פרק 23

3.4K 287 127
                                    

את המבט שנתתי למייקלה אני כנראה לעולם לא אדע עד כמה הוא נורא. אני משערת שהוא מבחיל כי מייקלה ניסתה להשתלט על עצמה בעזרת זה שהרימה את שתי יידיה מולי ועשתה כאילו באה לחנוק אותי.

היא חורקת את שייניה.

"אני לא הולכת להיפרד מהארי." אני מבטלת את דברייה בעזרת ניפוף ידי מול עייניה, "לא כשאין לי סיבה בכל מקרה."

היא נושכת את שפתייה, "יש סיבה." היא אומרת.

אני מצחקקת בחירשיות, "אה, כן, טוב. מה הסיבה?"

היא מלקקת את שפתייה התחתונות ומנסה כמה שפחות להביט בי.

"נו?" אני מזרזרת את תשובתה אך היא כתגובה נושמת עמוק.

"אה, אוקי, כן, כן, הנה זה מגיע." היא מלמלת.

אני צוחקת, "את רואה? אין שום סיבה." אני משלבת את ידיי, "הארי מדהים ותחיי עם זה." אני אומרת וכשאני נזכרת אני מביטה בה בקימוט גבות, "את לגמרי תומכת בי ובהארי. מה קרה עכשיו?"

"כן!" היא צועקת וכפות יידיה מכות את ירכייה, "הנה. אני לגמרי תמכתי בך ובהארי נכון? אז בטח צריכה להיות סיבה ממש קשה כדי שאפריד בניכם."

אני צוחקת, "את לא תפרידי בינינו."

היא מהנהנת, "הארי בוגד בך."

עכשיו זה תורי להנהן בדממה.

"אני מצטערת סילבר." ידה נחה על כתפיי, "לגמרי התופצצתי מזעם. יש לו חברה אחרת, בגיל שלו סילבר."

"את יודעת מה," אני מעיפה את ידה מכתפיי ומפנה את מבטי אלייה, "זה טיפשי. אני לא מאמינה לך." אני קמה ממקומי.

"אני רוצה רק לטובתך סי-"

אני מחייכת בזעם, "ואת יודעת עוד משהו? את מקנאה בזוגיות שלי ושל הארי. כי כריס רק דפק אותך והלך. את ק-נ-א-י-ת."

וברגע זה מייקלה נשכה את שפתייה בחוזקה כל כך שלרגע עלה בדמיוני את שפתייה מתפוצצות ונהרות של דם יוצאות משפתייה התחתונות.

"חתיכת זונה." את השנאה בקולה הרועד אני כנראה לעולם לא אצליח לתאר או לשחזר. "תשאלי את הבוגד הטיפש שלך!" היא צועקת.

"לא." אני אומרת ברגוע, "אני לא אשאל אותו. אני לא אהרוס בשאלה אחת את האמון שבנינו."

"את חתיכת טיפשה את יודעת את זה?" היא צעקה וקמה ממקומה, "אני פשוט לא מאמינה עלייך. מאמינה לבחור בגיל עשרים שבטח זיין אותה על כל פעם שלא הלך לו לזיין אותך."

אני מהנהנת, "כן טוב, אז אולי כדאי שאני אשכב איתו בשביל שיעזוב את החברה שלו." אני מרימה את ידיי ולמילה ''חברה'' מוסיפה מרכאות דמיוניות.

מייקלה מחייכת, "כן, ברור, תני לו לדפוק אותך. רק אל תשכחי קונדומים." היא אומרת ומתחת לאפה מלמלת, "בת זונה."

winter 2012- H.S fanficWhere stories live. Discover now