Bölüm 20

171 13 114
                                    

"Bugün ne olursa olsun, Güneş'in yarın yeniden doğacağını bilmenin garip bir tesellisi var."

― Aaron Lauritsen, 100 Days Drive: The Great North American Road Trip.

― Aaron Lauritsen, 100 Days Drive: The Great North American Road Trip

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"ANNE"

Ceren'in gözleri doldu, ayağa kalktı, Seher koşarak yanına geldi ve sarıldı, Ceren sırtına sarıldı, iki kadın birbirine sarılıp ağladı, bu görüntü Nedim'i duygulandırdı ve mahremiyetlerine ihtiyaçları olduğunu düşündü. Kapının kapandığını duyduklarında Ceren kendini biraz annesinin kucağından çekti.

"Nasıl..... beni nasıl buldun?" annesi gözyaşlarını eliyle sildi,

"Nedim dün beni aradı ve sana olan yolculuğum için her şeyi ayarladı, bana ilk torunumu doğuracağını söyledi. "Annesi bir yandan gülümsüyor, bir yandan da ağlıyordu.

"Bana kızgın değil misin?" dedi Ceren ağlayarak.

"Hayır çocuğum, ama bizi iz bırakmadan bıraktığın için kızgın. Ortadan kaybolunca beni öldürdün, çalışamadım, çalışamadım, kötü bir şey oldu sandım, korktum biri gelip senin cesedini bulduklarını söylüyor. ......." ve yine ağlamaya başladı, Ceren ona sarıldı.

"Ağlama anne bak ben iyiyim" diye yüzünün her tarafına öpücükler konduran annesi Ceren'i güldürdü; annesinin kokusunu, öpücüklerini, sarılmalarını özlemişti. Sonsuza kadar kucağında kalmak istiyordu.

"Kızım sen anne olacaksın. Neden bana bir şey söylemedin?"

"Korktum, kimse beni istemedi ya da sevmedi. Gitsem daha iyi olur, ben gidince herkes mutlu olur diye düşündüm."

"Nasıl mutlu olabilirsin? Ailen mi? Kız kardeşin mi? Ben mi? Her gün senin için ağladık, seni istemediğimizi veya seni sevmediğimizi asla düşünmedik; fikir ayrılıklarımız ve farklılıklarımız olsa da, biz varız. "Onu göğsüne daha sıkı sardı.

"Hepinizi seviyorum."

Bir süre sonra Ceren başını annesinin kucağına yaslamış; annesi saçlarını tarıyordu,

"Anne, Cemre ve Civan nasıl?"

"İyiler, Cemre hastanede çalışıyor, Civan da askerde."

"Beni özlediler mi?"

"Hastanelerden karakollara kadar seni aramak için deli oldular."

"Cemre bile mi?"

"İlk yapan oydu, hatta Nedim'in seni kaçıran bir şey yaptığından bile şüphelendi" Ceren şaşırdı, Nedim ona hiçbirini söylemedi ama o da sormadı; şüphesini doğrulamaktan korkuyordu.

Ceren, Cenk'le olan hikayesini anlatmaktan korktu.

"Evet, bize ne oldu? O Köşk hayatımızı mahvetmişti ve... Ondan sonra Cemre Cenk'ten boşanmak istedi, orada bize bir şey kalmadı." Annesi de bundan bahsetmedi.

Asla Gerçekleşmemeli (NedCar)FFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin