Merhaba arkadaşlar umarım bu bölümü beğenirsiniz; Bundan memnun değilim, ama lütfen bana geri bildirimde bulunun.
"Uyuyamadığınızda aşık olduğunuzu bilirsiniz çünkü gerçeklik sonunda hayallerinizden daha iyidir." -Dr.Seuss
Onu daha da öfkelendiren her sözde haklıydı; Ceren ona doğrusunu söylemiş, hatalarını işaret etmişti, Ceren tüm insanların. Hatalarını işaret ettiği, suçlamalarına ve hakaretlerine cevap veremeyen, cevap veremeyen Ceren, şimdi ona kendi ilacını tattıran kişiydi. Şimdi ona hiçbir şey söyleyemezdi; şimdi onun yerinde olmayı biliyor.
Ama bunu kabul edemiyor ya da sindiremiyordu, konuşacak ve o kadar da yanılmadığına dair onu temin edecek birine ihtiyacı vardı ve onun tepkisi aşırıya kaçmıştı. Kimi arayacağını biliyordu.
"Merhaba. Oya, ben Nedim"
"Merhaba Nedim. Beni şimdi hatırlamana ne sebep oldu?"
"Haydi, üç hafta önce aradım" diyen Oya, amcasının kalp krizinden iki ay sonra tekrar konuşmaya başladı. Cemre onu reddettikten sonra tekrar birisiyle, terapistiyle konuşmaya ihtiyacı vardı ve onu ondan daha iyi tanıyan kimse yoktu ve başkalarıyla paylaşamadıklarını onunla özgürce konuşabiliyordu.
"Evet, her neyse, sana nasıl yardımcı olabilirim küçük kardeşim?"
"Hadi ama. Sanki seni sadece sorunlarım için arıyormuşum gibi davranıyorsun."
"Gerçekten! ve şimdi beni yeni bir tane için aramadın mı?"
"Hayır......., evet ama konumuz bu değil. Ceren'i buldum" gözlerini devirdiğini hissedebiliyordu.
"Ne zaman?" Ceren ve bebek hakkında bile ona her şeyi anlatmıştı.
"Aaaa... bir ay önce!"
"Vay, ve bana şimdiye kadar ne olduğunu anlatmak için zahmet etmedin mi? Söyle bana, dinlediğimi söyle," Onu bulduğu andan bugünkü kavgalarına kadar olan hikayeyi anlattı ve bitirene kadar konuşmasına izin verdi.
"Yani ne düşünüyorsun?"
"Bir kız kardeş olarak mı yoksa bir doktor olarak mı fikrimi istiyorsun?" bir süre tereddüt etti
"Kardeş olarak."
"Söylediği her şeyi hak ediyorsun ve her kelimesinde haklı; bunun için ona hak veriyorum."
"Oya!!"
"Aslında KIZ KARDEŞ fikrini sormadın mı? Sana bile iyi davrandı; daha fazlasını hak ediyorsun."
"Oya, neden şimdi bana kızgınsın? Seni düzenli olarak aramadığım için mi?"
"Çünkü bir problemin olduğunda ya da seni üzüntünden ya da suçluluk duygusundan kurtaracak birine ihtiyacın olduğunda beni ararsın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Gerçekleşmemeli (NedCar)FF
Storie d'amore24. bölümün sonunda neler olabileceği benim hayal gücümden. Ya o gece Ceren ile Nedim arasında bir şey olursa? Sonrasında ne olacak?