Βγαίνω απο τις 𝐇𝐨𝐧𝐞𝐲 𝐃𝐮𝐜𝐤𝐬 με μια σακούλα με χριστουγεννιατικα γλυφιτζουρια. Αυτό ήταν το τελευταίο μαγαζί που μπαίνω για σήμερα. Απο τα χέρια μου κρέμονται δεκάδες σακούλες απο καταστήματα του Hogsmead που επισκέφτηκα σήμερα για να αγοράσω τα χριστουγεννιατικα. Περπατάω προς το κάστρο,προσέχοντας να μην γλυστρησω στο παγωμένο χιόνι. Θέλω να φτάσω πριν τελειώσει την προπόνηση ο 𝐌𝐚𝐭𝐭𝐞𝐨, για να του κανω έκπληξη. Ειναι τα πρώτα μας Χριστούγεννα σαν ζευγάρι και ξέρω πως, πέρα απο τις χρονιές που έκατσε μόνος του στην σχολή, αυτά είναι τα μόνα Χριστούγεννα που θα γιορτάσει κανονικά. Με αυτές μου τις σκέψεις φτάνω στην είσοδο της σχολής. Κατεβαίνω γρήγορα την σκάλα και μπαίνω στο δωμάτιό του 𝐌𝐚𝐭𝐭𝐞𝐨 σαν σιφουνας. Βγάζωτο παλτό μου και βάζω γρήγορα τα στολίδια, τις μπάλες και τα διακοσμητικα πλάι στο δέντρο, κρύβω το δώρο του καπου που δεν πρόκειται να πλησιάσει ποτέ (πισω απο την βιβλιοθήκη 😋😋) και κρύβομαι μέσα στην ντουλάπα γιατί ακούω βήματα.
Η πόρτα ανοίγει και τον βλέπω να μπαίνει μέσα με κάτι μούτρα ως το πατωμα. Μολις βλέπει όμως τα στολίδια, το βλέμμα του μετατρέπεται σε ερωτηματικό και στα χείλη του σκαρφαλώνει ένα υπέροχο χαμόγελο.𝐌:𝐘/𝐧,αγαπη μου,γιατι το δωματιο μας είναι σαν το 𝐉𝐮𝐦𝐛𝐨 το Δεκέμβρη?
Βάζω τα χέρια μου γύρω από το στόμα μου για να αποτρέψω τα γελάκια να μου ξεφύγουν.
𝐌: Πριγκίπισσα, ξέρω πως είσαι εδω! Βγαις απο την ντουλάπα, πριν σε βγάλω εγώ!
𝐘/𝐧: Και σιγά τι θα μου κάνεις! Λέω,βγαίνοντας απο την ντουλάπα.
𝐌:Αυτο! Λέει και πιάνει με τον αντίχειρα και το δείκτη του το πιγούνι μου και με φιλάει. Δεν μου απάντησες όμως αυτό που σε ρώτησα...
𝐘/𝐧: Χριστούγεννα είναι και νόμιζα ότι θα σου άρεσε να στολίσουμε...
𝐌: Δεν είπα πώς δεν μ αρέσει, αλλα δεν ήταν ανάγκη να είναι τόσα πολλά... και να τα κουβαλήσεις και μόνη σου!
𝐘/𝐧: Ήθελα να σου κανω έκπληξη... Αντε όμως, πήγαινε να αλλάξεις, θα νυχτωσουμε μέχρι να τελειώσεις εσύ το κήρυγμα!
Ο 𝐌𝐚𝐭𝐭𝐞𝐨 ρολαρει τα ματια του και πάει στο μπάνιο να αλλάξει.
Εγω ανοίγω το λαπτοπ μου και βαζω χριστουγεννιατικη μουσική. Βγάζω τις γιρλάντες απο την σακουλιτσα και με λίγη χαρτοταινία, την τοποθετώ πανω απο το τζάκι. Αφού τελειώσω με το τζάκι πάω και βγαζω τις μπάλες σιγά-σιγά από τα κουτιά τους. Τοτε "μπαίνει" στο λαπτοπ το "𝐀𝐥𝐥 𝐈 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐂𝐡𝐫𝐢𝐬𝐭𝐦𝐚𝐬 𝐢𝐬 𝐲𝐨𝐲". Αρχίζω να χορεύω στο ρυθμό της μουσικής και να σιγοτραγουδαω καθως βάζω μερικές μπάλες στο δεντρο.
𝐘/𝐧: 𝐀𝐥𝐥 𝐈 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐂𝐡𝐫𝐢𝐬𝐭𝐦𝐚𝐬 𝐢𝐬...𝐘𝐨𝐮!
𝐌:-𝐘𝐨𝐮!
Ο 𝐌𝐚𝐭𝐭𝐞𝐨 με εχει αγκαλιάσει απο πίσω και κουνιομαστε στο ρυθμό της μουσικής. Με κανει μια σβούρα και αρχίζουμε να στολίσουμε μαζι το δέντρο. Ο 𝐌𝐚𝐭𝐭𝐞𝐨 αρχίζει να στολίζει τα ψηλότερα κλαδιά και εγω,επειδή εχω το εξαιρετικό ύψος του 1,63,παίρνω μια καρεκλιτσα για να μπορέσω να φτάσω και εγω τα ψηλά κλαδιά.
𝐘/𝐧: Μωράκι μου,άντρα του σπιτιού μου...
𝐌:Πριγκίπισσα, ασε τις γαλιφιες σε μενα δεν περνάν, λεγε τι θές?
𝐘/𝐧: Πρέπει να κρεμασουμε το αστέρι στην κορυφή του δέντρου. Εγω δεν φτάνω ούτε για πλάκα ομως,θα μπορούσες-
Δεν προλαβαίνω να ολοκληρώσω όμως,γιατι ο 𝐌𝐚𝐭𝐭𝐞𝐨 με σηκωνει απο τα γονατα και μου δίνει το αστέρι. Το περνώ και προσπαθώ να το στερεώσω στην κορυφή.
𝐘/𝐧: Ενταξει, το έβαλα! Του ανακοινώνω με υπερηφάνεια και περιμένω απο το 𝐌𝐚𝐭𝐭𝐞𝐨 να με αφήσει κάτω. Αντ αυτού,εκείνος απλως με φέρνει σχεδόν στο ίδιο ύψος με εκείνον, σκύβει και αφήνει ενα φιλί στην κλειδα μου.
𝐘/𝐧: Σου αρέσει το δέντρο μας,μωρό μου?
𝐌: Υπαρχει κάτι που μ αρέσει πιο πολυ, και αυτό είναι εσυ,αγάπη μου, λεει και μου δίνει ενα φιλί στο μετωπο.
Merry Christmas!!!
Τι κάνετε?Πώς είστε? Τι κάνουν τα αδέρφια σας ?Τα ξαδέρφια σας? Οι γονείς σας? οι παππούδες σας? Το crush?
Θέλω να απολογηθώ που αργησα να ανεβάσω το Χριστουγεννιάτικο κεφάλαιο,αλλα το ίντερνετ σερνόταν τις περισσότερες ημέρες.
Λογικά αύριο, αν προλάβω θα ανεβάσω και το πρωτοχρονιάτικο.
Αν κάποιος θέλει και με άλλο χαρακτήρα από το HP fandom ας στείλει ή μήνυμα ή ας κάνει σχόλιο𝕄𝕖𝕣𝕣𝕪 ℂ𝕙𝕣𝕚𝕤𝕥𝕞𝕒𝕤
𝕄𝕚𝕤𝕤 𝔹𝕝𝕒𝕔𝕜
YOU ARE READING
Harry Potter one-shots
FanfictionΜικρές ιστορίες, με πρωταγωνιστές τους χαρακτήρες απο το σύμπαν της J.K.Rowling. Περιέχει το Y/N (your name) για να είναι πιο εύκολη η ταύτιση.