Bölüm 14

231 14 106
                                    

"Umut, tüm karanlığa rağmen ışığın olduğunu görebilmektir."

Sanki aralarına kat kat duvarlar çökmüştü; itiraf, omuzlarındaki yükü hafifletti ve bir şekilde kendileriyle barıştılar; Nedim, duyarsız yorumlar yapmayı bıraktı ve onunla daha samimi olmaya çalıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sanki aralarına kat kat duvarlar çökmüştü; itiraf, omuzlarındaki yükü hafifletti ve bir şekilde kendileriyle barıştılar; Nedim, duyarsız yorumlar yapmayı bıraktı ve onunla daha samimi olmaya çalıştı.

Ceren ise onun varlığından rahatsız olduğunu göstermeyi bıraktı. Birbirlerine iyi davranmaya ve bir şekilde dost olmaya çalıştılar.

Nedim ziyaretleri hala düzenliydi ama Ceren bunlara aldırmadı; alıştı, alıştı varlığına, Nedim için üç kadını her gün görmek bir rutindi; Jamila Teyze ona çok düşkündü; ona oğlu gibi davrandı ve Nedim ondan da bulundu, şefkatinden memnun oldu, hiç sahip olmadığı anne sevgisini hissetti.

Zeynep de onu sevdi; onun için küçük bir kız kardeş gibiydi; yemek pişirme, fırıncılık ve romanlara ilgi duyuyorlardı. Nedim, ancak yalnız yaşamaya başlayınca yemek yapabileceğini bilmiyordu, ona birçok tarif öğretti ve ipuçları verdi, Zeynep gerçek bir insandı, anlaşılması zor ve naif değildi, onun yanında kendini özgür ve çocuksu hissediyordu. onlara bağlıydılar, artık onun ailesiydiler.

Onu her gün görmeye alıştığı Ceren bile artık ona doğal geliyordu, itiraf ettiği gecenin ardından kaybettiği çocukluğu için, aradan geçen 20 yıl boyunca, onun yanında olduğu çıkarımı için yüreğini haykırdı. kırılan kalbi, reddedilişi, ona karşı işlediği suç, ne olduğu ve ne olduğu için.

Hayat ona çok acımasızdı; dünyadaki son kişinin önünde savunmasız ve çıplaktı; olacağını düşündü; Cemre ile böyle olabileceğini düşündü. Yine de onun için hissettiği aynı duyguyu paylaşmıyordu; sonunda onu reddetti; onu anlayabileceğini, intikamını anlayabileceğini düşündü.

Yine de, diğer yandan Ceren incinmiş ve bozulmuştu ama onu anlıyordu, karanlığını, intikam susuzluğunu anlıyordu, ondan nefret etmiyordu ya da ona yaptıklarından dolayı onu yargılamamıştı. bunu yaptığı için karma olarak kabul etti ve bu onu kendinden daha çok utandırdı, nasıl kabul edebileceğini bilmiyor, belki de dediği gibi; hasarlı mallar, sonunda kendi yollarında canavarlar.

Günahlarla ve karanlık geçmişlerle dolu insanları benzer kılan birçok yönden birbirlerini yansıtıyorlardı. Ama birbirlerini ve kendilerini kabul ettiler.

Nedim sabah fırına girdiğinde onları ziyarete gitmiş, Cemila Teyze'nin kayıtta olduğunu görmüş ama kızlar ortalıkta yokmuş, onları sormuş, mutfakta bir müşterinin doğum günü için sipariş vermekte olduklarını söylemiş. .

Mutfağa girdiğinde, arkadan bir şarkı çalındı ​​ve biri onunla birlikte yüksek sesle şarkı söyledi. Şarkı, kız arkadaşının tadı çikolata gibi olan ve onu yemek ve annesini kıskandırmak isteyen bir adam hakkındaydı?!.

Elinde bir kase tutarak, içinde bir şeyler karıştırarak şarkı söyleyip dans eden Zeynep'ti, gözleri kapalı, kendi dünyasındaydı, Ceren'in gözüne çarptığından daha çok güldürdü, elleriyle hamur yoğuruyordu, saçları başörtülüydü, sarı bir önlük giymişti, kolları kollarına kadar, alnı ve yanakları unla kaplıydı, işine çok odaklanmıştı ve onun geldiğini fark etmedi, bakmaya devam etti Gözünü ondan ayırma, tanıdığı Ceren'den çok farklı görünüyordu, yüzünde bir parıltı vardı, yanakları kıpkırmızıydı, daha genç ve sevimli görünüyordu.

Asla Gerçekleşmemeli (NedCar)FFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin