Ειναι βράδυ και βρίσκομαι στο δωμάτιο μου. Μολις βγήκα απο το ντουζ και ντυνομαι για να κοιμηθώ. Φοράω ενα φούτερ του 𝙼𝚊𝚝𝚝𝚎𝚘,τις ζεστές μου κάλτσες και μπαίνω μεσα απο τις κουβέρτες. Τον περιμένω να έρθει, δεν μπορώ να κοιμηθω μόνη μου. Ακούω στο διάδρομο βήματα και ξέρω πως ειναι δικά του. Μπαινει στο δωμάτιο, κλεινει απαλά την πόρτα και περπατάει σχεδόν στις μύτες των ποδιών του,μαλλον για να μην με ξυπνήσει. Ανάβω τα φώτα και τρίβω τα μάτια μου. Εκείνος φοράει ακόμα την στολή του 𝚀𝚞𝚒𝚗𝚝𝚒𝚌𝚑 και ειναι βρεγμένος μέχρι το κόκαλο.
𝙼:Δεν κοιμήθηκες ακόμα, γατουλα μου ?
𝚈/𝚗:Αφού το ξέρεις ότι δεν μπορώ χωρίς εσένα. Πως και σε άφησαν να περάσεις τετοια ωρα απο την είσοδο?
𝙼: Ήταν μονο ο 𝚆𝚎𝚊𝚜𝚕𝚢 κατω και σαλιαριζε με την επιμελήτρια του 𝚁𝚊𝚟𝚎𝚗𝚌𝚕𝚊𝚠...Μου έλειψες, γατουλα, λεει και έρχεται να με φιλήσει. Εγω ακουμπάω τις παλαμες μου στο στηθος του και τον απωθω.
𝚈/𝚗:Θα κρυώσεις αν καθίσεις κι άλλο με τα βρεγμένα επάνω σού.
𝙼:Ε τοτε,να τα βγάλω, λέει και τσουπ,η μπλούζα μπαίνει γκολ στην άλλη άκρη του δωματίου. Εκείνος ξαπλωνει στην αγκαλιά μου και τυλίγει τα χέρια του γύρω απο μένα.
𝚈/𝚗:Ρε μωρό μου, τα μαλλια σού είναι ακόμα βρεγμένα. Δεν γίνεται να μείνεις έτσι, θα πάθεις πονοκέφαλο!!
𝙼:Μα δεν θέλω να σ αφήσω, γατουλα!
𝚈/𝚗:Δεν θα χρειαστεί να μ αφησεις! Απλώς, πήγαινε στο μπάνιο και βαλε στεγνά ρούχα και τα μαλλια θα στα στεγνωσω εγω...
Εκείνος ξεφυσάει και κατευθύνεται βαριεστημένος προς το μπάνιο. Εγω περνώ απο το 𝚋𝚘𝚍𝚘𝚒𝚛 μου το πιστολάκι για τα μαλλιά. Βγαίνει από το μπάνιο μονο με μια μαύρη φόρμα.𝙼: Ημουν σίγουρος οτι σε είχα αφήσει εδώ πέρα ένα φούτερ μου μαζί με τη φόρμα αλλά δεν μπορώ να το-, σταματάει την πρότασή του όταν με βλέπει να το φοράω. Δείχνει καλύτερο σε εσένα, απο οτι σε εμένα...😏
𝚈/𝚗: Ελα δω τωρα,μην με αναγκάσεις να ξανασηκωθω...!
Εκείνος αφήνει ενα απο τα διάσημα γελάκια του και έρχεται και ξαπλωνει μπροστά μου καθώς ακουμπάει το κεφάλι του πάνω στα πόδια μου. Εγω ανάβω το πιστολάκι και αρχίζω να του στεγνωνω τα μαλλιά, ενω παράλληλα περνάω τα δάχτυλα μου ανάμεσα απο τις μπούκλες του. Όταν κάποια στιγμή τελειώσω, κλείνω το πιστολάκι,αλλα όλως περιέργος, ο 𝙼𝚊𝚝𝚝𝚎𝚘 δεν μετακινείται απο την θέση του. Κάνω στην άκρη μερικές τουφες που πέφτουν μπροστα στο πρόσωπο του και τον βλέπω να κοιμάται. Περνάω απαλά τα δάχτυλα μου από το λαιμό του μέχρι το στέρνο του και του δίνω μικρά φιλάκια στο πρόσωπο, ειδικά στα σημάδια του. Είναι τόσο ήρεμος όταν κοιμάται... Σαν παιδάκιΤον σπρώχνω απαλά δίπλα μού και τον σκεπάζω και αυτόν με τις κουβέρτες μού.
𝚈/𝚗:Καληνύχτα, άγγελε μου, του λέω και του δίνω τελευταίο φιλί για καληνυχτα... Ή έτσι νόμιζα δηλαδή, γιατί την στιγμή που τα χείλη μου παν να απομακρύνθουν απο το μέτωπο του, εκεινος τινάζεται σαν ελατήριο και ξαπλωνει επάνω μού.
𝙼: Δεν κοιμόμουν στα αλήθεια απλά ήθελα να δω τι θα κάνεις...
Και με αυτό, σηκώνει λιγάκι το φουτερ μού και βάζει το κεφαλι του μέσα. Εγω τον αγκαλιάζω, καθως αφήνω μερικά γέλια να φυγουν απο το στομα μου και του ψυθυριζω "βλάκα "
ESTÁS LEYENDO
Harry Potter one-shots
FanficΜικρές ιστορίες, με πρωταγωνιστές τους χαρακτήρες απο το σύμπαν της J.K.Rowling. Περιέχει το Y/N (your name) για να είναι πιο εύκολη η ταύτιση.