1.

1.6K 130 42
                                    

○Jimin pov.○

Az óriási fékezés lendülete miatt, előre repülök, egyik kezemmel elkapom az vezető ülését, mégis az autóm ellopója elé kerülök, így mikor az autó megáll, visszább esek, s ekkor szám találkozik az övével. Az autók nem ütköznek, de mi igen. Döbbenten, kikerekedett szemekkel bámuljuk egymást, majd összeszorított szemekkel lekaparom magam ajkairól, s visszaülök az eddigi helyemre, míg ő hevesen emelkedő mellkassal néz előre.
- Jesszuszom...ellopod az autómat, elrabolsz, aztán még szexuálisan is zaklatsz. Mi a fene bajod van ? Fejre ejtettek, vagy mi a szar ? - Fintorodom el.
- Ismétlem, én is áldozat vagyok. Faszom tudta, hogy pont ebben az autóban alszol.
- Mit vártál ? Ez az én kocsim.
- Annyiszor mondtad már, hogy ezt életemben nem fogom elfelejteni, mikor meglátom. - A tükörből láttam amint megforgatja szemeit, majd egy üres útra tért át, s csak néha-néha volt egy-egy ház.
- Nem is tudom mire számítottam, hogy majd a város közepébe viszel emberek közé !? Áhh, dehogyis, Mr. Elrabollakakocsiddalegyütt, egy üres helyre visz, ahol senki nem hallja majd, hogy ha megkínzol. - Ráztam meg fejemet hitetlenül. - Mond csak, azért majd én kaphatok egy füldugót, hogy ne halljam a saját hangom ? - Hajoltam előre, kezeimet megtámasztva a két ülésen.
- Istenem, kérlek, üss meg erősebben azzal a serpenyővel, és lökj ki az autóból. Nem vagyok gyilkos, téged sem szándékoztalak elrabolni, főleg ha tudom, hogy ilyen idegesítő vagy. Nekem csak egy autó kellett, arrol már nem tehetek, hogy pont itt voltál. Egyébként is, a riasztód sem volt bekapcsolva, és a kulcsot is bent hagytad. Felelőtlen vagy, vess magadra.
- És még parancsolgat is. Mond, a lopás mellett életmód-tanácsokat is adsz !? - Billentettem oldalra fejemet. Erősebben szorította meg a kormányt, s élesen szívta be a levegőt. Egy ház mellett húzódott le az útról, ami körül csak fák voltak, viszont megnyugtatott, hogy tudom, merről jöttünk, és legalább nem tévesztem el az utat, ha rám jön a menekülhetnék.
- Én most kiszállok, addig te maradj itt. - Felelte lassan, majd kinyitotta az ajtót, s becsapta maga mögött. Az ablakhoz kúsztam, s néztem, ahogy az autónak háttal áll, egyik kezét csípőjére téve, a másikkal pedig fejét fogta. Vállat vontam, majd egyik cipőmet kezembe vettem, lehúztam az ablakot, s megcélozva elrablómat, hozzávágtam a cipellőmet.
- Hé, te pazar áfonya, szomjas vagyok. - Hitetlenkedve fordul hozzám hátra, fejét dörzsölgetve - amit szerencsésen eltaláltam - majd el is indul felém, kezében a cipőmmel. - Ooh, most megy körbe a herceg, megnézni kire jó az üveg cipő !? Rám illik ? - Vigyorodtam el, majd kicsit hátrébb kúszva kidugtam fedetlen lábam az ablakon, mikor ideért hozzám. Igencsak mérges arcot vágott, s szinte már fújtatott.
- Először is, miután fejbe vágtál a serpenyővel, most meg a cipővel, és agyrázkódásom lesz, te fizeted az ellátásom, másodszor, a cipőd nem üvegből van, és büdös is, szóval dugd vissza a lábad a helyére, mielőtt így húzom fel az ablakot.
- Tudod...mondhatok egy titkot ? - Billentettem oldalra fejem, és jeleztem neki, hogy jöjjön közelebb, amit egy nagy sóhaj után, megtett. - Még mindig szomjas vagyok.
- A kurva eget, hadd adjam fel magam. - Küldtem neki egy puszit, majd magamra húztam cipőimet, és kinyitottam az ajtót, de mikor kiléptem, elkapta karomat.
- Mivan ?
- Bármennyire nem szeretném, hogy itt maradj, még sem engedhetem, hogy elmenj, mert beköpsz a zsaruknak, ráadásul azt is tudod, hogy hol vagyok. - Elkezdett befele húzni a házba, bent pedig az egyik fiókot kirántotta, elővett egy bilincset, majd lelökött a kanapéra, térdével ránehezedett lábaimra, és a bútor karfájához bilincselt. Felszabadultan felnyögött, majd az asztalról elvett egy üveg vizet, és beleivott.
- Most jön, hogy durván megdugsz, mint az ilyesmi filmekben ? Erőltessem majd a nyögést ? Vagy te olyan vagy, aki alul szeret lenni, és meglovagolsz ? Az utóbbit elfogadom, rám férne már. - Szemei kikerekedtek, letette a vizet, majd komoly ábrázattal elém húzott egy széket, leült rá, s kezeit térden támasztotta meg.
- Mond, te voltál már pszichológusnál ?
- Na és te ? - Kérdeztem előre dőlve. - Én csak azt mondom, hogy ha nem így találkoztunk volna, simán megdugnálak, de így kicsit taszít a dolog.
- Uram atyám, mi tettem !? - Vetette hátra fejét, majd előhalászta telefonját, és hívni kezdett valakit. - Gyere ide kérlek, meg fogok őrülni itt egyedül...Kössz', siess.

Egészen addig csendben bámultuk egymást, míg az a bizonyos személy, akit felhívott, meg nem érkezett.
- Itt vagyok, mi volt olyan fontos ? - Nyitott be az ajtón, egy szürke hajú fiú. Majd mikor meglátott, csak pislogott rám, én pedig üdvözlés képpen intettem neki egyet.
- Mi.A.Fasz. Te elraboltál valakit ?
- Nem szándékosan, az istenit. - Csattant fel. A fiú bentebb jött, majd mikor végig mért, egy perverz mosoly került ajkaira.
- És mi a bajod vele ?
- Mióta velem van, megcsapkodott, fejbe vágott egy serpenyővel, sértegetett, idegesített, lesmároltuk egymást, hozzám vágta a cipőjét, és felajánlotta, hogy kegyesen megbasz. Szerinted, mi bajom van vele !? - Kérdezte cinikusan felnevetve, s felkelt a székről.
- Woah, engem bevállalsz ? - Nézett rám, majd perverz mosollyal ajkain, az ölembe ült velem szembe, mire szabad kezem, derekára csúsztattam, majd le fenekére, s közelebb hajoltam hozzá.
- Ezt nem hiszem el, Kim Taehyung, tartsd a farkad a nadrágodban. - Csattant fel ismét, s lerángatta rólam a fiút, kit ezek szerint, Taehyungnak hívnak.
- Szerinted, ajánlatos a bűntársad nevét elárulni ?
- Basszus, Jungkook, engem ne keverj bele. - Csapta meg a mellette allót, vagyis Jungkookot, a hallottak szerint.
- Istenem, de hülye vagy, most meg az én nevem árultad el neki.
- Akkor együtt megyünk börtönbe. - Elvigyorodott, majd lehuppant mellém, egészen közel, és átdobta karját a vállam felett.
- Szóval...te vagy Taehyung ?
- Neked bármi leszek, édes. - Kacsintott rám. Szabad kezemet, arcára simítottam, és egy kacár mosolyt ejtettem.
- Tényleg ?
- Ne flörtölj már a legjobb barátommal. - És ismét elrántotta tőlem a szürkét, kire rákacsintottam.
- Szóvaaal, mikor akartok elengedni ?
- Hogy aztán szaladhass a rendőrségre !? Na még mit nem. - Megforgattam szemeimet, majd mivel még mindig szomjas voltam, pazar áfonya pedig az asztal előtt állt - amit elérek, ha előre hajolok - pont az üveg víz előtt, így szemébe nézve, hajoltam előre, és átnyúlva lábai között, magamhoz vettem az üveg vizet. Combjaim közé szorítottam a palackot, lecsavartam a kupakot, és végre valahára beleittam. Ránéztem elrablómra, ki kerek szemekkel nézett engem, míg barátja csak kiröhögte.
- Mi az ?
- Te...én abba már beleittam...
- Faszt érdekel, a DNS-ed már úgyis a számban van.
- Tényleg, az mégis hogyan történt ? - Ráncolta össze szemöldökét Taehyung, mire barátja felé biccentettem.
- A vezetési képességei királyak...Tudjátok, azt hittem unalmas nyaram lesz, de most egész érdekesnek ígérkezik.
- Hihetetlen vagy...Nem is aggódsz, hogy mi van, ha megöllek ? - Vonta fel szemöldökét elrablóm.
- Te !? A baba pofiddal !? Ugyanmár, teljesen beparáztál, mikor megláttál a kocsidban. Annyiszor idegesítettelek már fel, hogy indokod lett volna arra, hogy megölj, de nem tetted, sőt még ki is jelentetted, szóval nem aggódom. - Vontam meg vállaimat. Pár percig csendben ültünk mind, mikor újra megszólaltam, a kék hajú felé intézve mondandómat. - Egyébként pocsék vendéglátó vagy.

Sziasztok. Remélem tetszett nektek ez a rész is. Csak mert a prológust és az első részt, mindig egy napon teszem ki.🥺🥰💜
További szép napot mindenkinek ! ❤🧡💛💚💙💜

Madness  Jikook ff.   Befejezett✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang