○Jimin pov.○
Miközben ettünk, teljes csend uralkodott. Yoongi egész végig Jungkookot pásztázta, míg Jin csak jól szórakozott ezen, hiszen az álpáromon iszonyúan látszott, hogy feszeng bátyám tekintetétől. Mondjuk nem hibáztatom, a tekintetéből ítélve, Jeonnak már nincs feje.
- Lenne valami érdekelne. - Bátyám rám nézett, s kirázott a hideg az érdes hangjától, ami eddig sosem jelentett túl jót. Kérdőn néztem rá, bár inkább elrohantam volna, hogy ne kelljen hallanom, s amint elhangzott szájából kérdése, már bántam, hogy ezt nem tettem meg. - Mégis mikor vesztetted el a szüzességed, és miért nem mondtad el ?
- Miért kellett volna erről beszámolnom ? Egyébként sem valami álomba illő történet, elhiheted.
- Miért, hogy történt ? - Ezúttal Jin emelte rám kíváncsi tekintetét, s úgy láttam rajtuk, hogy egyikük sem fog nyugodni addig, míg meg nem tudják, a gond csak az, hogy én sem tudom teljesen a történését.
- Szóval lassan már tizenkilenc voltam, mikor ugye leérettségiztem, aztán felvettek minket az egyetemre, és Hobival elmentünk ezt megünnepelni valami bárba. Még emlékszem rá, mert az épületen szinte minden szín ott volt, és fénylett is az egész. Teljesen részeg voltam már, és az este folyamán valakivel összekerültem, és felmentünk a lakásomra. Csak részletek ugranak be, de fogalmam sincs, hogy ki volt a srác. Reggel már egyedül voltam, ő meg hagyott egy cetlit, amire azt írta, hogy ,,Az este folyamán dugtunk egyet, ha jót akarsz magadnak, mosd ki magad, amint felkelsz. Iszonyatosan jó voltál, remélem megismételjük. Utóirat, szexi a tetkód.,, És pénzt hagyott az üzenete mellett. Azóta kétlem, hogy találkoztunk volna, de mint mondtam, nem rémlik az arca. Szóval ennyi.
- Ez király. - Nevette el magát Jin. Meglepetésemre Yoongi is röhögött rajtam, egyedül Jungkook volt az, aki komoran ült mellettem, s ahogy ránéztem, láttam, hogy szeme tikkelt egyet, majd lassan felém fordította fejét.
- A srácnak félig rózsaszín és félig lila haja volt esetleg ? - Szűrte ki fogai közül. Csak pislogni tudtam rá, hisz az egyetlen dolog az ismeretlen kinézetéről amit tudtam, az a hajszíne volt, hiszen hogy tudtam volna elfelejteni, egy olyan fiút, akinek félig rózsaszín és félig lila haja volt. Na de ő ezt honnan tudja !? Homlokomat összeráncolva, bólintottam egyet, mire mély levegőt vett. Közben Jin és Yoongi is elhallgattak, de nem csodálom, hisz Jungkook hangja olyan hűvös volt, mint még soha semmi. - Basszameg a kurva élet. Te dugtál Taehyunggal.
- Mi ?
- Mi ?
- Mi ? - Az első kérdés Jintől hangzott el, majd Yoongitól, s végül tőlem, de még egyszer; Mi ?
- Nagyjából négy évvel ezelőtt, egy reggel Taehyung bemászott az ablakomon, majd szépen elfeküdt az ágyamon, és közölte velem, hogy élete legjobb dolgán van túl, ugyanis egy rohadt bulin összeszedett valakit, akivel részegen hempergett, majd reggel elhagyta az idegen házát, ott hagyva egy cetlit, mellé pénzt, és a szüzességét. Lecsesztem, amiért hagyott ott bármit is, de azt mondta, hogy teljesen mindegy, mert csak egy tetkóra emlékszik, ami a srác oldalán van, de semmi másra, mert még a lakcímet is elfelejtette, nemhogy az arcát a fiúnak. Kurvára lila és rózsaszín volt a haja, mivel elvesztett egy fogadást, és te baszottul dugtál a legjobb haverommal. - A két idősebb ajkai közül egy meglepődött hang távozott, míg az én szemeim kikerekedtek, s csak bámultam rá. Ami azt illeti, a tetkó tényleg az oldalamon van és amit mondott...nos egybeütközik az én állításaimmal, de akkor is; Mi !? Szemei továbbra is tikkeltek, s idegesen túrt bele hajába, de még mindig nem mondtam semmit. - Hogy a francba történhet, ekkora véletlen, baszki !? Pont ugyanarra a helyre, ugyanazon a napon mentek el ünnepelni, aztán még meg is találjátok egymást, és aztán kiderül, hogy neked pont vele kellett ezt tenned, röhejes az egész.
- Mi...a...fasz...- Nos igen, ennyit tudtam kinyögni. Álpárom szemei elsötétültek, majd egyszerűen megragadta a karomat, felrántott az asztaltól, s elkezdett kirángatni a házból, s még csak meg se tudtam szólalni. Beültetett a kocsiba, majd ő is beült, s hajtani kezdett, végig szorongatva a kormányt, úgy, hogy ujjai elfehéredtek. Meg se mertem szólalni, feszült és dühös fújtatása hallatán, még akkor sem, mikor újra húzni kezdett maga után, mikor otthonához érkeztünk, és kiszedett az autóból. Magunk után, becsapta a bejárati ajtót, és egészen a fürdőig vonszolt. Ott a falnak vágott, mire nyekkentem egyet, de őt ez nem érdekelte, egyszerűen csak szétszakította a felsőmet.
- Héé, mit képzelsz ? Jungkook, fejezd már be. - Mintha meg se hallotta volna, amit mondtam, egyik kezével felsőtestemet szorította a falhoz, a másikkal a nadrágomat száműzte a földre, s hiába rúgkapáltam, ezzel csak azt értem el, hogy teljesen lekerült rólam a lábaimat takaró textil. Ellenkezésemet teljesen elengedve füle mellett, emelt fel a földről, hogy aztán a zuhany alatt letegyen. Ismét a falnak tolt, a vizet pedig megnyitotta. Hozzám préselte testét, így már közelről érezhettem, gyors levegővételeit, s ideges morranásai is megütötték fülemet. - Mi bajod van már ? Engedj el. Mit csinálsz ? - Utolsó kérdésemnél felsikkantottam egy aprót, mivel alsómat rántotta le rólam, s mikor már takargatni akartam volna magam, a csempéhez szorította kezeimet.
- Lemosom rólad az érintéseit. - Morrant fel, majd elzárta a vizet, fordított helyzetünkön, majd egyszerűen ajkaimra tapadt, mire szemeim kikerekedtek. Vállaimnál fogva kezdett tolni, s mivel nem akartam elesni, így lábaim tették, amit kellett, s arra léptem, amelyik irányba vezetett, miközben erőszakosan ostromolta ajkaimat, mellé pedig hagyta figyelmen kívül ütlegelésem, amiket mellkasára intéztem. Onnan tudtam, hogy a szobájában vagyunk, mikor ágyára érkeztem, s vissza is pattantam a lendülettől, de menekülésre időt nem hagyva, mászott felém, s hajamba túrva rántotta hátra fejemet, majd újból ajkaimon éreztem erőszakos marcangolását.
- Hagyd már abbah, Jungkookh. - Utasítottam, mikor végre eltudtam fordítani fejemet, de ő csak nyakamra tapadt, s kíméletlenül szívni és harapdálni kezdte a bőrfelületet. Kezeivel még mindig lefogott és erősen szorított le az ágyra, csípőmre ülve. Egy röpke pillanatra váltak szabaddá kezeim, mikor lehúzta magáról pólóját, ezzel felfedve előttem izmos felsőtestét. Lökött egyet csípőjével, ami belőlem egy meglepett nyögést, s belőle egy elégedett morgást váltott ki. Fentebb tolt az ágyon, és változtatott kissé a helyzeten, azzal, hogy egy kezével fogta közre csuklóimat fejem felett, s megértettem, hogy ezt miért tette, mikor nadrágjából kirángatta az övet. Lábaimmal rugdosni próbáltam, de a csípőmön ült még mindig, így nem ért semmit. Ismét ő nyert, mikor az ágy rácsához rögzítette kezeimet az öve segítségével. Én pedig már tudtam, hogy ha valahogy nem győzöm meg, vagy nem lép be a házba, valamelyik haverja, akkor rohadtul de nem fogok jól járni.Sziasztok. Remélem tetszett nektek ez a rész is. Sajnálom, hogy régen hoztam részt, igyekszem írni, csak nem mindig van rá időm, de sietek velük💜
További szép napot mindenkinek ! ❤🧡💛💚💙💜
VOCÊ ESTÁ LENDO
Madness Jikook ff. Befejezett✔
FanficAmelyben Jungkook véletlenül elrabolja Jimint, ki az autójában aludt. - Hogy van Taehyung ? - Kérdezte két csók között. - Komolyan a legjobb barátom ágyékáról akarsz beszélni smárolás közben ? ~~~ - Begolyózik a szemem, ülj már le. Kezdesz idegesít...