuma geçir fkdjsfndkk #1 Texting (10.10.2021) #2 bxb (10.10.2021) #1 gay (17.10.2021) #1 lgbt (22.10.2021) #2 bl (15.11.2021)