פרק 17

3.5K 292 49
                                    

Ze shov 2012.
Ma la-Ashut.
זה הולך להיות פרק מבלבל אז תישארו איתי. אני מתחילה את הפרק בקטע שלא היה מקודם, שכביכול מתרחש שבועיים וקצת אחרי תחיל החופש.

"הארי," סילבר מתיישבת לצידי על המיטה.

אצא שקרן אם אגיד שלא אהבתי כשהיא בבוקר צונחת על מיטתי.

שבועיים וקצת למדתי איך מתנהלים החיים במשפחה המורכת הזאת.

קמצוץ של כאב צובט לי בלב כשהם מתחבקים עם הוריהם, או מכיריזים בזה שהם משפחה.

קשה לשמוח לאחרים כשהם שמחים על מה שלך אין.

אבל אהבתי את ג'ק ואהבתי את המשפחה שלו. לא כעסתי כשהם התחבקו, כי הם לא יודעים שלי זה חסר.

אהבתי את פלור-אלה כמו אחות קטנה, קיילי ומאדי הפכו לדמות אימהית, מייקלה הייתה האחות השונה, האגו והתמיכה.  ומייק היה האח שאף אחד לא רוצה, אנרגייה שלעולם לא נגמרת. אבל אהבתי אותם. את ג'ק הכרתי, הוא לא היה לי חדש. ולורן, גם אותה למדתי להכיר יותר, היא הקומדיה במיטבה. סילבר הייתה הנקודת גאווה של המשפחה, היא הייתה הנקודה המאזנת, היא הייתה באמצע. האישיות שלה לא פנתה לימין ולא לשמאל.
"הארי?" סילבר מושכת בשמכתי ואני מאלץ את גופי להתרגל לקור שחודר דרך החלון ובאיטיות רבה אני מתיישב על המיטה.

"בוקר טוב." אני מחייך. עייני פקוחות למחצה אך אני עדיין יכול לראות את סילבר מולי, בג'קט גדול וירוק וג'ינס שחור.

היא מנידה בראשה והקוקו ההדוק שלה זז איתה. מצליף בקצוות לחייה האדומות קלות.

"לא." היא אומרת.

אני מקמט את גבותיי, "הא, זה... לא... בוקר?"

היא נושכת את שפתייה ורוכנת לכיווני, "בוקר מצווין, יודע למה?"

"אני יכול לנחש. זה חופש, בטח הדודות שלכם הכינו אוכל די טעים, או שגילית שאת לא בהריון."

היא מטה את ראשה הצידה, "אני צריכה להיות בהירון?"

"אה, זאת לא את שקיבלת מחזור?" אני שואל.

"לא, לא." היא צוחקת.

"כן, טוב, ברור. החבילת טמפונים הישנים בשירותים בטח של-" לפני שאני מספיק להשלים היא עונה.

"סבתא. אתה מאמין שהיא עדיין מקבלת מחזור? אנחנו במשפחה פוריות מאוד." היא זוקפת את גבה וכשהיא מסיימת לדבר היא שולחת חיוך קטן, "אבל לא בגלל זה באתי."

"אז, סילבר בראון, במה אני זוכה בביקורך היפה בשעות הבוקר המוקדמות?"

היא מכווצת את אפה, "הארי סטיילס, אתה מתכוון לשאול במה אני זכיתי?" היא קמה ממיטתי.

"אני לא מבין לאן את מובילה," אני עוקב אחרייה במבטי, היא מתקדמת לדלת.

"אתה, הארי סטיילס, הולך ללמד אותי," היא שולפת ממאחורי הדלת את הגיטרה האדומה, "גיטרה." היא מכריזה.

winter 2012- H.S fanficWhere stories live. Discover now