R

375 33 5
                                    

Y/N POV

Tak sanga aku dipaksa berkumpulan dengan diorang. Siapa lagi kalau bukan diorang. Diorang laa... Hish diorang.. Arhhh buat buat faham aje laa diorang tu. Dah laa satu kereta pulak tu.

"Noona okay ke?" dedek Junghwan tanya.

Aku angguk okay jer.... Malas pula nak berformal malam ini. Kalau mission aku main masak masak aku on aje....

"Y/n pasal tadi...." Jihoon menggosok lehernya.

"Cakap lain kali yer." balas ku acuh tak acuh.

Jihoon hanya dapat mendiamkan diri.

Aku dapat rasakan kehadiran awkward yang agak mendalam.

"Awak okay tak?"soal Yoshi di depan aku.

Aku angguk gitew ii je.

"Lagi okay kalau tak jadi geng korang." bisik aku

"Hah?"

Nampaknya ade jugak yang dengar aku cakapkan tadi. Siapa lagi yang telinga tajam kat sini kalau bukan Jaehyuk si telinga besar.

"Aniya. Eobseoyo. " aku mengusap leher aku yang tiber jer rasa meremang.

"First time ke dapat mission memalam buta cam ni?" tanya Yoshi lagi.

"Nope! Selalu jer buat. Tapi jarang nak munculkan diri." tipu aku.

Aku tipu yang aku selalu buat kerja ni. Aku pandai pukul orang jee. Tak pernah lagi membunuh. Tu tugas orang lain.

Yoshi termasuk yang lain hanya mengangguk faham. Syukur Daniel tak ada di sini. Kalau tak nanti dia bocorkan kebenaran pula.

"Tak selesa ke satu group dengan kitorang?"

Sepantas kilat aku pandang muka hyunsuk yang sayu and hurm. Macam tahu tahu aje ape yang aku tengah rasa. Dasar penilik hati!

###

"Kalau betul pun kenapa? Nak keluarkan saya dari sini? Im totally okay about that." balas aku.

Terguris ke hati dia? Kenapa aku nak kesah? Dia kan lelaki. Takkan laa hati lembut macam sajat kooot.

"Eii kau ni... Tak reti nak bersyukur langsung. Dah kira okay tau kitorang dengan rela hati nak ambik kau masuk dalam kumpulan ni. Kalau tak, keseekoran kau." marah Yedam.

Temperature marah aku dah naik mendadak ni. Kau nak gaduh dengan aku ke Yedam?!

"Saya rela berseorangan daripada ade geng macam korang." aku melawan

"Abang kau tak ajar ke adab kat kau?" nice soalan kau yedam.

Aku mengipaskan muka aku dengan tangan supaya muka aku tak semakin panas dengan soalan jahanam dia tu.

"KAU....Kau...KAU! Dah kira okay aku masih ada hormat kat kau! Kau jugak patut bersyukur sebab aku tak layan korang macam mana aku layan lelaki lain. Owh lupa... Aku layan korang elok elok disebabkan oleh abang abang aku je....KALAU TAK!  Bau korang pun aku tak hingin nak hiruplah! Silap hari bulan daging korang aku siat siat. Bagi anjing abang aku makan."

TING!

"Y/N?"

Aku tersedar dari mimpi separuh tak sedar. Aku mimpi aku akan bergaduh besar dengan Yedam.

"Sapa yang panggil saya tadi?" soal aku sambil mencari cari anak suara yang memanggil nama aku tadi.

Hyunsuk ketawa. "Sempat lagi awak mengelamun." katanya.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 30, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love To Hate You {TREASURE}  Where stories live. Discover now