.
.
.
.
.
.
.
.Taehyung pov
Aku bangun lepas terdengar bunyi fon aku.Aku angkat fon aku.Oh Jimin tepon aku.
"Yeobosoyo?"
"Yah kau tak bangun lagi? Kau nak jadi apa ni Kim Taehyung? Anak dara jenis apa kau ni ha?"
"Yah anak dara mana pulak ni woi. Aku penat lah. Kau jgn jadi macam Jin hyung boleh tak?"
"Mcm mana aku tak jadi macm dia kalau pukul 5 petang pon kau tak bangun ha?! Haish jjinjah?!"
"Yah haish. Asal kau telefon aku hah?!"
"Hehe ada game baru. Jom ah datang lepak"
"Haish. Arraseo"
Kacau betul anak ayam ni.Haish. Aku bangun dan bersihkan diri.
♡'・ᴗ・'♡
"Woahh aku menang wuhuuu! Belanja aku kepci~"Kata Jungkook sambil menari kemenangan.
Jimin memandang Jungkook muka menyampah."Yah tu nasib je lah.Ada 2 round ok"kata Jimin membela nasib yang sudah kalah. Dah kalah tu kalah je lah hadoi.
"Ting tong! Ada orang tak kat dalam tu. Kita datang nak merompak!"
Suara dari luar rumah jin hyung. Datang merompak pun direct. Rompak je lah bukan rumah aku pun.
"Yah Tae pegi bukak pintu jap" Jin hyung menyuruh aku membuka pintu.
"Wae?! Yoongi hyung yang sesedap ajinamoto tidur tu hyung tak suruh pulak?!" Ofkoslah aku tak nak. Aku dari tadi dok chat isya kot.Manusia flawless kat dunia wattpad.Retis kau tau. Kau hado?
"Yah aku suruh kau kan? Ada nampak muka aku jenis yang nak terberak kesah kan kau?"aku facepalm nya pegi membuka pintu. Alangkah indah pemandangan. Seorang yeoja ngan gigi arnabnya sedang tersengih ke arah aku. Pikir sawit ah?!
"Woi tak nak bagi masok ke?! Aku tau aku flawless plus kiyot gitew"
"Apa kau buat kat sini byul?Kau terlalu biul ke sampai sesat kat sini?" Saja menyakat yeoja. Heh ni Kim Taehyung lah takkan kena humban dengan yeoja.
"Kau dah tempah keranda untuk diri kau ke do? Hestek love yourself gitew?" Kata Byul. Ok aku tarik balik apa aku cakap tadi.
YOU ARE READING
[✓] Friends? |KTH
أدب الهواة#1 Pada mulanya musuh sampai nampak batang hidung pun dah macam anjing dengan kucing. Tapi satu kemalangan kecik je boleh jadi kawan. Betul ke hanya kawan? Hati orang kita tak tahu kan? Nak tau tekan 'read' kat atas tu. Tau lah hati putih ke pink k...