Merhaba arkadaşlar; bu bir yan bölümdür. Son bölümleri yazarken yazdım. Kendimi tutamadım çünkü Cenk'imi seviyorum ve hikayemde Cemre'yi seviyorum; Onları Bölümler arasına eklemek istedim ama bir NedCer hikayesi olduğunda onlara o kadar yer veremedim, bu yüzden ilişkilerinin nasıl geliştiği hakkında bir bölüm yazdım.
Cemre ve Cenk burada biraz farklı; Onun peşinden koşma şeklini pek sevmedim, bu yüzden onları gösteriden daha yetişkin ve gerçekçi yaptım. Ayrıca R derecelidir. Lütfen keyfini çıkarın ve bir haberde görüşürüz GUYS, Adios Amigos!!
Bu, Agah'ın gelişinden önce hepsinin Köşk'te kalması sırasında oldu. Keyfini çıkarın ve Sevgili @crazyinblank, bu sizin için cevabınız.
Cenk odasında üzerini çıkarıp uyumaya hazırlanıyordu; yorgun hissetti; uzun bir gündü ve mangaldan sonra vücudu bitkindi.
Gömleğini çıkarırken odasının kapısı açıldı. Arkasını döndüğünde, uyluğuna kadar çıplak saten bir gecelik giymiş Cemre'nin kapının eşiğinde dikildiğini gördü. Cenk'in gözleri vücudunda geziniyor. Yine de kendini durdurdu, yüzüne döndü.
"İyi misin? Her şey yolunda mı Cemre?" Sesinde belirgin bir endişe vardı ama yerinden kıpırdamadı. Cemre onun gömleksiz göğsüne baktı, dudaklarını yaladı ve nefes aldı; kapıyı arkasından kapatıp kilitledi.
Cenk'in kaşları çatık, ne olduğunu anlamadan bir şey söylemeden; Cemre dudaklarına yapıştı. Cenk olduğu yerde donup kaldı.
Öpüşüne cevap vermediğini hissetti, bu yüzden biraz çekti, cevap için gözlerine baktı; onu biraz daha itti ve iyice baktı.
"Ne yapıyorsun?" diye sordu Cenk; elleri göğsündeydi, onu kollarında kafese koymak istedi ama kendini tuttu.
"Seni istiyorum," diye yanıtladı bu kadar basit ama değildi.
"Cemre, sanmıyorum..."
"Beni istemiyor musun?"
"Ben ........., ama değil ....Cemre, bu iyi bir fikir değil," diye kendini ondan uzaklaştırırken gözlerindeki acıyı gördü.
"Üzgünüm ...... yapmamalıyım..." ve kapıya gitti, açtı ama kapı yine elleriyle kapandı; onu arkasında hissetti, nefesi boynuna çarparak teninde tüyler diken diken oldu.
Onunla kapı arasında sıkışıp kalmıştı. Cemre ona dönerek; gözleri buluştu, birbirlerine baktılar. Cenk, bedeniyle kapıya doğru itti ve bedeni beklentiyle gerildi, eli ona dokunmadan aşağı indi ama o etkiden gözlerini kapadı.
Kapıyı kilitledi, başını eğdi, onu tutkuyla öptü ve bu düşüncenin onu geceleri ne kadar uyanık tuttuğunu gösterdi.
Aynı kuvvetle onu öptü; öpüştükçe arzuları arttı. Cemre ağzının içinde inledi; bu duyduğu en tatlı sesti; elleri beline gitti ve onu daha çok vücuduna çekti; her santimini hissetmek istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Gerçekleşmemeli (NedCar)FF
Romance24. bölümün sonunda neler olabileceği benim hayal gücümden. Ya o gece Ceren ile Nedim arasında bir şey olursa? Sonrasında ne olacak?