0️⃣1️⃣Szemtelen diák0️⃣1️⃣

155 13 5
                                    

《KTH》

○2019. 09. 03., kedd○

Első nap az új iskolába. Friss diplomás lettem, így rögtön a volt sulimba jöttem miután megkaptam a papírokat. Az osztályom is megkaptam, éppen a terem felé tartok. Amint belépek mindenki vigyázba vágja magát, amit megmosolygok. Leteszem a cuccaim majd intek nekik, hogy nyugodtan leülhetnek. Végig nézek rajtuk, mind csendben vannak amit nem értek. Megszólalok mély hangomon, mire mindenkit kiráz a hideg.

-Ennyire ijesztő lennék?-nézek végig rajtuk újra.

Egy lány feleszmél a bámulásból és azonnal megszólal.

-E..elnézést csak meglepődtünk. Igen..asszem..-mondja már magának.

Felnevetek mondandóján, mire mindenki rám néz.

-Nem kell ennyire fegyelmezettnek lennetek. Nyugodtan elengedhetitek magatokat. Nem harapok. Nem mellesleg, utálom a csendet-mosolyodom el.

-Professzor, maga egy Isten!-kiabál fel egy barna hajú fiú mire mindenki hevesen bólogat vigyorogva, én is velük együtt.

-Professzor! Maga mit dolgozott? Modellkedett?-emeli fel a kezét egy fekete hajú lány.

-Nyugodtan tegezhettek, fiatal vagyok. Amúgy diplomát tettem le és nem modellkedtem. Alapjáraton is utálom a szakmát. Miért?-döntöm el a fejem oldalra egy kicsit.

-Teljesen úgy néz ki, mintha egy magazinból lépett volna ki!-válaszolja egy szőke leányzó.

Ismét felnevetek erre a kijelentésre, hiszen annyiszor hallottam már mindenhol.

-Hát ha festünk, leszek a modelletek, ha szeretnétek-teljesedik ki a vigyorom.

A többiek is vigyorognak a kijelentésen, a lányok még ujjongnak is. Leülök a székemen, előveszem a névsort és elkezdem sorolni a neveket.

-Kim Sora?

-Jelen!-áll fel egy szőke lány.

-Kim Yora?

-Vagyok!-áll fel egy szőkés barna csaj.

-Park Chaeyoung?

-Jelen!-ismét egy szőke leányzó.

-Lee Bogum?

-Jelen!-magas, göndör, barna hajú srác.

-Jung Hyejin?

-Itt vagyok!-alacsony, világos barna hajú lány.

-Jung Hoseok?

-Heheeey!-áll fel vigyorogva egy vigyorgós, vörös hajú fiú.

-Kim Seokjin?-mondom mosolyogva.

-Worldwive Handsome itt van!-szélles vállú, pink hajú srác.

-Park Jimin!-mondom szinte nevetve.

-Megtalál a parkban!-dobol egyet majd mindkét kezével felmutatja a hüvelykujját.

-Kim Hyori?-mondom kacagva.

-Itt vagyok!-mondja kuncogva.

-Min Hayun?-kuncogom én is.

-Itt!-mutatja fel a kezét nevetve.

-Wang Yugyeom?

-Itt vagyok!-szőke hajú srác.

-És végül Jeon Jeongguk!-nem szól senki.

-Jeon Jeongguk?-ismétlem magam.

-Hát ő? Még sincs bent az osztályba?-nézek fel kérdőn.

-Ezek szerint megint nem jön-sóhajt Seokjin, azt hiszem.

Old Memory-TaekookWhere stories live. Discover now