.
.
.
.
.
.Eunji meletakkan buku atas meja Saem Kim." Gomawo tolong saya.Kamu boleh pergi sekarang." Kata Saem Kim sambil tersenyum.
"Cheonma saem. Anyeong" Eunji bow dan terus pergi dari bilik guru.
Lepas saja dia menutup pintu suara seseorang datang menyapa.
"Yah!Lee Eunji kau kata nak rehat sama." Jimin merangkul bahu kawannya.
"Tah kau ni. Tak baik tau" kata pula si Byul ni. Park Jimin dan Kim Byul adalah kawan baik Eunji.
"Aku dah kata tadi aku tolong saem Kim. Pekak eh?" Eunji membalas. Penat mahu beritahu banyak kali.
"Alaa... Kau yang janji nak rehat sama pastu kau nak marah pulak" Jimin mengembung pipi tanda merajuk dan ingin dipujuk.
"Tak payah nak gedik kat sini lah Jimin kau dah habis 3 sandwich makcik kantin tau" kata Byul. Nampaknya Jimin sengaja inginkan perhatian.
"Dah lah tu chingu aku yang bengap sekalian aku salah. Puas? " Eunji menghentikan Jimin dan Byul sebelum jadi gaduh besar.
"Ha nah aku belikan sandwich untuk kau. Kau sibuk nak tolong saem Kim tu sampai makan pon kau lupa"kata Byul sambil menghulurkan sandwich tuna.
Eunji memang nak pergi rehat tapi boleh pulak saem Kim mintak tolong dia padahal ketua kelas depan mata.
"Gomawo belikan"
Mereka masuk dalam kelas. Kebiasaanya diorang rehat kat kelas je. Tapi Jimin dari kelas lain.
"Tau tak tadi kan." Jimin menghabiskan makanan dalam mulutnya.
"Apa?" kata Eunji dan Byul serentak.
"Ramai gila yeoja kat keliling meja aku." Kata Jimin dengan mulut penuh. Haih jimin isya tau kau comel °ω°
"Haish habis air liur keluar. Habiskan lah dulu makanan tu." marah Byul. Boleh pulak nampak air liur tu keluar.
"Heh diorang duduk keliling meja kau bukan sebab kau tapi Taehyung. Taehyung kan tablemate kau." Kata Eunji.
"Cakap pasal Taehyung, kau ada gaduh dengan dia lagi ke Eunji?" tanya Byul.
"Yelah kan. Aku panggil kau tadi pon kau tak dengar hiks." Kata Jimin pula apabila mengingatkan dia memanggil Eunji tapi Eunji tidak dengar dengar.
YOU ARE READING
[✓] Friends? |KTH
Fanfiction#1 Pada mulanya musuh sampai nampak batang hidung pun dah macam anjing dengan kucing. Tapi satu kemalangan kecik je boleh jadi kawan. Betul ke hanya kawan? Hati orang kita tak tahu kan? Nak tau tekan 'read' kat atas tu. Tau lah hati putih ke pink k...