#10

46 16 5
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

.
.
.
.
.
.

Author pov

Langit malam dipandang. Kelihatan malam ini banyak bintangnya. Bulan pon kelihatan terang. Tambahan pula dengan bunyi cengkerik yang mungkin telah buat konsert live.

Angin malam yang sejuk tak mengganggu dirinya. Dia duduk di atas kerusi yang tersedia di balkoni.

"Nampaknya susah nak dapat kau balik Kim Taehyung. Aku akan dapat apa yang aku nak." Kaki disilangkan begitu juga lengannya.

Baju tidur boleh dikatakan baju tidur untuk seorang pelacur.

"Cik, Tuan Kang panggil untuk makan bersama." Maid yang sentiasa menjaga rumah memanggil.

"Nae."

♡´・ᴗ・'♡

Eunji merenung Taehyung. Geram dengan Taehyung belum habis. Nak je dia makan taehyung. Kenyang pun ya. Sedap tu belakang cerita lah.

Taehyung yang menyedari dirinya direnung berpaling. Ramen yang dia makan tertangguh.

"Wae?"

"Kau tanya aku? Aku?" Eunji geram dengan tingkah Taehyung. Dah ambik ramen orang boleh pulak tanya kenapa. Manusia jenis apa tu?!

Taehyung angguk. Keliru dengan Eunji.

"Ugh!" Eunji bangun dan terus naik ke bilik. Bunyi hentakan pintu dari bawah boleh dengar. Agaknya Mak Jemah kat sebelah pon boleh melatah kot.

Taehyung pandang atas dan pandangan turun ke pinggan ramen. Selepas beberapa minit baru lah dia faham.

"Habislah aku" dia telan air liur.

Dia letakkan pinggan atas meja. Ambik kunci motor dan pegi kedai serbaneka.

♡´・ᴗ・'♡

Taehyung duduk mencangkung depan almari ramen. Dari beberapa minit lepas dia duduk macam tu je.

"Eunji suka ramen apa?" Tangan naik sentuh dagu.

Abang yang jaga kaunter pun rasa pelik. Orang yang kelur masuk pun nak ketawa. Namja hensem duduk depan almari ramen. Siapa je tak pandang.

"Woi kau buat apa tu?" Jimin nampak Taehyung macam nak terberak duduk kat situ. Dia pun tegur takut pulak Taehyung ni nak berak tapi lupa kat mana :v

[✓] Friends? |KTHWhere stories live. Discover now