○2019. 09. 17., kedd○
《KTH》
Azóta eltelt három nap. Vagyis kedd van. Majdnem lefeküdtünk..
-Taehyung, ezeket írasd alá az osztályoddal! Ezeket pedig oszd ki! Oh, és gyűjts össze 5-6 embert belőlük, akik jönnek pályaválasztási napra. Köszönöm!-adja oda az igazgató helyettes.
-Rendben, Mr. Jung!-veszem át tőle, majd tovább lép.
Sóhajtva kezdek készülődni, nemsokára becsengetnek. 08:05-kor indulok a teremhez, de még így is nagyon lassan sétálok.
-Jó reggelt, gyerekek! Ma egész nap velem lesztek. Kérlek, Chaeyoung, oszd ki ezeket!-teszem az asztal sarkába, majd feltűröm az ingem ujját a könyökömig.
-Akkor vegyük újra röviden, hogy tavaly mit tanultatok-kezdem leírni az anyagot, unott hangon.
Többiek is megérezhették, hogy nem vagyok ma jó hangulatba, ezért azonnal írni kezdik csendben. Viszont egy valaki tekintetét megérzem magamon, tudom is, hogy ki az, de nem érdekel. Az egész nap így telt el, unalmas, feszült és monoton. Óra-a nap-végén leteszem a krétát majd az osztály felé fordulok.
-Ki szeretne jönni nyílt napra? Két helyen kell bemutatni iskolánkat, Daegu és Busan városában. Természetesen egy hétig lennénk ott összesen, hiszen messze van. Aki részt vesz ezen az eseményen, kap egy hét felmentést és a vizsgán is észben fogják tartani. Szóval, kérem a jelentkezőket!-dőlök neki az asztalomnak.
-Kik lesznek a felügyelők?
-Valószínűleg én, Min és Kim tanár úr fog menni veletek-Jin és Hoseok felemelik a kezüket.
Utána Bogum és hirtelen Jimin. Egy ideig nem jelentkezik senki, ezért megszólalok.
-Még egy ember kell. Valaki vállalja, vagy az egész osztály szívni fog!-mordulok fel.
Jelenleg nincs ehhez jó kedvem.
-Megyek!-szólal fel Jeongguk.
-Rendben, a névsort leadom az igazgatónak, a papírt legkésőbb péntekre kérem vissza hozni. További szép napot, sziasztok!-veszem magamhoz a cuccaim és elindulok ki.
Bemegyek a tanáriba elköszönni, majd indulok is ki az iskolából. Utamat a kávézóba veszem, ahol legjobb barátom ismételten előre készíti nekem a kávém. Felix már mosolyogva vár engem a pultnál, ezzel egy kicsi ajakgörbületet varázsolva ajkaimra, napokban először.
-Szia, Tae! Hogy vagy?-öklözik le velem.
-Szia! Még mindig ugyanaz. Változatlan-sóhajtok fel.
Neki mondhatni mindent elmondtam. Egyszerűen nem bírtam magamban tartani.
-Fel a fejjel, nincs semmi gond! De én úgy gondolom, hogy megkéne ezt beszélni-könyököl fel a pultra.
-Mit beszéljek vele?-morgok fel.
-Csak felvetettem egy ötletet, nem kell megenni!-háborodik fel.
-Jól van, jól van!-és végül kezdetét veszi az egy órás beszélgetés.
Már épp befejezzük a trécselést amikor mellettem felszólal egy igen ismerős hang.
-Szép estét! Egy latte machiattot szeretnék elvitelre!-csuklyás alak, avagy Jeongguk leteszi a pultra az összeget előre majd négy székkel odébb ül, mint ahol én vagyok.
Csak nem besértődött a kicsike?
-Szia Lix! Holnap találkozunk!-köszönök el tőle, majd a cuccaim megfogva megyek ki a kávézóból.
YOU ARE READING
Old Memory-Taekook
FanfictionKim Taehyung és Jeon Jeongguk. Kim Taehyung 24 éves tanár, aki zongorát, gitárt, éneket és rajzot tanít a művészeti iskolába. Jeon Jeongguk 22 éves diák, aki szabályokat nem ismerve idegesíti az összes tanárt az intézményben, ráadásul egyszer meg is...