Bölüm 23

159 10 150
                                    

Nedim bir bardak su koyup içti; bu rüyadan sonra onunla aynı odada kalamaz ve kendini daha fazla utandırır; çok gerçekti,

Onunla taşınalı sadece dört gece oldu ve onunla ilgili ıslak rüyalar gördü. Lanet olsun, ergenlik çağındaki bir genç gibi davranıyordu ama suçlanamazdı. O çok ateşli, seksi, lezzetli ve ....... Çok azgındı ve onu düşünmeyi bırakması gerekiyordu çünkü kesinlikle başka bir duşa ihtiyacı olacaktı, o yüzden uyumaya gitse iyi olur.

Onunla aynı odada geri dönmesinin hiçbir yolu yoktu ve tüm bunlara rağmen, ellerini kendine tutamıyordu. Kalp krizi geçirmesini mi istiyor?!', bu yüzden kanepede rahat edip uyudu.

Alnında bir el hissetti; gözlerini açtı; Göğsünde Kader ile ona bakan Ceren'di.

"Saat kaç şimdi?" diye sordu Nedim.

"Sabahın beşi neredeyse."

"Burada ne yapıyorsun?" oturdu, gözlerini ovuşturdu.

"Kader beslenme zamanı, ben de seni kontrol etmeye geldim, uyan ve içeri gel artık herkes uyanacak ve seni rahatsız edecekler, bana elini ver" Nedim dediğini yaptı ve elini uzattı; onu odaya geri sürükledi.

Geç uyandığında Ceren'in eşyalarını bir çantada topladığını gördü.

"Ne yapıyorsun?"

"Hmm, kıyafetlerimi mi topluyorsun?"

"Neden ?"

"Odanı geri vermek için, ben ve Kadar seni yeterince rahatsız ettik, o yüzden odamıza dönüyoruz, oda şimdi boş" dedi gülümseyerek;

Nedim elini tutuyor, devam etmesine engel oluyor." Hayır, değilsin burası benim kadar senin odan, hiçbir yere gitmiyorsun ve ben de sana ya da Kadar'a hiç aldırmıyorum, anladın mı?" gözleri ondan ayrılmıyor.

"Dün gece, odanızın dışında uyudunuz ve..."

"Kötü bir rüya gördüm ben.....Ondan etkilendim, bu beni rahatsız ettiğin anlamına gelmez ya da başka bir şey" Nedim bakışlarını kaçırdı.

"Rüya ne hakkındaydı?" Ceren yüzünü tutarak ona bakmasını sağlar, gözlerinde gördüğü endişe onu yatıştırır.

"Sadece korkunç bir rüyaydı."

"Bizimle mi ilgiliydi?"

"........"

"Kadir ve ben?"

"Evet... Öyleydi," diye yalan söyledi.

"Tamam, bu aralar çok kötü rüyalar gördüm ve hepsi Kader ya da seninle ilgili, sadece onun için endişeleniyoruz ya da onun için endişeleniyoruz, bu doğal, onları fazla büyütme, tamam mı?"

"Tamam," elini onun yüzünden indirdi; onun bunu yapmasını istemiyordu.

"Yani bugün bizi dışarı çıkarmak zorundasın çünkü bu evde bir dakika daha kalırsam çıldıracağım" diyerek başını salladı 'tamam' dedi Ceren odadan çıktı, sonra başı yine odadan çıktı. kapı.

"Ve Nedim, bizi alışverişe götüreceksin", muzip bir gülümsemeyle.

Nedim, üç kadını alışverişe götürme kararına pişman oldu.

Nedim, üç kadını alışverişe götürme kararına pişman oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Asla Gerçekleşmemeli (NedCar)FFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin