37. Gerçekleri Konuşmak

5.2K 389 56
                                    

Hale: Selam Ateş

Ateş: Aleyküm selam Hale

Hale: Sabah nasıl uyandın?

Ateş: Şaftım kaymış biçimde?

Hale: 😂😂 Öyle bile çok yakışıklısın sen benim için ama ben attığım mesajdan bahsediyordum

Ateş: Hale benim sana bir şey demem lazım.

Hale: Tabii. Benim de bir konu söylemem gerekiyordu.

Ateş: Tamam ilk sen de. Ben birazdan bakacağım.

Hale: Nereye gidiyorsun konuşma ortasında?

Ateş: içimde biriken bazı sıvılar var. Onları özgürlüğüne kavuşturacağım.

Hale: Anladım...

Hale: Şey biz hiç randevuya çıkmadık.

Hale: Diyorum ki yarın çıkalım mı?
(20:05)

Ateş: Hale ben seninle gerçekleri konuşmalıyım.
(20:15)

Ateş: Ben senin teklifini kabul ettim çünkü, belki doğru olacağını falan zannettim. Lakin bu çok aptalcaydı, asla bu kadar aşağılık olacağımı bilemedim.

Ateş: Duyguların karşılıklı değil. Seni kandırdım ve bunun için köpek gibi pişmanım. Asla bir insanın böylesine kırılgan hislerini hafife almadım ve duygularını küçümsemedim. Senden gerçekten özür diliyorum,

Ateş: Ben senden hoşlanmıyorum.

Ateş: Senin bu masum duygularını kullandım fakat bu bir hafta boyunca vicdanım susmadı. Ben de bu aşağılık durumu bitirmek istiyorum şimdi.

Ateş: Anlatabildim mi?
(20:19)

Hale: Biliyordum.

Ateş: ?

Hale: Başka biri mi var? Kıskandırmak için mi kabul ettin?

Ateş: Hayır kıskandırmak için değil de içimdeki bazı duygulara seninle gem vurmak için kabul ettim fakat senin rızan olmadığı için devam edemez.

Ateş: Ben gerçekten bok gibi biriyim biliyorum.

Hale: Başka birini unutmak için kabul ettin.

Ateş: Bana istediğini söyleyebilirsin. İstersen okulda bağırıp çağırarak hıncını alabilirsin.

Hale: Ben senin duygularının arkasında bir insan olduğunu düşünmüştüm. Yani, neden saklamak ve yok etmek istedin ki?

Ateş: Seninle bunu konuşacak değilim Hale, canın yanar.

Hale: Ben bir ilişkinin tek taraflı yürümeyeceğini bilecek kadar tecrübeliyim Ateş. Reddeden ilk insan da değilsin. Benimle duygularını paylaşabilirsin. Ama kullanılmak hoş değildi.

Ateş: Kızım bu kadar güçlüyüm havasında olma. Dediğim gibi ne dersen kabulüm.

Hale: Sen bana duygularımın sahibi olmayı öğrettin biliyor musun? Bir şeyi sonuna kadar deli gibi savunan seni gördüm ve dedim ki hayata karşı işte böyle inatçı ve güçlü durmalıyız. Sadece bu da değil, baban olmadığı için kız kardeşinle annene nasıl destek olduğunu da biliyorum.

Hale: Senden hoşlanıyorum evet bunu inkar edemem ama senin de benimle özel bir duruma düşmemek için davranışların belli ediyordu zaten. Fakat pat diye söyleyeceğini düşünmemiştim.

Hale: Biliyorsun üç gün oldu bir hafta falan değil

Ateş: Üç gün üç gündür. Üç gündür uyuyamıyorum ben.

Hale: Kalbindeki şanslı kız kim peki?

Hale: Söyleyebilirsin. Kesinlikle fazla kötü olmayacak.

Ateş: Sadece asla olamayacağım biri olduğunu bilmen yeterli. Ben bile sesli bir şekilde söylemedim kendime.

Hale: Yoksa sende mi duygularını küçümseyip susturdun? Berk gibi?

Ateş: Berk öyle biri değil. Gayet de söyledi aslan parçası.

Hale: Bence sen olmasaydın ne olduğu bile belli olmazdı.

Hale: Ben grubunuzda sadece Berk'e güvenmiyorum. O hep alttan alan, kendi içinden konuşup işleri sessizce kendi lehine çevirmeye çalışan biri. Ve biliyor musun

Hale: Bir gün Çınar ile olduğu için büyük bir soruna maruz kaldığında kaçacak.

Ateş: Hale sınırlarını aşma istersen. Derdin benimle, Berk'in konumuzla alakası yok.

Ateş: Berk asla öyle bir şey yapmaz. O duygularının arkasında ve Çınar'ı seviyor.

Hale: Peki. Sorun değil Ateş sadece üç günde olanı anladım ben zaten. Randevumuzda da bu konuyu konuşacaktım.

Ateş: O zaman hiçbir şey olmamış gibi devam?

Hale: Evet sen güllerimi ve teklifimi kabul etmemişsin gibi devam.

Hale: Sahi gülleri ne yaptın?

Ateş: Şey bizim Oktay toplamış hepsini suyun içine koymuş. Çok sever böyle şeyleri ben de istemedim.

Hale: Hadi ya :D onun olsun o zaman ben de istemiyorum.

Ateş: Hale samimi söylüyorum, harbi kızsın. Emin ol çok iyi çocuk bulacaksın.

Hale: Bir süre uzak kalmayı düşünüyorum :)

Hale: O zaman kendine iyi bak Ateş. Aramız her zamanki gibi.

İyi okumalar dilerim 💚✨

Çınar ile Ateş [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin