Wedding preparations (boys part)

194 13 25
                                    

𝙸𝚗𝚌𝚕𝚞𝚍𝚎𝚍:
𝙼𝚊𝚝𝚝𝚎𝚘  (γαμπρός)
𝙾𝚕𝚒𝚟𝚎𝚛 (κουμπάρος, κολλητός νύφης)
𝙳𝚛𝚊𝚌𝚘 (παραγαμπρος #1)
𝙱𝚕𝚊𝚒𝚜𝚎 (παραγαμπρος #2)
𝚃𝚑𝚎𝚘𝚍𝚘𝚛𝚎(παραγαμπρος #3)
(𝙻𝚘𝚛)𝙴𝚗𝚣𝚘 (παραγαμπρος #4)
𝙻𝚘𝚛𝚌𝚊𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝙻𝚢𝚜𝚊𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚂𝚌𝚊𝚖𝚊𝚗𝚍𝚎𝚛( Ring boys, ανιψιά του Draco)

𝙼𝚊𝚝𝚝𝚎𝚘'𝚜 𝙿𝙾𝚅 :

Κοιμάμαι γαλήνια στο κρεβατι μας , απλωμενος σαν το χταπόδι. Η 𝚈/𝚗 έφυγε πρίν καμία ώρα μαζί με τις άλλες, πήγαν να πάρουν τις αδερφές μου απο το αεροδρόμιο. Πάνω που έχω βολευτεί και  βλέπω την 𝚈/𝚗 ξαπλωμένη στο κρεβάτι μας,με το πέπλο και εσωρουχα να μου κάνει νόημα να πάω κοντά, μεσα στο δωμάτιο μπαίνει μια αγέλη πιθήκων! Ανοίγω τα ματια μού και,α ναι, γράψε λάθος, τα παιδιά είναι.

𝙾: Σήκω,ωραια κοιμωμένη, πρέπει να πάμε για κοστούμια!

𝙼: Πως μπηκατε εδώ ρε? Ρωτάω συνειδητοποιώντας ότι δεν τους ανοιξε κανείς την πόρτα

Όλοι τους με κοιταζουν με το βλέμμα "𝚂𝚎𝚛𝚒𝚘𝚞𝚜𝚕𝚢"

𝙼: Τα παιδάκια? Ρωτάω καθως παρατηρώ τα δύο ξανθα αγοράκια που στέκονται ανάμεσα στον 𝚆𝚘𝚘𝚍 και στο 𝙼𝚊𝚕𝚏𝚘𝚢.

𝙻: Γεια σας κύριε 𝚁𝚒𝚍𝚍𝚕𝚎-

𝙻𝚢: Χαιρόμαστε πολύ που σας γνωρίζουμε!

𝙻: Είμαι ο 𝙻𝚘𝚛𝚌𝚊𝚗

𝙻𝚢:Και εγώ ο 𝙻𝚢𝚜𝚊𝚗𝚍𝚎𝚛

𝙻+𝙻𝚢:Και θα ήμαστε ring boys στο γάμο σας!

𝙴: Ειναι τα παιδιά της Luna και του Rodolf. Η 𝚈/𝚗 είπε πως μόνο αυτά έχουμε μικρά αγόρια. Α,και η αδερφη σου είναι 𝚏𝚕𝚘𝚠𝚎𝚛 𝚐𝚒𝚛𝚕

𝙱: Αρκετά με τις φλυαριες. 𝚁𝚒𝚍𝚍𝚕𝚎, πάρε τον πισινό σού και σε 5 λεπτά να είστε κατω!

Οι περισσότεροι φεύγουν, εκτός απο τον 𝚃𝚑𝚎𝚘 και τον 𝙴𝚗𝚣𝚘 που περιμένουν με σταυρωμένα τα χέρια στην πόρτα να ντυθώ.

𝙼:Τα πιτσιρίκια-

𝙴:Η 𝙻𝚞𝚗𝚊 είναι ξαδερφη του 𝙳𝚛𝚊𝚌𝚘,απλως ο πατέρας του δεν τους αφήνε να έχουνε σχέσεις. Τώρα όμως προσπαθούν να αναπληρώσουν το χαμένο χρόνο. Τα μικρά τα έφερε ο 𝙳𝚛𝚊𝚌𝚘 γιατί οι γονείς τους είχαν δουλειά στην εφημερίδα.

𝙼:Καλοκαιριατηκα? Τι είναι τόσο σημαντικό δηλαδή?

𝚃: Εμ,ο γάμος σου?!? Όλες οι εφημερίδες του Μαγοκοσμου έχουν πάρει φωτιά από την είδηση ότι ο γιος του 𝚅𝚘𝚕𝚍𝚎𝚖𝚘𝚛𝚝 παντρεύεται!

Harry Potter one-shotsTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon