○2019. 09. 23., hétfő○
《KTH》
Reggel a kisbusz előtt találkozunk, pont szállunk fel. Névsor olvasás után én is leülök a helyemre. Tizenöt személyes a buszunk, ami kivisz minket a reptérre. Az út körül belül háromnegyed órás. Leghátul ülök, s várom, hogy elinduljon a jármű. Amint elindul, mellém pattan a fekete bárány.
-Taehyung! Közös szobánk lesz-csillognak pajkosan a szemei.
-Tudom-félmosoly jelenik meg ajkaimon.
A tudat, hogy ezt én intéztem el, eléggé növeli az egómat, úgy meg főleg, hogy nem is tud róla.
-Manó, tudom, hogy te csináltad ezt meg!-suttog a fülembe.
Amint felfogom a mondatot, megforgatom a szemem.
-Egyszer akarok kedves lenni. Csak egyszer-morgom magamnak.
Elkezdett könyvet a kezeim közé fogva ignorálom a fiatalabbat, mivel jelenleg nem vagyok hajlandó beszélgetni vele. Jeongguk csak vigyorogva nyugtázza a durcázásomat. Mielőtt jobban belemélyednék a sorok közé, mellettem ülő bedugja az egyik fülest a fülembe és hallgatjuk a zenét csendben egész úton, közben mancsa a combom alatt van, s pihen lecsukott szemekkel. Izgalmas résznél járok, mikor érzem a buszt lassítani, majd meg is áll. Morcosan sóhajtva teszem el a papír köteget, s kiszállunk a buszból.
-Jókor jut eszembe, de át kéne nézni a táskákat-néz ferdén Namjoon.
-Van egy sanda gyanúm, hogy hoztak piát-sóhajtok fel.
-Na, gyerekek! Tessék a táskákat és a bőröndöket kinyitni! Kutatás lép érvénybe-mordulok fel.
Bogumnál és Jiminél van egy-egy alkoholos üveg, amit elkobozok, mivel tudom, hogyha Yoongiék veszik el, megisszák. Besétálunk a reptérbe, várva a mi légi gépünket. Miután megállunk, öt perc múlva be is mondják a hangos bemondóba a mi járatunkat. Elindulunk a mi részünkhöz, becsekkolnak, utána átmegyünk a folyosón és a helyünket keressük. Megtalálva helyünkre ülünk le, készen állva az indulásra. Ismét a kis bárányom ül mellettem, bátrabban letapizva.
-Jeon..
-Sh! Csak élvezd-dugja be a fülest újra a fülembe.
-Jeongguk. Nem hinném, hogy jó ötlet-vonom össze a szemöldököm.
-Manó, szerintem ne beszélj annyi hülyeséget, vagy én foglak elnémítani-hajol hozzám közel.
-Tiszteletet, te átokfajzat!-morgok rá.
-Attól, hogy te vagy a dominánsabb, nem jogosít fel arra, hogy úgy beszélj velem...-már csak annyit érzek, puha ajkai az enyémet érintik.
Tetovált keze arcom jobb oldalát simogatja, így még jobban nehezítve azt, hogy eltudjak húzódni. Sajnos túlságosan is finom Ő. Viszonzom a hirtelen csókot, megmozdítom párnácskáimat. Óvatosan nyalja meg a számat, engedélyt kérve, amit rögtön megadok, mert egyszerűen megbutít ezzel a tettével. A napokban mindig ezt használja fel, mert nem akarja a sok hülyeséget hallani a számból. Keze lejjebb megy a nyakamhoz, amit gyengén megszorít, kicsalva egy enyhébb nyögést.
-Imádom, amikor a számba nyögsz!-vál el tőlem, halkan kiejtve a szavakat.
-Menj a picsába!-mondom én is ugyanolyan hangerővel.
Bal kezem tarkójára tapad, vissza húzva Őt egy hosszú puszira.
-Jobban szeretnék a te lyukadba elmenni-mosolyog.
-Pusztulj el!-lököm el a tenyeremmel.
Nevetve teszi a felém eső mancsát a combomra, enyhén megszorítva azt. Szemforgatva koncentrálok a zenére, de nem értem a dalszövegét.
YOU ARE READING
Old Memory-Taekook
FanfictionKim Taehyung és Jeon Jeongguk. Kim Taehyung 24 éves tanár, aki zongorát, gitárt, éneket és rajzot tanít a művészeti iskolába. Jeon Jeongguk 22 éves diák, aki szabályokat nem ismerve idegesíti az összes tanárt az intézményben, ráadásul egyszer meg is...