Γυρνάμε με τον 𝙼𝚊𝚝𝚝𝚎𝚘,αυτος απο την προπόνηση και εγω απο την συνάντηση με τους υπόλοιπους επιμελητές. Ειμαι εκνευρισμένη με τους υπόλοιπους και ο 𝙼𝚊𝚝𝚝𝚎𝚘 πρέπει να το εχει καταλάβει, γιατι σε ολη την διαδρομή προς το δωμάτιο δεν εχει μιλήσει. Μολις φτάσουμε, ανοίγει με το κλειδί του και μου κανει νόημα να περάσω πρώτη. Αφου μπρι και εκείνος μέσα με παίρνει αγκαλιά και εγω απλως ρίχνω επιτέλους ολες μου τις άμυνες και λιωνω μεσα στην αγκαλιά του.
𝙼:Τι επαθες,καρδούλα μου? Φαίνεσαι τσιτωμενη...
𝚈/𝚗: Είχαμε συνάντηση οι επιμελητές για να κανονίσουμε τις περιπολίες και όλοι ήθελαν να είναι με το ταίρι τους: Ο 𝙿𝚎𝚛𝚌𝚢 με την 𝙿𝚎𝚗𝚎𝚕𝚘𝚙𝚎,η αδερφή σου με τον 𝙼𝚊𝚛𝚌𝚞𝚜, ο 𝙾𝚜𝚌𝚊𝚛 με την 𝙴𝚕𝚎𝚗𝚊 και μου μείνε εμενα ο 𝙲𝚎𝚍𝚛𝚒𝚌!! Δεν εχω καποιο θέμα με το παλικάρι, αλλα θα προτιμούσα να είμαι ήτε με την 𝙼𝚊𝚕𝚎𝚗𝚊 ήτε με τον 𝙾𝚜𝚌𝚊𝚛!!
𝙼:Θέλεις να τής μιλήσω? Στο κατω κάτω, εσυ έχεις κανει τοσες υποχωρισεις, δεν θα πάθει τίποτα να ριξει λιγο την μύτη της και να κάνει κατι άλλο απο αυτό που την συμφέρει !!!
𝚈/𝚗: Οχι, μην της πεις κάτι... Δεν στο είπα για να κάνεις φασαρία, αλλα γιατι με ρώτησες...
𝙼: Το ξέρω, άγγελε μου! Αντε, πήγαινε να κάνεις ενα μπανακι και οταν θα βγείς θα ειναι όλα καλύτερα...
𝚈/𝚗:Μην σκοτώσεις κανέναν, τον κοιταζω κατευθείαν στα μάτια με ενα φρύδι σηκωμένο.
𝙼: Δεν θα το κανω, αφού το λες εσύ, μου απαντάει και βάζει μία τούφα πίσω απο τα αυτι μου. Εγω συμφωνώ κουνώντας το κεφάλι μου και πηγαίνω στο μπάνιο. Γδυνομαι και μπαίνω κατω απο το ζεστό νερό. Πραγματικά,ειναι πολυ χαλαρωτικό μετα απο μια κουραστική και συναισθηματικά φορτισμένη μέρα να κανεις ένα μπανιο και να ξέρεις ότι εξω απο την πορτα σε περινεμενει ενας άνθρωπος που σ αγαπαει και σε νοιάζεται.
𝙼: Κούκλα,τι λέει? Θα βγεις από κει μέσα? Πρέπει να κάνω και εγώ μπάνιο!
Όπως έλεγα είναι πάρα πολύ ωραία να έχει κάποιον που σε αγαπάει και σε νοιάζεται ακόμα και αν είναι πιο ανωριμος και απο πεντάχρονο!
𝚈/𝚗: Τώρα βγαίνω! Βγαίνω από το μπάνιο,βαζω εσώρουχα και το νυχτικό μου. Ανοίγω την πόρτα και το θέαμα που αντικρίζω με αφήνει κατάπληκτη: Σε όλα τα δωμάτια υπάρχουν αναμμένα κεράκια μέσα στο φαναράκια,μυριζει γιασεμί. Προχωράω μέσα στο χώρο ψάχνοντας να βρω τον Matteo. Εκείνος στέκεται δίπλα στην πόρτα και μόλις κάνω μερικά βήματα έχετε από πίσω μου, με αγκαλιάζει και μου δίνει ενα φιλί στον ώμο.
𝚈/𝚗: Πότε πρόλαβες να τα ετοιμάσει όλα αυτά?
𝙼: Τι ακριβώς να ετοιμάσω? Το δωματιο μας ειναι πάντα γεμάτο κεριά... Το μόνο που έκανα ήταν να τα αναψω και να βαλω λίγο ελαιο γιασεμιού μέσα...
𝚈/𝚗: Ναι αλλά είσαι κουρασμένος και-
Ο 𝙼𝚊𝚝𝚝𝚎𝚘 έρχεται μπροστα μού και(πρωτότυπο) με φιλαει για να σκάσω!!!!
𝙼: Και επειδή είμαι κουρασμένος δεν θέλω να νιαουρίζει και να κατηγορείς τον εαυτο σου οτι δεν κάνεις κατι γι αυτο το δεσμό. Κάνεις ομως το σημαντικότερο,ακόμα και αν δεν το καταλαβαίνεις! Κανείς εμενα καλύτερο άνθρωπο, θέλω να γίνομαι καλύτερός οταν είμαι κοντά σου! Και γι αυτο, θα σας παρακαλούσα πολυ, δεσποινίς Black, τωρα που έχετε κάνει και το μπανακι σας και μυριζετε σαν καρπούζι, χρησιμοποιήστε όλα τα κουκούτσια μυαλού που διαθέτετε και απολαύστε την στιγμή...
DU LIEST GERADE
Harry Potter one-shots
FanfictionΜικρές ιστορίες, με πρωταγωνιστές τους χαρακτήρες απο το σύμπαν της J.K.Rowling. Περιέχει το Y/N (your name) για να είναι πιο εύκολη η ταύτιση.