Fırında çalışmak zordu ama aynı zamanda eğlenceliydi; Ceren, bu küçük fırında son beş aydır çalışıyor; Bir gün pastacılıkta huzur bulacağı, şöhret, para ve zenginlik isteyen kızın bu işten, bu basit hayattan memnun olacağı aklının ucundan bile geçmemişti ama bu hayatında verdiği en doğru karardı.
Kızı rüyasında ona geldiği yolu gösterdi. Hamile olduğunu öğrendiği gün perişan oldu ve ne yapacağını bilemedi; kader onunla kirli bir oyun oynadı.
Biraz huzur bulacağını umarak uykuya daldı; Ceren onu rüyasında görmüş, sarı yazlık elbisesi ve beyaz ayakkabılarıyla en fazla iki yaşında bir kız koşarak yanına gelmiş, bacaklarına sarılarak onu almasını istemiş ve o da,
Kız ona hayatında gördüğü en güzel gülümsemeyle bakıyordu. Açık kumral, kızıl saçları ve kendisi gibi iri yeşil gözleri vardı, kız Ceren'in yüzünü delik deşik etti ve ona "Seni seviyorum annecim" dedi, o anda bunun kızı olduğunu anladı, Tanrı'nın ona armağanı, Tanrı onun duasını duymuştu. ve ona yeni bir başlangıç için yeni bir şans verin, o da aldı.
geçmişe dönüş:
Ceren kalkar kalkmaz planını yaptı, sabah ilk iş avukatı arayıp boşanma belgelerini teslim etmesini istedi, Nedim ile kendisinin imzalayacaklarını ve sonra hakimle bir görüşme ayarlayabileceklerini söyledi, avukat kabul etti, ve göndereceğini söyledi.
Sabah evde kimse yokken çantasını hazırladı; ne gerekiyorsa aldı: rahat kıyafetler, kişisel ihtiyaçlar vs. ve telefonunu odada bıraktı; annesi ve babaannesi büyük evdeydi, kimse gelip onu kontrol etmedi, evraklar teslim edildi, imzalayıp saraya, Nedim odasına götürdü.
Hiçbir zaman onun odası olmadı. Aslında ona ait hiçbir şeye sahip değildi; her şey onun için geçiciydi, ama artık işler daha iyiye doğru değişecekti, bundan emindi; Klasörün olduğu kağıdı Nedim masasına ve kredi kartlarını odanın çekmecesine bıraktı, burada kalmasına gerek yoktu, sarayın kapısından çıkarken Nertan ablasının ona seslendiğini duydu, yoktu. cevap verme zamanı.
Ceren çantasını topladı ve saraydan çıktı, tüm hayallerini yıkan bu saray; sonsuza dek bu kabustan çıktı; Ondan hiçbir şey istemedi, para yok, intikam yok, hiçbir şey. Gardiyanlar, eğer ona sormak onların işi değilse, bir çantayla nereye gittiğini sormadılar.
Bankaya bir taksiye bindi, hesaptaki parayı çekti ve kapattı. Son durağa ulaştı; İstanbul dışındaydı; İstanbul'dan uzakta küçük bir kasabaya otobüsle 7 saat, arabayla 5 saat otobüs bileti aldı. Gerçek adını vermeden bilet gişesini kandırdı, kimliğini unuttuğunu ve büyükannesinin durumunun kritik olduğunu söyledi. Ölmeden önce onu görmeye gitmesi gerekiyordu. Bilet memuru onun için üzüldü ve kabul etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Gerçekleşmemeli (NedCar)FF
Romance24. bölümün sonunda neler olabileceği benim hayal gücümden. Ya o gece Ceren ile Nedim arasında bir şey olursa? Sonrasında ne olacak?