Είναι νωρίς το πρωί. Ξυπνάω και βλέπω τον 𝙼𝚊𝚝𝚝𝚎𝚘 θα κοιμάται πάνω μου και να με έχει αγκαλιάσει σφιχτά απο μέση. Κοιτάζω το ρολόι που κρέμεται στον απέναντι τοίχο. Η ωρα ειναι πέντε και μιση. Είναι αρκετά νωρίς για να σηκωθούμε για να κατέβουμε στην τραπεζαρια για πρωινό, αφού σήμερα ειναι Σάββατο και δεν έχουμε μάθημά.
𝙼𝚊𝚝:Καλημέρα, αγάπη μου, λέει με την νυσταγμενη φωνή του και φιλαει αυτό το μικροσκοπικό σημείο στην κοιλιά μου που αφήνει ακάλυπτο η πιτζαμα μου.
𝚈/𝚗:Καλημέρα, γλυκέ μου, του απαντάω καθώς αφήνω ενα γελάκι και του χαϊδεύω τα μαλλια.
𝙼𝚊𝚝:Γιατί ξύπνησες τόσο νωρίς, καρδια μου?Ρωτάει και κοιταζει και αυτός το ρόλοι στον τοίχο.
𝚈/𝚗:Με πονάει το κεφάλι μου και θέλω να δω αν εχω πυρετό ή απλώς πονοκέφαλο.
𝙼𝚊𝚝:Ασε με να δω,μου απαντάει και, στηριζόμενος στις παλαμες του, ακουμπάει τα χείλη του στο μετωπο μου.
𝚈/𝚗:Ποιο είναι το πόρισμα, γιατρέ?
𝙼𝚊𝚝:Εισαι λιγο ζέστη. Σου προτείνω ακινησία και να αφήσεις το υπέροχο αγόρι σου να σε περιποιηθεί!
𝙼𝚊𝚝:Ψωνάρα...
𝙼𝚊𝚝:Μην με διακόπτεται, δεσποινίς 𝙱𝚕𝚊𝚌𝚔! Και συνεχιζω, σας συνταγογραφώ μερικά πράγματα για να γίνεται καλύτερα: πολλά φιλάκια, μια ντουζίνα αγκαλιές και ενα τσουβάλι χάδια!
𝚈/𝚗:Αντιπυρικά οχι, ε?
𝙼𝚊𝚝:Τι να τα κάνεις, καλε, τα αντιπυρικά αφού έχεις εμενα! Εγω θα σε φροντίσω μεχρι να γίνεις εντελώς καλά!
𝚈/𝚗:Ενταξει, μωρό μου...
𝙼𝚊𝚝: Τώρα πες μου, χρειάζεσαι κάτι?
𝚈/𝚗:Όχι αγαπακι μου, είμαι εντάξει
Ο 𝙼𝚊𝚝𝚝𝚎𝚘 με πιάνει από την μέση και με βάζει να ξαπλώσω πανω στο στηθος του κσι τραβάει το πάπλωμα για να μας σκεπάσει. Εγω τυλίγω τα πόδια μου γυρω απο τα δικά του και γυρνάω το κεφάλι μου στο πλάι,ώστε να μπορώ να αναπνεύσω. Εκείνος περνάει τα δάχτυλα του μεσα απο τα μαλλιά μου, πράγμα που με κάνει να χαλαρώσω απίστευτα. Νοιώθω τα βλέφαρά μου να κλείνουν και λίγο πριν βυθιστω στον υπνο,ο 𝙼𝚊𝚝𝚝𝚎𝚘 μου ψιθυρίζει στο αυτί
𝙼𝚊𝚝: Την ακους,ακούς πώς χτυπάει η καρδια μου?
𝚈/𝚗:Μχμμ...
𝙼𝚊𝚝: Χτυπάει και πάντα θα χτυπάει μόνο για για σένα... Σ αγαπάω, μωρό μου!
Αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που θυμάμαι καθαρα πριν τελικά αποκοιμηθω. Μεσα στον ύπνο μου, τον ακουγα να μιλάει για παιδιά, γάμο, το γραφείο των Χρυσούχων και το σπίτι στην 𝙶𝚛𝚒𝚖𝚖𝚊𝚞𝚕𝚍 𝙿𝚕𝚊𝚌𝚎...
ESTÁS LEYENDO
Harry Potter one-shots
FanficΜικρές ιστορίες, με πρωταγωνιστές τους χαρακτήρες απο το σύμπαν της J.K.Rowling. Περιέχει το Y/N (your name) για να είναι πιο εύκολη η ταύτιση.