Bölüm 27-1

128 8 143
                                    


Merhaba güzel arkadaşlar hikayenin sonuna geldiğimizde son bölüm iki bölüm olacak. Bu ilk bölüm ve ikinci bölüm yarın güncellenecektir, Keyfini Çıkarın.

Evet, bizi duyabilirler.

Ama anlamıyorlar

Bütün yeminlerimi perde arkasında söyledim.

bizi gördüklerini biliyorum

Ama şansları yok.

Bundan önce o dudakları binlerce kez öptüm.

Yarın gözlerimi açacağım.

Ve karıma fısıldayacağım.

Sana aitim

Ve dediğini duymak için bekleyeceğim

Yüzünden bir gözyaşı yuvarlanırken

Sana aitim

Jacob Lee - ben sana aitim

Ben Nedim, cehenneme gitmiş ama hala hayatta, öz kardeşim tarafından Pencereden atılmış, annesinin öğrettiği, benden nefret eden, çünkü onu babamı becerdiğini gördüm ve 20 yıl boyunca beni zehirledi, bu yüzden Nedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben Nedim, cehenneme gitmiş ama hala hayatta, öz kardeşim tarafından Pencereden atılmış, annesinin öğrettiği, benden nefret eden, çünkü onu babamı becerdiğini gördüm ve 20 yıl boyunca beni zehirledi, bu yüzden Nedim. Kirli sırrı açığa çıkamaz, beni susturmak için her yolu denedi ama yapamadı, sonunda hak ettiğini aldı.

bu ben Nedim

"Onu doğurur doğmaz ondan kurtulacağına ve çocuğunu alacağına söz vermedin mi? Yoksa sözünü unuttun mu? CEVAP VER"

"Hayır amca, sözümü unutmadım."

Bir yıl önceki flashback:

Amcası hastaneden döndükten sonra Nedim ona Ceren ve bebeği anlatmak ister; Agah odasındaydı, Nedim kapıyı çalıp odaya girdi.

"Amca, seninle konuşmak istiyorum." Ağa bitkin görünüyordu.

"Evet Aslan, söyle bana, neyle ilgili?" Nedim gergindi ve durumu ona nasıl açıklayacağını bilmiyordu.

"Ceren'le mi ilgili?" Amcasının yüzü değişti, sadece adını söyledi.

Ağa sinirle, "Onu boşayıp ondan kurtulmadın mı?" dedi.

"Amca, o hamile...... çocuğuma", amcasının yüzündeki şoku ve kırgınlığı gördü; Bir süre sustu, amcası daha fazlasını sormak istedi ama sadece söyledi.

"Neden kaçtı o zaman?" Nedim, amcasının gözlerinin içine bakmadı.

"Ona, onu da bebeği de istemediğimi söyledim," dedi alçak bir sesle; kendinden utanarak, amcasının gözlerindeki hayal kırıklığını gördü. dedi Nedim tereddütle.

Asla Gerçekleşmemeli (NedCar)FFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin