Bölüm 7

344 15 27
                                    

Nedim, üniversite yönetim sınavına çalışırken masasındaydı. Sessiz, huzurlu bir geceydi ama zihni önündeki metinden farklı bir yöne kayıyordu; her zaman ona gidecek.

"Ceren," ağzından çıkmak garip geliyordu ama yine de aklına yabancı değildi; son 5 aydır sabah-akşam onun içindeydi ama henüz onun hakkında hiçbir haber ya da bilgi duymamıştı; onu aradı. Ancak onu bulamamış; özel dedektif bile tuttu.

Ancak yine de hiçbir şey yoktu; bulabildikleri tek şey, onun ülke dışına çıkmadığı ve kaybolduğu gün bankaya gitmiş ve hesabından para çekip kapatmış olmasıydı; büyük bir miktar değildi ama küçük de değildi, kredi kartlarından hiçbirini kullanmamıştı, çünkü onları masasının çekmecesinde buldu, bu onun yerini bulmasına yardımcı olabilirdi.

'Ceren hiç bulunmak istemedi, yalnız bırakılmak istedi ve ben onun kaçmasının en büyük sebebiydim; Bebeği de onu da istemediğimi söylediğimde yüzünü hala hatırlıyorum, son umudunun gözlerinde öldüğünü gördüm, sadece onun için öldürdüm, dereye tutunduğu son dal bendim. Nedim kasım soğuğuna rağmen bu düşünceyle boğuldu, balkon kapısını açtı ve dışarı çıktı, kolunu balkon korkuluklarına dayadı ve manzaraya baktı, İstanbul şehri güzel, hele hele geceleri, deniz manzaralı şehir ışığı muhteşemdi. Ama hissettiği suçluluk bir türlü geçmedi.

'O kadar suçlu hissediyorum ki, tüm hatalarını ve yaramazlıklarını hatırladığımda bile, suçluluğu ortadan kaldıramıyorum, o gecenin tek suçlusu o değildi, o uğursuz geceden, ağlamasından, beni aramasından daha fazla ayrıntı hatırlıyorum. durmaya, beni itmeye çalışıyorum, onu bastırıyorum ve içine kabaca giriyorum ama en avucusu, onu ittiğimde gözlerindeki acı, Ceren'e tecavüz ettim, onun bana yaptığı gibi onu fiziksel ve zihinsel olarak incittim. Sonunda ona yaptığımı kabul ettim, bunu yapmam 5 ayımı aldı' Nedim bu düşünceyi aklından silmek istercesine başını salladı, gözleri dolmaya başladı ama düşmeden önce sildi.

Malikanenin bahçesini taramaya başladı. Sonra Cank'in bankta tek başına oturduğunu fark etti; Nedim de yalnızdı. Aslında sarayda sadece onlar yaşıyordu; herkes ayrıldı.

Amcası ve Damla çiftlik evine yerleşmişler; amcası Köşk'te kalmaya dayanamadı. Şeniz kazadan sonra tedavi evinde, Seher ve Neriman köylerine, Civan askere dönmüş, Cemre ise boşandıktan sonra arkadaşıyla birlikte yaşıyor ve hastanede çalışıyor ve geceleri şarkı söylüyordu. Artık saray boştu.

Nedim ve Cenk -sadece gerektiğinde- birbirleriyle konuşmadılar, hatta kavga etmediler; kavga edecek bir şey yoktu, Cemre yoktu, amca yoktu, ispatlanacak rekabet yoktu; konuşacakları tek şey iş.

'Asla bir milyon yıl geçse böyle bir şeye razı olacağımızı düşünmemiştim, amcam sorumluluğu aramızda paylaştırıyordu ve bizi uzaktan izliyordu; gerekli olduğu zaman gelirdi. Bu 5 ayda, inandığım her şeyi ve her aile bireyi ile her ilişkimi değiştiren felaketler peş peşe yaşandı; İyi mi kötü müydü bilmiyorum. Ama şimdi her şey sakindi, ama hoş bir şekilde değil, hüzünlü bir şekilde. Artık çok geç, uyumam gerek ama uyku kolay gelmeyecek' dedi ve son düşüncesi doğmamış bebeği oldu.

'Sağlıklı mı? Ceren'in hamilelikle ilgili herhangi bir komplikasyonu olmadı mı? bebeğimin cinsiyeti ne?'

İlk başlarda Ceren ortadan kaybolunca bir rahatlama ve mutluluk hissettim; belki bu daha iyiydi. Bununla uğraşmama gerek yoktu ve bu benim için her şeyi kolaylaştıracaktı. Benim bebeğim olduğunu bilse, Cemre'nin önünde kendimi açıklamama, haklı çıkarmama gerek kalmazdı; ilişkimizi olduğundan daha fazla karmaşıklaştırırdı. O yüzden Ceren'in hamile olduğunu kimseye söylemedim; onlara ne diyecektim?? Herkese benden boşandığını ve kaçtığını söyledim. Bu düşüncelerle ne kadar bencil olduğumu hatırladığımda kendimi çok utanç verici hissettim; Babamdan ya da Cenk'ten daha iyi değildim; doğmamış bebeğin suçu neydi? Tüm bunlardan masum olan oydu; Ceren'in kaçışından sonra gördüğüm o kabusu hala çok net hatırlıyorum. Aklımda ve ruhumda basıldı.

Asla Gerçekleşmemeli (NedCar)FFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin