Ετοιμάζομαι για τον αγώνα. Σήμερα παίζουμε ενάντια στο 𝚂𝚕𝚢𝚝𝚑𝚎𝚛𝚒𝚗, με αρχηγό τους τον 𝙼𝚊𝚝𝚝𝚎𝚘... Δεν μ αρέσει να τον ανταγωνιζομαι,αλλα σήμερα θέλω να κερδίσω! Ειναι ο πρώτος αγώνας μου σαν αρχηγός του 𝙶𝚛𝚢𝚏𝚏𝚒𝚗𝚍𝚘𝚛 και βάλαμε στοίχημα: οποίος χάσει, θα παραδεχτεί ότι ο αλλος είναι καλύτερος αρχηγός. Δένω τα κορδόνια απο τις επικαρπιδες και φοράω τον καινούργιο μανδύα, που στην αριστερή πλευρά έχει κεντημένη την λέξη "𝙲𝚊𝚙𝚝𝚊𝚒𝚗".
𝙺: 𝚈/𝚗, εισαι έτοιμη ?Σε περιμένουμε για τον λόγο σου...
𝚈/𝚗: Τωρα έρχομαι, λεω και κουμπονω το τελευταίο κουμπί στον μανδύα μου.
" Φτουσου,μαναρι μου" σκέφτομαι καθως κοιτάζω την αντανάκλαση μου στον καθρέφτη. Βγαίνω και βλέπω τα 3 κορίτσια συγκεντρομενα στην μια πλευρά, να συζητάνε ψιθυριστά, τα δίδυμα, αρκετά απειλητικά, με τα ρόπαλα στα χέρια και τον 𝙾𝚕𝚒𝚟𝚎𝚛 να με κοιτάζει με τα χερια σταυρωμένα στο στέρνο και την πλάτη να ακουμπάει στον τοίχο.
𝚈/𝚗: Λοιπόν, θέλω καθαρό παιχνίδι. Αν δω φουλ, σας τηγανησα! Είμαστε εξαιρετική ομάδα, δεν χρειαζόμαστε ζαβολιες για να πάρουμε την νίκη. Πάμε να τους σκάσουμε!
Φωνάζω στο τελος και ολοι ζητοκραυγαζουν καθώς παμε προς τις εξέδρες. Τους αφήνω εκεί και παω στην μέση του γηπέδου για τη καθιερωμένη χειραψία με τον αντίπαλο αρχηγό και ρην ρίψη της μπάλας. Ο 𝙼𝚊𝚝𝚝𝚎𝚘 με κοιτάζει στα μάτια και μου χαμογελάει. Ανταποδίδω το χαμογελο και η καθηγήτρια 𝚂𝚒𝚗𝚒𝚜𝚝𝚛𝚊 μας κανει νόημα να δώσουμε τα χέρια. Μολις τα χέρια μας ακουμπήσουν, ο 𝙼𝚊𝚝𝚝𝚎𝚘 σκύβει και φιλαει το δικό μου.
𝙼:Καλή τύχη αγάπη μου, μου εύχεται και καταλαβαίνω ότι θέλει να σου σπάσει το γόητρο.
𝚈/𝚗:Σ ευχαριστώ, μωρό μου, αλλα νομίζω ότι εσυ χρειάζεσαι τύχη εναντίον μας... του απαντάω με ψεύτικη γλυκύτητα.
Η καθηγήτρια ξεροβηχει και εμείς ανεβαίνουμε στιε σκούπες μας και περιμένουμε να πετάξει την μπαλα. Η μπάλα βρίσκεται στον αέρα και πριν προλάβει ο 𝙼𝚊𝚝𝚝𝚎𝚘 να αντιδράσει, απογειωνομαι και την πιάνω σαν αστραπή και κανω πασα στην Angelina. Εκείνη πετάει προς το τερμα των 𝚂𝚕𝚢𝚝𝚑𝚎𝚛𝚒𝚗,αλλα αναγκάζεται να αλλάξει πορία γιατί μια μαύρη περνάει ξυστά απο το κεφαλι της. Εγω ανεβαίνω προς τα συννεφα, ψάχνοντας για την χρυσή, όπως και ο 𝙳𝚛𝚊𝚌𝚘.
𝙳: Τι γίνετε, 𝚈/𝚗,ψάχνεις κάτι? Ρωτάει σαρκαστικά
𝚈/𝚗: Κάτι που θα χαρίσει την νίκη στην ομάδα μου,𝙳𝚛𝚊𝚌𝚘! Και θα κάνει τον αρχηγό σου να χάσει το στοίχημα!
𝙳:Έβαλε ο 𝚁𝚒𝚍𝚍𝚕𝚎 για τον αγώνα? Με ρωτάει αλλα δεν ακούω. Εχω εντοπίσει την Χρυση στην μέση του γηπέδου. Με μία απότομη κίνηση βουτάω προς τα κάτω,μπιγωντας τα νύχια του ενός χεριού μου στο ξυλο του σκπουποξυλου και το άλλο τεντωμένο μπροστά για να την πιάσω. Την στιγμη που το τεντωμένο χέρι μου τυλίγεται γύρω της, το αλλο ξαφνικά γλιστράει απο την επιφάνεια της σκούπας. Πέφτω στο κενό, κουκουριασμενη σε μπάλα. Θα πεθάνω, δεν υπάρχει ούτε μιση πιθανότητα επιβίωσης μετα απο τέτοια πτώση. Ακούω διάφορες φωνές γύρω μου,θολες μεσα στο μυαλό μου. Μυρίζω το χορτάρι, αλλα σε λίγα δεύτερα θα συγκρουστω με το έδαφος. Ακούω εναν εκκωφαντικό ήχο, σαν κάτι να τρέχει γρήγορα, σκιζωντας τον αέρα, αλλα με έχει κυριεύσει τόσο πολύ ο πανικός που δεν μπορώ να ανοίξω τα μάτια μου. Νιώθω ενα δυνατο κράτημα στην μέση μου και στο σβέρκο μου. Πάλι φωνές, αυτή τη φορά ομως χαρούμενες. Ανοίγω σιγά σιγά τα ματια μου και βλέπω τον 𝙼𝚊𝚝𝚝𝚎𝚘 να με κοιτάζει με μία μάσκα πόνου στο πρόσωπο του που σπάει απο ενα χαμόγελο όταν καταλάβει ότι έχω ανοίξει τα μάτια μου.
𝙼: Μην μου το ξανακάνεις αυτό, πριγκίπισσα! Λέει και μου δίνει ενα παθιασμένο φιλί καθως κατεβαίνουμε προς το χορτάρι του γηπέδου. Μολις πατησει γη, η ομάδες μας αρχίζουν να ζητοκραυγαζουν. Οι δικοί μου έρχονται γύρω μας,αλλα ο 𝙼𝚊𝚝𝚝𝚎𝚘 σφυγκει το κράτημα του και αφήνει έναν ήχο, σαν γουργουρητό λύκου. Οι περισσότεροι τον κοιτάζουν με μία έκφραση τρομου και έκπληξης, εκτός απο τον 𝙾𝚕𝚒𝚟𝚎𝚛
𝙾: Ήρεμα, φίλε, την αρχηγό μας ήρθαμε να δούμε!
𝙵: Ανοισυχουμε για αυτην-
𝙶:- Όσο και εσυ !
𝙼: Καλα, καλα... Συγχαρητήρια και για την νίκη σας...
𝚈/𝚗: Ξέρω πως δεν το εννοείς, αλλα μην ξινίζεις τοσο πολυ, του ψυθιριζω στο λαιμό του.
𝙼: Δεν με νοιάζει το πρωτάθλημα, οι χλεχλεδες μου την έσπασαν, μου απαντάει καθως παμε στα αποδυτήρια.
𝚈/𝚗: Αυτοι οι "χλεχλεδες" ειναι οι κολλητοί και συμπαίκτες μου όμως!
𝙼: Καλα! Που πάμε τώρα? Πρέπει να πληρώσω το στοίχημα που έχασα, λέει και πραγματικά δεν φαίνεται να τον πείραξε και πολυ που έχασε.
𝚈/𝚗: Λεω να πάμε Μελοχουφτες... ΚΑΙ ΑΣΕ ΜΕ ΚΑΤΩ, ναυτία με έπιασε τόση ώρα εδώ πάνω! Τσιριζω και τον βλέπω να μορφαζει απο την τσιριδα μου. Εμ 𝚁𝚒𝚍𝚕𝚕𝚎, με την 𝙶𝚛𝚢𝚏𝚏𝚒𝚗𝚍𝚘𝚛 𝙲𝚊𝚙𝚝𝚊𝚒𝚗 ήθελες σχέση, λούσου τα τωρα!
ESTÁS LEYENDO
Harry Potter one-shots
FanficΜικρές ιστορίες, με πρωταγωνιστές τους χαρακτήρες απο το σύμπαν της J.K.Rowling. Περιέχει το Y/N (your name) για να είναι πιο εύκολη η ταύτιση.