Hâlâ burda olan var mıdır bilmiyorum ama varsa selamlar
Nolmuştu en son kavga gecesinin sabahındaydık galiba NWQLGÖDÖNeden görsel koyamıyorum ben yokken güncelleme falan mı geldi? Size kedimi göstercektim :((
İyi elenceler!
Ochako'nun yıllardır erkenden kalkıp kahvaltı yetiştirme telaşından olsa gerek, tatil günlerinde biyolojik saati ona hiç nazik davranmaz, onu sabahın köründe ayağa dikerdi. Yanına kıvrılmış İzuku'yu uyandırmamaya çalışarak yerinden kalktı, yüzüne bir su çarpmak için banyoya giderken Shouto'nun mumya gibi sabit yattığı odanın önünden geçti ve ardından aşağı kata indi.
Gece kimse Katuski'yi yalnız bırakmaya razı olmamış, birlikte hemencecik kurdukları yataklarda geceyi geçirmişlerdi. Shouto ilk defa bir arkadaşında yatıya kaldığı için ne yapacağını pek bilememişti ama İzuku ve Ochako onunla vakit geçirmiş olmaktan memnunlardı. Onu arkadaş gruplarına yavaş yavaş asimile oluşunu izlemek eğlenceliydi.
Ochako hazır kalkmışken kahvaltı hazırlamaya karar verdi, nasıl olsa Katsuki, İzuku ve Shouto uzun süre daha mışıl mışıl uyuyacaklardı. Fakat mutfağa girmeye yeltendiğinde, oturmuş peynir ekmek kemiren Katsuki'yi fark etti. Takım elbisesini giymiş, saçlarını taramış, iş çantasını hazırlamıştı. Dün olaylara tanıklık etmese Ochako bu iyi giyimli sakin adamın yaklaşık yedi saat önce evrendeki favori insanıyla sert bir kavgaya tutuştuğuna inanmazdı. Katsuki, Ochako ona seslenene kadar odada başka birisi daha olduğunu fark etmedi.
"Bakugou? Napıyorsun?"
Somurtkan suratını yavaşça ona döndü ve "Sence?" diye hırlayarak Ochako'nun bir iki adım geri kaçmasına neden oldu. "Sen işini yapmadığın için kahvaltımı kendim ediyorum."
Ochako "Dünden sonra işe gitmezsin diye düşündüm?" diye cevapladı fakat bir cevaptan ziyade bir soru cümlesiydi bu. Bir 'manyak mısın oğlum' cümlesi.
"Niye gitmeyeyim?"
"Bakugou, günlerdir asistanın yerine bakıyor zaten, medya dünyası bir gün daha sensiz ayakta kalabilir sanki." Ochako birkaç adım yaklaşıp elini Katsuki'nin omzuna koydu. "Dün çok kötü görünüyordun, biraz dinlen bugün olur mu?"
" 'Efendim.' "
"Ney?"
"Ben senin asker arkadaşın mıyım lan? Utanmadan Bakugou diyor. 'Efendim'e ne oldu?"
Ochako birkaç saniye yerinde kalakaldı. "Şaka mısın?"
"Biz arkadaş değiliz. Sen bu evde görevlisin, o kadar." dedi Katsuki omzundaki eli bir fiskeyle itip ayağa kalkarken. Bez ekmek poşedini bağlayıp tezgaha fırlattı ve çantasını kaptı. "Kahvaltı için seni kovmadığıma şükret."
Ochako olanları sindirmeye çalışırken birkaç hızlı adımda kapıya vardı, yıllardır süren sabah telaşından bacakları bu saatte hızlı hareket etmeye programlanmıştı.
Katsuki tam kapıyı açıp evi sıkıcı başka bir gün için geride bırakacakken Ochako hızlı adımlarla ona yetişti. Gitmesini engellemek için elini Katsuki'nin kapı kolunu tutan bileğine attı Katsuki'nin sonunda onun gözlerine bakmasını sağladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstasyon İnsanları
FanfictionSıkıcı ve monoton bir hayatın pençesine takılmış, zengin iş adamı Katsuki'nin hayatı, bir gün kullanmak zorunda kaldığı metro istasyonunda gördüğü ilginç bir sokak sanatçısının nezaketiyle tamamen değişir. Lüks ısıtıcılarla çevrelenmiş şaşalı evini...