𝑇ℎ𝑒 𝑑𝑒𝑓𝑒𝑛𝑑𝑒𝑟(𝑫𝒓𝒂𝒄𝒐𝑴𝒂𝒍𝒇𝒐𝒚)

698 23 18
                                    

Περπατάω στους διαδρόμους του 𝑯𝒐𝒈𝒘𝒂𝒓𝒕𝒔, κατευθυνομενη προς την αίθουσα των φίλτρων. Θέλω να μπω οριακά στην ταξη,δεν αντέχω τα χλευαστηκα σχόλια των 𝑆𝑙𝑦𝑡ℎ𝑒𝑟𝑖𝑛𝑠 επειδή είμαι ημιαιμη. Καθώς φτανω στην σκάλα που πρεπει να κατέβω για να φτασω στην ταξη, τα βιβλια μου γλιστράνε απο τα χέρια. Σκύβω να τα μαζέψω και ακούω γέλια απο πίσω μου. Γυρνάω και βλέπω τον 𝑴𝒂𝒓𝒄𝒖𝒔 𝑭𝒍𝒊𝒏𝒕 και τον 𝑻𝒉𝒆𝒐𝒅𝒐𝒓𝒆 𝑵𝒐𝒕𝒕  να γελάνε και να δείχνουν με το δάχτυλο.
𝑴:Τι έγινε, φρικιό, ουτε απλά πράγμα δεν μπορείς να κανεις?
𝑻:Μα δεν την βλέπεις,  είναι τελείως άχρηστη! Αυτοί οι προδότες του μαγικού αίματος, που παντρεύονται 𝑀𝑢𝑔𝑔𝑙𝑒𝑠, πραγματικά ρεζιλευουν το είδος μας!
Δεν απαντάω και απλώς σηκώνω τα βιβλια και γυρνάω να φύγω, φοβουμενη οτι θα μου κάνουν κακο. Καθως κατεβαίνω την σκαλα, πεφτω πανω σε κάποιον
𝒀/𝒏:Μ-με συγχωρείς... απαντάω και κανω να φύγω, αλλα κάποιος μου πιανει  το χέρι και με σταματάει
𝑴:Ειι 𝑴𝒂𝒍𝒇𝒐𝒚,τι κάνεις εδω? Δεν έχεις μάθημά?
𝑴𝒂𝒍𝒇𝒐𝒚? Ποιος 𝑴𝒂𝒍𝒇𝒐𝒚? Ο 𝑫𝒓𝒂𝒄𝒐 𝑴𝒂𝒍𝒇𝒐𝒚? Σκατααα! Ηταν ανάγκη να ειναι αυτός! Αυτός ειναι ο ωραιος του ετους και ενα απο τα μεγαλύτερα 𝑏𝑎𝑑𝑏𝑜𝑦 του σχολειου! Εκεί που περιμένω να ακουσω και από αυτόν βρισιές, τον ακουω να λεει
𝑫: Εσείς, που είστε και πολυ άντρες,  γιατί κοροϊδεύετε το κοριτσάκι? Λέει με σταθερή φωνη, που προσδίδει ομως τα νευρα του.
𝑻:Άραξε, ρε 𝑫𝒓𝒂𝒄𝒐, λες και δεν το χεις κάνει και εσυ!
𝑫:Εγω,παπαρα, της ζήτησα συγνώμη όμως και ηταν μια Gryffindor,  ενω εσείς τα βάζετε με μια δικιά μας ! Δεν νομίζω ότι ο 𝑆𝑛𝑎𝑝𝑒 θα χαρεί πολυ αν μάθει πως ο επιμελητής και  ο αρχηγός της ομάδας χάνουν μάθημα για να τρομακρατησουν κοπέλες...
Και οι δυο του ριχνουν ενα νευριασμενο βλέμμα και το βάζουν στα ποδια. Γυρίζω να τον κοιτάξω και, καλε παει καλα,αυτος εχει ενα χαμόγελο ως τα αυτια! Του εχει λασκάρει η βίδα!Το βλέμμα του όμως σκοτείνιασε οτ0αν με κοίταξε
𝑫:𝒀/𝒏 εισαι εντάξει, αυτοί οι μπασταρδοι σε πείραξαν ? Με ρωτάει  και βάζει την ρόμπα του γύρω απο τους ωμους μου. Αναγνωρίζω στη φωνή του την ανησυχία και απορώ, γιατι κάποιος σαν το 𝑫𝒓𝒂𝒄𝒐 𝑳𝒖𝒄𝒊𝒐𝒖𝒔 𝑴𝒂𝒍𝒇𝒐𝒚 να ανοισυχει για μενα?
𝒀/𝒏:Ει-ειμαι ενταξει, σ-σ ευχαριστώ... Αλλά πως ξέρεις το όνομά μου? Τον ρωτάω, αφου μου κάνει εντύπωση που με ξέρει.
𝑫:Είμαστε στην ίδια τάξη στα φίλτρα, μου απαντάει αρκετά γρήγορα από ότι θα μπορούσε να σκεφτεί, αρα λεει ψεμματα.
𝒀/𝒏:Ααα, ειναι το μονο που καταφέρνω να πω.
𝑫:Θες να σε συνοδευσω μεχρι το δωματιο σου ?
𝒀/𝒏:Ευχαριστώ, αλλα οχι... Άλλωστε σε λίγο θα παμε στην τραπεζαρια για μεσημεριανό...
𝑫:Παμε μαζι τοτε! Μου ανακοινώνει και  πηγαίνει πρώτος. Εγω παω να πατήσω πάνω στο επόμενο σκαλί, αλλα το πόδι μου μπερδεύεται μεσα στην ρόμπα του και γλιστραω προς τα μπροστά. Ο 𝑫𝒓𝒂𝒄𝒐 με μια αντανακλαστικη κίνηση με πιάνει. Είμαστε πολυ κοντά! Έχει ωραία ματια τελικά, γκρι σαν του λυκου, που μεσα τους καθρεφτίζεται η σελήνη. Παρατηρώ ότι και αυτός κοιταζει τα μάτια μου και δαγκώνει ελαφρώς τα χείλη του. Μολις καταλάβει ότι τον κατάλαβα, σαν να ξυπνάει, με βοηθάει να σταθω ξανά στα πόδια μου.
𝒀/𝒏:Σ-σε ευχαριστώ και πα-παλι, είμαι λιγάκι αδέξια, είναι η αλήθεια ... λεω ενω κοκκινίζω λιγάκι. Αν με ρωτάτε, δεν ξέρω γιατί κοκκίνισα. Ίσως γιατί ήμασταν τόσο κοντα, ίσως γιατί οτι οντως εχω θέμα με την ισορροπία ή γιατί ακόμα δεν εχει πάρει ΤΑ ΧΈΡΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΈΣΗ ΜΟΥ!Σκύβω το κεφάλι μου,αλλα με την άκρη του ματιού μου, τον βλέπω να με κοιτάζει με το ιδιο βλέμμα με πριν.
𝑫:Δεν παν να γαμηθουν ολοι τους, εγω θα το κάνω, τον ακούω να μουρμουρίζει και πριν προλάβω να ανοιγοκλεισω τα βλεφαρα μου, σκυβει και με φιλάει και μιλάμε για γλωσσοφιλο, οχι μαλακιες!Δειλά-δειλά τυλίγω και εγω τα χέρια μου γυρω απο το σβερκο του, ενώ εκείνος με κολλάει επάνω του και τραβάει την κουκούλα απο την ρόμπα για να μην φαινόμαστε. Οταν η ανάγκη για οξυγόνο γίνεται επιτακτική, σπάμε το φιλί, εγω απλώς μεμω με κλειστά τα μάτια και ακόμα χωμενη μεσα στην ρόμπα του.
𝑫:Εμμ... Μηπως ηταν καφρίλα τελικά που σε φίλησα χωρίς προειδοποίηση? Με ρωτάει και ξύνει αμήχανα το σβέρκο του. Καλα ακουει τι λεει?!?!?!
𝒀/𝒏: Οχι, δεν ειναι αυτο,αλλα συνέβησαν πολλά μαζι και θελω εξηγήσεις...Γιατί, γιατί με φιλησες?
𝑫:Γιατί είμαι καψουρακος μαζι σου εδω και τρία χρόνια μαζί σου,αλλά δεν μπορουσα να στο πω γιατί ο πατέρας μου δεν θα το ενέκρινε αλλά πλεον δεν με νοιάζει και κατι μου λέει ότι και σένα αρέσω... Οσο για τα αλλά τα μαλακιστιρια, κανένας δεν πρεπει να φέρεται ετσι σε μία κοπέλα, ποσο μάλλον στην κοπέλα που μ αρέσει... 𝒀/𝒏, θες να γίνεις η κοπέλα μου?(εγκεφαλικό?!?!) Ξερω οτι θελει σκέψη, οποτε μην μιυ απαντήσεις τώρα, ελα το βραδάκι στην βιβλιοθήκη, στις 7,εντάξει? Μην αργήσεις, σε παρακαλω, δεν θέλω να περιμένω σαν το γαμπρό και τελικα να μην έρθεις
𝒀/𝒏:Θα ερθω, του απαντάω και ακούω το κουδουνι να χτυπάει, οποτε παω να βγάλω την ρομπα του για να του την δώσω.
𝑫:Κράτησε την και μου την δίνεις το βράδυ. Τα λεμε, κούκλα, λεει και μου δίνει ενα φιλι στο μέτωπο πριν φύγει για να παει στους φίλους του. Εγω μένω εκει, με την ρόμπα του αγκαλιά και χιλιάδες ερωτησεις να κατακλύζουν το μυαλο μου.

Sugardream171 ελπίζω να σου αρέσει!!!

Harry Potter one-shotsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora