פרק 32

2.4K 259 66
                                    

אז אני לא יודעת להקדיש הקדשה במגניבות אז אני פשוט אכתוב שהפרק המסובך הזה מוקדש ל dontloseyourhope שאני בהחלט לא יודעת לתאר במילים כמה שאני אוהבת ומטורפת על התגובות שלה. וכמה שאני שמחהה.
אז זהו.
עכשיו פרק:

אף אחד מהשלושים איש היא לא מכירה, לא שאכפת לה, או שאכפת להם.
היא עם סאם, לא שהוא ממש שם עלייה כרגע.

אתם כולם מעניין דבר אחד והדבר הזה נשאף לתוך אפם.

"סילבר?" בחורה נמוכת קומה מפנה את מבטה לסילבר שעד הרגע הייתה שקועה בלנחש מה זה המשקה הכחול והטעים כל כך שנמצא בתוך הכוס העשירית שלה להיום.

"את לא רוצה קצת?" היא שואלת וסילבר מאלצת את שפתייה להימתח לחיוך.

"אני לא יודעת לקחת סמים." היא מודה והבחורה נמוכת הקומה שמאוחר יותר התגלתה כסיידי קמה והלכה.

סילבר מצאה את עצמה פיקחת יותר מכולם. בין אלפי המחשבות שרצות בראשה היא רק חושבת על דבר אחר, כמה היא מאושרת, כבר חודשיים שלמים עם סאם.

בחצות היא תחגוג שמונה עשרה, זה בהחלט לא המקום או האווירה בה היא תכננה לחגוג ואם היו שואלים אותה שנה קודם איך היא מתכננת לחגוג שמונה עשרה, סביר להניח שהארי היה חלק גדול ומכובד מתשובתה.

אבל היא עם סאם. ולמרות הפרש הגילאים העצום, היום היא מתכננת לספר לו את האמת.

--
מייקלה לעולם לא הייתה כזאת לחוצה לפני טיסה. ברור לה, זה מאוחר מדי בשביל להתחרט, היא כבר במושב המטוס, חגורה ומבטה המודאג לא עוזב את נוף החלון. היא תתגעגע לראות את הכל בגודל שהוא צריך להיות.

"ואם התינוק פתאום יחליט לצאת?" היא מפנה את מבטה אל כולם.

"אז התינוק שלך ייקבל טיסות חינם." מייק מחייך ומלטף את בטנה הגדולה.

מייקלה מקמטת את פנייה.

"הרופאים אמרו שיש לך עוד שלושה שבועות." הארי מנסה להרגיע אותה מהמושב לפנייהם.

הארי מצא את עצמו מבולבל מהסיטואציה שבה הוא נמצא. ארצות הברית, טיסה, עם נערה בהריון. הוא מצחקק בראשו על כמה שהסיטואציה הקשה שלו נשמעת כמו התחלה של בדיחה. אבל זה נכון.

מייק, מייקלה, ג'ק והארי מצאו את עצמם עולים על טיסה לארצות הברית.

ולמרות שהורייה של מייקלה מודעים למצב ההריון, הם הרשו לה לטוס. הארי עד עכשיו לא מבין למה. אבל מכמה שהוא שמע מג'ק, הורייה קיבלו את ההריון שלה קשה.

בזמן שסרטון הבטיחות רץ, המטוס מתחיל לנסוע במהירות על הכביש.

"טיסה נעימה."

"אמן." מייקלה ממלמלת בלחץ תחת אפה.

אף אחד אחר לא יודע מה פשר הרצון העז של מייקלה לפתע לטוס, אף אחד לא שיער שמדובר בלמצוא את סילבר. אבל זאת בדיוק הסיבה, מייקלה הבטיחה לעצמה שבלי בת דודתה, חברתה- סילבר, היא לא מוכנה ללדת.

winter 2012- H.S fanficWhere stories live. Discover now