𝐼𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑜𝑦𝑠 𝑑𝑜𝑟𝑚𝑠 (𝓜𝓪𝓽𝓽𝓮𝓸 𝓡𝓲𝓭𝓵𝓵𝓮)

1.1K 30 2
                                    

Είμαι ξαπλωμένη και κοιμάμαι. Το δωμάτιο στο οποίο βρίσκομαι μυρίζει έντονα ανδρική κολώνια. Δεν υπάρχει κάποια λάμπα αναμμένη αλλά μπαίνει φως στο δωμάτιο από ένα παράθυρο που είναι καλυμμένο με σκούρες κουρτίνες. Κρυώνω και χωρίς να ανοίξω τα μάτια μου, ψάχνω μια κουβέρτα.  Αντί όμως για αυτό, κάποιος με παίρνει αγκαλιά και η ανάσα του σκαει στο πρόσωπο μου. Ανοίγω τα μάτια μου σιγά σιγά και αντικρίζω τον 𝑴𝒂𝒕𝒕𝒆𝒐. Έχει ένα τεράστιο χαμόγελο καρφωμένο στα χείλη του, φοράει μονο το παντελόνι μιας μαύρης φόρμας, τα μαλλιά του είναι βρεγμένα και μυριζει έντονα την κολωνια που υπάρχει διάχυτη στο χώρο.
𝑴𝒂𝒕𝒕: Καλημέρα, πριγκίπισσα!! Πώς κοιμήθηκες
𝒀/𝒏:Καλημέρα, μια χαρά κοιμήθηκα... Εσυ?
𝑴𝒂𝒕𝒕: Καλύτερα από πότε!
𝒀/𝒏: Πως και τόσα κέφια?
𝑴𝒂𝒕𝒕: Πως γίνεται να μην είναι κάποιος χαρούμενος οταν ξυπνάει δίπλα σε μία υπέροχη ύπαρξή όπως εσυ,γλυκιά μου?
𝒀/𝒏: Ω έλα τωρα! Ασε τις γαλιφιες!
𝑴𝒂𝒕𝒕: Να μου κανετε την χάρη, δεσποινίς Black, αλλα οσα λεω ειναι η αλήθεια! Είσαι πολυ ήρεμη οταν κοιμάσαι, τοσο γαλήνια, τοσο όμορφη...
𝒀/𝒏: you are such a flirt, Riddle!
𝑴𝒂𝒕𝒕: Τωρα γιατί θες να με ξενερωσεις ? Με ρωτάει ταχα θυμωμένος και με αγκαλιάζει σφιχτά. Δεν είπαμε, όταν είμαστε μαζί, δεν θέλω τιποτα να μου θυμίζει τον πατερα μου! Προκάλεσε τοσο πονο και δυστυχία σε ανθρώπους που δεν έφταιγαν. Εξαιτίας του πέθανε ο μπαμπάς σου, οι γονείς του Ted, του Potter,και λόγω της λατρείας που του είχε, η μητέρα μου... Φοβάμαι 𝒀/𝒏, φοβαμαι οτι θα καταλήξω όπως εκείνος, θα πονέσω αθωους ανθρώπους, θα σκοτώσω δίχως οίκτο και ότι εσύ, αφού συνταχθεις με το Τάγμα, θα πάθεις κακο εξ αιτίας μου και θα αφήσω τα παιδια μας μονα τους και να μισούν το ρεμάλι που έχουν για πατερα!
Πλέον έχει γίνει μία μπάλα μέσα στην αγκαλιά μου και κλαίει με αναφιλητά κοντά στο στήθος μου. Ακουμπάω απαλά το χέρι μου στο μάγουλό του και το σηκώνω ελαφρά ώστε να με κοιτάζει
𝒀/𝒏:Δεν θα γίνεις ποτε σαν εκείνον! Ξέρεις γιατί? Γιατί υπάρχουν άνθρωποι που σ αγαπάνε. Έχεις πάρει αγάπη και ξέρεις πώς να αγαπάς.  Όλοι οσοι πέθαναν, το έκαναν γιατί καποιον αγαπούσαν! Τα δικά μας παιδιά θα σε λατρεύουν γιατί θα είσαι ο πιο καλός, ο πιο γλυκός και πιο τέλειος μπαμπάς του κόσμου!
𝑴𝒂𝒕𝒕: Αλήθεια,το πιστεύεις? Οτι θα γίνω καλός μπαμπάς? Με ρωταει με κόκκινα ματια, γεμάτα προσμονή.
𝒀/𝒏:Φυσικά και το πιστεύω, ματια μου,  του απαντάω καθως σκουπιζω με τους αντίχειρες μου τα δάκρυα απο τα μάγουλα του.
𝑴𝒂𝒕𝒕: Αχ, σ αγαπάω τόσο γαμημενα πολύ! Αναστενάζει και παίρνει τα χέρια μου απο τα μάγουλα του και τα φιλάει.
𝒀/𝒏: Hey, language!
𝑴𝒂𝒕𝒕: Αφού γι αυτο μ ερωτεύτηκες, γιατι είμαι παλιοπαιδο και όχι κανένας χαλβάς!
𝒀/𝒏:Οχι! Σε ερωτεύτηκα για τα αμυγδαλωτά σου τα μάτια και την ωραία σου την κολόνια!
Ο 𝑴𝒂𝒕𝒕𝒆𝒐 με κοιτάζει με ανοιχτό το στόμα,  ενα μικρό χαμόγελο και το ενα φρύδι σηκωμένο.
𝒀/𝒏: Σοκαρίστηκες,μωράκι μου,  τον ρωτάω ενώ αφήνω  γελάκι
𝑴𝒂𝒕𝒕: Ειναι να μην σοκαρομαι? Μολις έμαθα ότι η κοπέλα μου με ερωτεύτηκε επειδή μυρίζω ωραία! Ουτε σκυλάκια να ήμασταν!
Ετσι όπως είναι χαλαρος, σκυβω και τον φιλαω, γιατι θα έλεγε κι αλλες εξυπνάδες. Ο 𝑴𝒂𝒕𝒕𝒆𝒐 αμεσως ανταποκρίνεται και κρατάει μεσα στα χέρια του τα μάγουλα μου. Αλλά επειδή δεν ειμαστε δελφίνια, για να μπορούμε να κρατήσουμε την ανάσα μας για αρκετή ώρα, σπάμε το φιλί και ακουμπαμε τα μέτωπα μας με κλειστά μάτια.
𝑴𝒂𝒕𝒕:Σ αγαπάω, πριγκίπισσα...
𝒀/𝒏: Και εγω σ αγαπάω, έρωτα μου...
𝑴𝒂𝒕𝒕: Εσυ αγαπάς τους πάντες, έχεις συνηθίσει να το κάνεις... Εγω όμως, ω διάολε, αγαπάω μονο εσένα... Είναι περίεργο συναίσθημα για μενα... Σαν κατι να υπάρχει στο στομάχι μου και να κανει πάρτι!
𝒀/𝒏: Εύχομαι με τον γλυκό τρόπο, αλλιως θα σε κανω μελιτζανι μωβε!
𝑴𝒂𝒕𝒕: Ναι, με τον ρομαντικό τρόπο! Είναι σαν... Δεν ξερω πώς να το περιγράψω...
𝒀/𝒏: Πεταλούδες? Νομίζω ότι εννοείς σαν να υπάρχουν πεταλούδες...
𝑴𝒂𝒕𝒕:Μμμ... Δεν ξερω , μπορώ να εχω άλλο ένα, θέλω να δω αν θα φυγουν...
Λαι κάπως έτσι μείνανε εκεί, στο κοιτώνα των αγοριών του Slytherin,  ενα χειμωνιάτικο πρωινό, ενω ολο το σχολείο μας ψάχνει σαν τρελο!

Harry Potter one-shotsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora