dua puluh satu.

511 117 90
                                    

Di sebuah sudut rumah kebajikan yang besar itu, terlihatlah trio atoks sedang menonton drama sambil menangis teresak-esak.

Siapakah trio itu?

Sudah semestinya BooSeokSoon!

“ HUWAA KENAPA DRAMA YANG NI SEDIH SANGAT? AKU TAK BOLEHLAH! " tangis Seungkwan sambil mengelap air matanya di lengan baju Dokyeom.

“ HUHU DRAMA NI SEDIH SANGAT SAMPAI AKU TAK BOLEH NAK MARAH SI BOO NI HUWAA " Dokyeom juga turut menangis dan tangannya menepuk belakang Soonyoung dengan kuat.

“ HIKS SAMPAI HATI HERO BUAT HEROIN MACAM TU— WOI KUDA, KAU TEPUK BELAKANG AKU KENAPA?! "

Seungwoo yang sedang membersihkan meja makan, mengerutkan dahi tanda hairan. Apa kena orang tua tiga ketul tu?

“ Atok semua tengok cerita apa sampai teruk sangat meroyannya tu? " soal lelaki muda bermarga Han itu.

“ Hikss Seungwoo? Ha marilah sini tengok sekali dengan kami. Sedih tahu drama ni! " Soonyoung menghulurkan kusyen kepadanya.

Maklumlah sofa penuh dah, nak suruh Seungwoo duduk lantailah tu.

“ Kalau kau nak tahu tajuk drama ni, tunggu iklan. Sebab aku pun lupa tajuk dia apa. " terang Seungkwan.

“ Ha dah nak iklan! Seungwoo, itulah tajuk drama yang kami tengok sekarang ni! " Dokyeom dengan girangnya menudingkan jari ke arah televisyen.

Drama yang BooSeokSoon tengok :

Drama yang BooSeokSoon tengok :

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

“ ... "

“ Drama ni best tau, Seungwoo! Hero dia pun kacak. Fuh rasa macam nak berpelangi! " kata Soonyoung dengan penuh bersemangat.

PEK!

“ Banyaklah kau punya rainbow! Sedar sikit Unyong, kau tu entah esok hidup ke tidak. Ada hati nak bernafsu songsang! " Seungkwan terus-terusan menonjol kepala rakannya itu.

“ AH MACAMLAH AKU TAK TAHU KAU DENGAN HANSOL BERGHEI MASA ZAMAN MUDA DULU! SEMBANG LEBAT JE ANAK BOO NI! "

“ Eh, itu zaman dulu woi! Dasar harimau tua! " suara Seungkwan mula naik seoktaf.

“ Kau tu? Dahlah nyanyuk buuu!!! "

Maka pergaduhan harian pun bermula, padahal chapter lepas dah pergi kedai baiki akhlak kot.

Dokyeom dan Seungwoo hanya berpandangan sesama sendiri.

“ Urm Atok Kyeom, apa nama hero tu? " soal Seungwoo, sekadar memecahkan kesunyian di antara mereka berdua.

“ Oh, nama hero dia Kang Daniel. "

“ Jomlah tok, kita tengok drama tu kat Youtube je. Saya bosan dah tengok mereka berdua ni gaduh. " Seungwoo terus menarik tangan Dokyeom ke tempat lain.

𝘀𝗲𝘃𝗲𝗻𝘁𝗲𝗲𝗻? 𝗻𝗼, 𝘀𝗲𝘃𝗲𝗻𝘁𝘆!Where stories live. Discover now