4. Prawda bywa bolesna.

96 5 0
                                    

~Pov Soo Jin~

*Godzinę przed kolacją*

Kilka rzeczy nie dawało mi spokoju. Seonghwa nie wydawał się być jak każdy inny człowiek. Zimne ręce, wiedział co myślałam, manipulacja, szybkie pojawienie się w ogrodzie. On był inny, tylko kim był? Z racji tego, że w pokoju był laptop zaczęłam sprawdzać internet. Sprawdzałam Koreańskie Legendy, ale nic nie znalazłam. Szukanie po hasłem: zimne ręce, manipulacja, czytanie w myślach, szybkie bieganie; nic mi nie dało. Szukałam więc w legendach ze świata. Wampir. Tylko to pasowało.

Teleportacja lub bardzo szybkie przemieszczanie się, czytanie w myślach, zdolność do manipulacji. Wygląda jak zwykły człowiek, tyle że jest bardzo blady, a jego paznokcie wyglądają jakby były zrobione ze szkła. Jego zęby nie muszą być wcale widoczne, gdyż większość wampirów posiada możliwość "chowania" swych kłów poprzez wsunięcie ich. Ciało takiego krwiopijcy jest zazwyczaj bardzo chłodne. Tak pokrótce można opisać postać wampira.

Wampirze zmysły:

Wzrok:

Doskonalszy niż u człowieka, widzenie bardzo ostre. Wampiry widzą także więcej szczegółów niż ludzie i są bardziej wrażliwe na barwy; doskonale widzą w ciemnościach. W młodym wieku u wampirów może pojawić się nadwrażliwość na światło. Wzrok wampira może zahipnotyzować człowieka lub innego wampira.

Słuch:

Doskonalszy niż u ludzi, wyostrzony, ze zdolnością odróżniania pojedynczych dźwięków, łatwością odnajdywania określonych źródeł dźwięku, o dalekim zasięgu.

Węch:

Bardzo wyczulony, zwłaszcza na zapach krwi.

Dotyk:

Wbrew pozorom wampiry są bardzo wrażliwe na dotyk, a zwłaszcza na ból.

Smak:

Chociaż nie jest on im w praktyce do niczego potrzebny, to wydaje się, że go nie zatraciły.

Niezwykłe zdolności:

Telepatia i czytanie myśli:

Wampiry potrafią czytać myśli innych ludzi i innych wampirów. Mogą także widzieć obrazy, jakie odbijają się w cudzych myślach. Wampiry mogą się porozumiewać między sobą za pomocą myśli. Przekaz taki nie jest jednak zawsze precyzyjny. Telepatia jest niemożliwa między 'rodzicem' a 'dzieckiem'.

Telekineza:

Wampiry potrafią przesuwać, niszczyć (w tym przez spalenie) przedmioty mocą telekinetyczną. Wampir może spalić myślą innego wampira lub dany obiekt. U człowieka zazwyczaj wywołuje to efekt zniszczenia wewnętrznych narządów i w rezultacie śmierć.

Hipnoza:

Wzrok wampira i ton jego głosu ma właściwości hipnotyzujące. Czasem ofiara wampira wpada w trans samoczynnie.

Latanie:

Tylko nieliczne wampiry decydują się na to. Latanie odbywa się dzięki mocy umysłu, ale nie należy do najprzyjemniejszych doświadczeń i zazwyczaj budzi w wampirach strach.

Projekcja astralna:

Potrafią ją przeprowadzić tylko najśmielsze i silne wampiry. Wampir w stanie astralnym może przemieszczać się na duże odległości, może także okupować inne ciało.

Wygląd:

Wampiry zachowują wygląd identyczny z wyglądem ludzkim, przynajmniej na pierwszy rzut oka. Dotyczy to takich cech jak wzrost, budowa ciała, wcześniejsze uszkodzenia, wiek etc. Ciało wampira nie wydziela żadnego zapachu.

Zrozumieć śmierć. | Park SeonghwaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz