Είναι Σάββατο πρωί. Ξυπναω και βλέπω τον Matteo τεντωμένο σαν τον γάτο που λιαζεται. Γελάω με την παρομοίωση και σηκώνομαι να πάω στο μπάνιο. Αφου πλύνω το προσωπο μου,βρεχω την οδοντοβουρτσα μου και ξεκινάω να τριβω τα δόντια μου.
𝙼:𝚈/𝚗𝚗𝚗𝚗𝚗𝚗𝚗𝚗! Φωνάζει το καμάρι μου απο μέσα και αμεσως ακούγονται βήματα.
Εγω δεν μπορώ να μιλήσω με τους αφρούς στο στομα. Η πόρτα του μπάνιου ανοίγει και μπαινει μεσα ο 𝙼𝚊𝚝𝚝𝚎𝚘 με το μαλλί θάμνο, βλέμμα αγελάδας και κατι μούτρα ως το πατωμα.
𝙼:Γιατί δεν μιλάς χρυσή μου κοπέλα? Ρωταει με ύφος πεντάχρονου και ακουμπάει το κεφάλι του στον ωμο μου.
𝚈/𝚗:Και ο βασιλιάς μόνος του πηγαίνει στο μπάνιο, του απαντάω και τον φιλαω στο μαγουλο. Καλημέρα, παρεμπιπτόντως!
𝙼:Καλημερα, απαντάει και μου δίνει ενα φιλί στην κλειδα μου. Τελείωσες?
𝚈/𝚗:Ναι, γιατί? Ρωτάω και γυρνάω για να τον κοιτάζω κανονικά
𝙼:Παμε να ξαπλωσουμε ? Ειναι παρα πολύ για να κατέβουμε για πρωινό!
𝚈/𝚗:Εχω προπόνηση 𝙼𝚊𝚝𝚝𝚎𝚘, σου υπόσχομαι ότι θα κάνουμε γουτσου-γουτσου μόλις γυρίσω...
𝙼: Τι λες μαρη? Έξω βρεχει,τι προπόνηση μου ξαπουνας?
𝚈/𝚗:Σιγα την βροχή, λεω καθώς πλησιάζω το παράθυρο και τραβαω την κουρτίνα, νομιζοντας ότι ρίχνει μια απλή βροχουλα.
Ουψψψ, οντως βρέχει πολύ! Δίκιο είχε το μοντέλο. Τον κοιταζω μετανιωμενη και εκείνος με αγκαλιάζει και με στριφογυρναει
𝙼: Στο είπα! Λέει νικητήρια και πρίν προλάβω να πω το οτιδήποτε, βρίσκομαι ριγμένη στην πλάτη του σαν σακί με πατάτες!
𝚈/𝚗:Ασε με κάτω βρε πιθηκάκι του κάτω κόσμου! Φωνάζω και αρχίζω να τον χτυπάω στην πλάτη.
𝙼: Πως με είπες? Φτου σου, δεν ντρέπεσαι να βρίζεις τον μέλλοντα συζηγο σου! Τον πατερα των παιδιών του! Λέει με στομφο που θα ζήλευαν και οι ηθοποιοί στην Επίδαυρο, με ρίχνει στο κρεβατι και σκαρφαλώνει από πάνω μου.
𝚈/𝚗: Τον σχεδιάζεις για τώρα σύντομα, παλικαρι μου, τον διάδοχο? Τον ρωτάω καθως αυτός έχει ξαπλώσει φαρδης πλατής επάνω μού και έχει βάλει το κεφάλι μου μεσα από την μπλούζα μου.
𝙼:Μπααα,είμαι μικιός ακόμα! Λέει και με δαγκώνει παιχνιδιαρικα στην κοιλιά μου.
𝚈/𝚗:𝙼𝚊𝚝𝚝𝚎𝚘𝚘𝚘...
𝙼: Ωχ,για να ξεκίνησες εσυ τις γαλιφιες κατι θες. Για πες
𝚈/𝚗:Αντε ρε βλάκα, που μόνο όταν θέλω κάτι σου μιλάω γλυκά, λεω θυμωμένα και του γυρνάω πλάτη.
𝙼:Έλα ρε αγάπη μου, δεν το εννοούσα έτσι! Λέει και με περνει αγκαλια από πίσω .
𝙼: Δε μου μιλάς τώρα? Έλα ρε καρδια μου! Συνεχίζει και ακουμπάει το κεφάλι του πάνω στον ώμο μου.
𝚈/𝚗: Καλά, θα σου πω,αλλά κακομοιρη μου, έτσι και αρχίσεις πάλι τα δικά σου , θα σε φαω ζωντανό! Λέω και γυρνάω για να τον κοιτάζω στα μάτια
𝙼:𝚈𝚎𝚜,𝚖𝚊'𝚊𝚖! Απαντάει και κάνει την γνωστή χειρονομία
𝚈/𝚗: Λοιπόν, τι θα έλεγες να πάμε βόλτα? Ρωταω και τον κοιτάζω με κουταβισιο βλέμμα.
Είμαι 𝚎𝚡𝚙𝚎𝚛𝚝 σε αυτό! Παιδί του μπαμπά μου είμαι!
𝙼:Μεσ τον κατακλυσμό, βόλτα θές ρε αγαπούλα μου? Εγώ νόμιζα θα μου ζητούσες σοκολάτα, 𝚙𝚘𝚙𝚌𝚘𝚛𝚗 και ταινία...
𝚈/𝚗: Ελα ρε τουλουμπακι μου !! Δεν θυμάσαι, στο πρώτο μας ραντεβού, που όταν γυρνουσαμε από το 𝙷𝚘𝚐𝚜𝚖𝚎𝚊𝚍 μας έπιασε βροχή και αντί να τρέξουμε στο κάστρο, εμείς χορεύαμε και φιλιομασταν στην βροχή ? Ρωταω και έχω μια ελπίδα να τον πείσω
𝙼:Εγω το θυμάμαι. Εσύ θυμάσαι ότι καταλήξαμε με 39 πυρετό και ένα εργοστάσιο παραγωγής μύξας ο καθένας. Στο αναρωτηρειο την βγάλαμε μια βδομάδα!
𝚈/𝚗: Αφού ήσουν μπουμπουνας και έβγαλες το σακακι σου!
𝙼: Κοπελιά, δεν ειχες μπουφάν. Αν δεν το έβγαζα να στο δωσω, θα είχες γίνει παγωκολονα!
𝚈/𝚗: Οι ευγενικές χειρονομίες μας μάραναν!Είχαμε το κρύωμα, είχαμε και τον 𝙾𝚕𝚒𝚟𝚎𝚛 με τον 𝙼𝚊𝚛𝚌𝚞𝚜 να μας ψελνουν που αρρωστησαμε στα μέσα της αγωνιστικής περιόδου ! Λέω και οι δυο αρχίζουμε να γελάμε
𝙼: Ενω ο 𝙳𝚛𝚊𝚌𝚘, μπήκαν μέσα χεράκι χεράκι με την 𝙷𝚎𝚛𝚖𝚒𝚘𝚗𝚎 ! Οριακά γλυτωσε ο 𝚆𝚎𝚊𝚜𝚕𝚢 το σωριασμα!
𝚈/𝚗: Γιατί τα δίδυμα, που μπουκαραν μέσα και άρχισαν να σε γιουχαρουν! Μόνο συμβόλαιο γάμου δεν σε έβαλαν να υπογράψουν εκεινη την μέρα!
𝙼: Τελικά, ακόμα και στο κρεβατι του πόνου, ομορφα περνάμε... λεει και χαμογελάει αφηρημένος
𝚈/𝚗:Πάντα περνάμε καλά, αρκεί να είμαστε μαζί, του απαντάω και του δινω ένα ρουφιχτο, ζουλιχτο φιλάκι στο μαγουλο
VOCÊ ESTÁ LENDO
Harry Potter one-shots
FanficΜικρές ιστορίες, με πρωταγωνιστές τους χαρακτήρες απο το σύμπαν της J.K.Rowling. Περιέχει το Y/N (your name) για να είναι πιο εύκολη η ταύτιση.