Nedim ofisinde ultrason resmine bakıyordu ve bebeği büyümüştü; şimdi 29 haftalıktı; küçük parmaklarının şeklini ve sevimli minik burnunu görebiliyordu.
'Şükürler olsun ki onun büyüğü yoktu', diye güldü Nedim bu düşünceye.
Nedim kendi kendine "Kızım çok güzel" dedi.
Zarfın gelmesinden iki gün sonra Nedim, Ceren'in yerini araştırmak ve bulmak için özel dedektifiyle iletişime geçmiştir.
Şimdi haber bekliyordu. Düşüncelerini bölen kapı çaldı.
"Evet?" Nedim yanıtladı
"Efendim, sizinle görüşmek isteyen bir adam var, randevusu yok" dedi asistanı.
"O kim?" ona sordu.
"Adını söyledi, Hasan efendim," diye yanıtladı.
"Lütfen onu içeri al ve kimsenin bizi rahatsız etmesine izin verme." yüzüne bir gülümseme yerleşti.
"Tabii efendim" ve kadın dışarıdaydı ve adam odadaydı.
"Nedim efendim, size gerekli tüm bilgileri getirdim" dedi adam; Nedim oturduğu yerden kalktı, adamın elini sıktı ve oturmasını istedi.
"Bay Hassan, lütfen bana ne bulduğunuzu söyleyin?" dedi Nedim heyecanla. Hasan Nedim'e bir dosya verdi.
"Efendim bu dosyada Cerene Hanım'ın adresi ve bazı resimler var, eski adıyla gidiyor, bir pastanede çalışıyor ve üst kattaki dairede yaşıyor, dükkân sahibi yaşlı bir dul. Çocuklar, bir çaça evinde yaşıyor, kasaba halkı Ceren Hanım'ı hamile bir dul olarak ve oğulları öldükten sonra kayınpederinin onu kimlerden attığını biliyor."
"Programı sabah 5'te başlıyor, kek pişiriyor ve hamur işlerini hazırlıyor, 07: 00'de dükkan öğlene kadar açık ve öğle yemeği molası için kapanıyor, öğle yemeğini dükkan sahibinin evinde yiyor, adı Jamila. daha sonra saat 16:00'dan 21:00'e kadar tekrar açıyorlar, ondan sonra ertesi gün için hamur hazırlıyorlar ve dükkanı temizliyorlar, 10:30'da çoğunlukla akşam yemeğini yalnız yiyecek ve 11'de yatağında olacak. :30", adam bitirdi.
"Vay canına, detaylı bilgi" Nedim etkilendi.
"Elbette efendim, bu yüzden en iyi ajans biziz." diye yanıtladı Hasan. Nedim dosyayı aldı, masasının üzerine koydu, çekmecesinden bir dosya daha çıkardı ve Hasan'a verdi.
"Emeklerin için teşekkürler Hassan, lütfen bunu işin olarak kabul et" ve ona büyük bir dosya ver.
"Teşekkürler efendim, hizmetinizdeyiz," diyen Hassan aldı ve ofisten çıktı.
Nedim dosyayı aldı ve açtı, adres kağıdını ve resimleri çıkardı, içinden geçti, Ceren'in farklı resimleri vardı, yürürken ve elinde poşetlerle, bazı müşterilerle gülümsüyordu, sade kıyafetlerle çok farklı görünüyordu ve hayır. makyajı, göbeği şimdi görünüyordu, güzel ve ışıltılı görünüyordu ve en çok dikkatini çeken gülümsemesiydi, gülümsemesi gözlerine ulaştı، mutlu görünüyordu, yüzünde bu gülümsemeyi daha önce hiç görmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Gerçekleşmemeli (NedCar)FF
Romance24. bölümün sonunda neler olabileceği benim hayal gücümden. Ya o gece Ceren ile Nedim arasında bir şey olursa? Sonrasında ne olacak?