Είμαι στο δωμάτιο μου και προσπαθώ να αποφασίσω τι θα φορέσω. Κοιτάζω το ρολόι στο τοίχο:6:30. Εχω τοσο άγχος! Και αν ολο αυτό ειναι μία φάρσα? Και αν δεν έρθει καθολου? Οχι, δεν μπορεί! Μου εδωσε τον μανδύα του,πρεπει να έρθει για να τον πάρει!
Διώχνω τις κακές σκέψεις απο το μυαλό μου και καταλήγω τελικά σε ενα ψηλό μέσο τζιν με ενα λευκο 𝑻-𝒔𝒉𝒊𝒓𝒕 και μία κυπαρισσί πλεκτη ζακέτα. Πιάνω τα μαλλια μου μία ψηλή αλογοουρά και αφήνω μερικά τουφακια να πέφτουν μπροστα, φοραω τα 𝑨𝒍𝒍 𝒔𝒕𝒂𝒓 μου,παίρνω το μανδύα του 𝑫𝒓𝒂𝒄𝒐 και πηγαίνω προς την βιβλιοθήκη. Περπατάω μεσα στο κάστρο και απο τα παράθυρα βλέπω πως ο ήλιος ετοιμάζεται να δύσει. Περνάω την μεγάλη είσοδο της βιβλιοθηκης και αρχίζω να σκαναρω τον χώρο για το αγόρι με τα ξανθα μαλλιά,αλλα προς απογοήτευση μού, δεν τον βλέπω πουθενά... Ίσως κάτι του έτυχε... Μα καλα,ποσο ηλιθια μπορεί να είμαι!! Όλο αυτό ηταν απλώς μία φάρσα ή ενα στοίχημα με τους φίλους του! Το έκανε για να γελάσει εις βάρος μου!?: 𝒀/𝒏!! Ακούω κάποιον να με φωναζει και γυρίζω να δω. Αντικρίζω εναν 𝑫𝒓𝒂𝒄𝒐 𝑴𝒂𝒍𝒇𝒐𝒚, με ανακατεμένα μαλλιά,στα οποια υπάρχουν και πολλά φύλλα, ενα γκρι φουτερ και ενα μαύρο τζιν.
𝒀/𝒏: 𝑫𝒓𝒂𝒄𝒐,τι έπαθες? Γιατί είσαι σε τέτοια χάλια?Ρωτάω και βγαζω ενα φύλλο απο τα μαλλια του
𝑫: Συγγνώμη για την καθυστέρηση,αλλά πηγα στα θερμοκήπια,με ειδε η 𝑺𝒑𝒐𝒖𝒕 και άρχισε να με πήρε στο κυνήγι...
𝒀/𝒏:Μα τι πήγες να κάνεις τέτοια ωρα στα θερμοκήπια? Τον ρωτάω και βγαζω ακόμα ενα φύλλο καθώς και μερικά αγκαθακια απο τα μαλλια και το φούτερ του.
𝑫:Για να σου φέρω αυτό, μου απαντάει και βάζει απο την τσέπη του ενα ταλαιποριμενο κόκκινο τριαντάφυλλο. Ξέρω πως δεν είναι κάτι ιδιαίτερο,αλλα δεν προλάβαινα να σου παρω κάτι καλύτερο...
Παίρνω στα χέρια μου το τριαντάφυλλο και το μυρίζω. Έχει υπέροχη μυρωδιά!
𝒀/𝒏:𝑫𝒓𝒂𝒄𝒐,σε ευχαριστώ πολύ ,είναι υπέροχο!Άλλα δεν έπρεπε...𝑫:Φυσικά και έπρεπε! Ενα λουλούδι για το λουλούδι μου ! Λεει και μου δίνει ενα φιλί στο μαγουλο...
Τα μάγουλα μου αποκτούν ενα ροδοκοκκινο χρώμα και κοιτάζω το πάτωμα για να κρύψω τηνν γυαλάδα που εχω στα μάτια μου.
𝑫: Εισαι πολυ γλυκιά οταν κοκκινίζεις ... Λεει και ακουμπάει με τις παλαμες του τα μαγουλα μου. (Φίλος, δεν βοηθας)
𝒀/𝒏: Εεεμ,σε ευχαριστώ,του απαντάω και μαντέψτε, κοκκινίζω περισσότερο!
𝑫:Δεν κανει τιποτα! Παμε να καθίσουμε?𝒀/𝒏: Ναι,φυσικά!
Απαντάω και ασυναίσθητα απλώνω το χέρι μου προς το μέρος του. Εκείνος μπλεκει τα δάχτυλα του με τα δικά μου και καταλήγουμε να περπατάμε χεράκι- χεράκι! Παω να καθίσω στην μπορντο πολυθρόνα που βρίσκεται δίπλα απο το δρύινο τραπέζι, αλλα ο 𝑫𝒓𝒂𝒄𝒐 κάθεται στον καναπέ και μου τραβάει το χέρι μου,με αποτέλεσμα να χάσω την ισορροπία μου και μπουφ να προσγειωθω... ΕΠΆΝΩ ΤΟΥ!!!𝑫:Γατούλα, αμα ήθελες αγκαλιτσα, έπρεπε απλώς να το ζητησει,λεει με ενα διαβολικό χαμόγελο. (Αχου,θα τον δειρω εγω αυτόν!!)
𝒀/𝒏: Δ-δεν ειναι αυτ-το... Απλώς, μ-με τράβηξες και έπεσα...
𝑫: Μμμ,πάντως τα μαλλια σου μυρίζουν πολύ ωραία,γλυκιά μου... Λοιπον, γι αυτο που σε ρώτησα το πρωί, τι αποφάσισες?
𝒀/𝒏: Τ-τι εννοείς? ( Τι να εννοεί, ρε κουκλα? Ντιπ μπετοστοκος?!?🙄🙄)
𝙳:Ελα, γατουλα,μην μου κανεις την χαζή γιατι δεν είσαι... Το πρωί σε ρώτησα αν θες να γίνεις η κοπέλα μου... Λοιπόν?
𝚈/𝚗: Δεν ξερω... Εννοώ οτι, ναι φυσικά και ποια δεν θα ήθελε να τα φτιάξει μαζι σου, αλλά... Είσαι σίγουρος? Εννοώ, εγω είμαι απλώς μια μαθήτρια, ενω εσυ είσαι διάσημος στο σχολείο... Είσαι σίγουρος ότι θες να τα φτιάξεις με εμενα?
𝙳:Ναι,γατουλα,εγω είμαι σίγουρος. 3 χρόνια τώρα περιμένω αυτη την στιγμή, εχω σκεφτεί όλες τις παραμέτρους και εχω καταλήξει οτι θα ήθελα πάρα πολύ να είμαι το αγορι σου, αν και εσυ το θες...
𝚈/𝚗: Ναι..., λεω μεσα απο τα δόντια μου
𝙳:Δεν σ άκουσα, μου απαντάει και πλησιάζει το κεφάλι του πιο κοντά στο δικό μου
𝚈/𝚗: Είπα, ναι,θέλω! Του ξαναλέω λίγο πιο δυνατά και τον κοιτάζω στα μάτια
𝙳: Μμμ,οχι,γατουλα μου,πρέπει να το πεις ολοκληρωμένα... σαρκαζει,πλησιάζοντας κι άλλο και δαγκώνει τα χείλη του
𝚈/𝚗: Λεω πως θέλω να γίνω η κοπελα σου! Του απανταω,σχεδόν ουρλιαζοντας, με τα μάτια μου κλειστά
Νιώθω ενα ζευγαρι χείλη να συγκρούονται βιαια με τα δικα μου. Ενα ζευγαρι χέρια με κολλανε περισσότερο πανω στο σωμα του και μια καρδια που πηγαίνει σε ρυθμούς 𝚛𝚘𝚕𝚕𝚎𝚛 𝚌𝚘𝚜𝚝𝚎𝚛,όπως και η δική μου. Αυτό πρέπει να σημαίνει έρωτας,και εγω ειμαι έτοιμη να το ζήσω, γιατί...
Πιο έρωτας πεθαίνεις
Ποσομε τρελάνεις!!Εσείς που ειστε fun του tough Draco,μην με κράξετε... πολυ. Απλώς θεωρώ οτι μπορεί να γίνει cute όταν τον θέλει.
YOU ARE READING
Harry Potter one-shots
FanfictionΜικρές ιστορίες, με πρωταγωνιστές τους χαρακτήρες απο το σύμπαν της J.K.Rowling. Περιέχει το Y/N (your name) για να είναι πιο εύκολη η ταύτιση.