Hani bir sairin dedigi gibi ..."öyle bir yerdeyim ki. Ask ve nefret... Sicak ve soguk... Savas ve baris ... Usumek ve sonra yeniden isinmak gibi... Gitsem ayrilik olur kalsam col!" Kalbimi sarsan insanların eserlerini yazip çizdiği bugunlerden bana kalan aci, hüzün, pismanlik, umut... Herseyimle vazgeçtim kendimden... Büyüdükçe büyüyor kusurlarim; acilar acilasiyor; yol görünüyor yalnizliga; anlayan yok kime bu sitem? Tek gerçeği ariyorum; gerçek aski... Eğer yoksa askimizda muhabbetullah; biz olamayiz iflah! Mahkumuz darbelere ve yikilmaya! Ey gafil insan yükünü Allah'a birak, sen acizsin... Acizim aciz olani istemem, fakirim fakir olani istemem. Seni isterim Ya Rab! Sevdiklerini senden gayri sevmek isterim. Bizim yolumuz yol değil, gönlümüz han değil, kötülüğe kapali zarf değil, iyiliği isteyen beceriksizim... Sevdanin gözlerinde iki damla gozyasi, bir anlik mutluluk için ömrünü intihar etmekte... Yorgunuz çok yük tasidik, harap olduk ama sevdamiz ayakta... Kelimeler kendini kesfettiriyor duygularimin acilarinda, dile geliyor Yakin'e olan yalnizligi, kalbine serpiliyor umut tohumlari, askiyla Huzur'un huzurunda iki rekat secde ozlemliyor... Ruh bedenden kaç beden büyük , iki büklüm oluyor kalplerimiz, pismanim ey yar! Ver elini cennete gidelim; hickimsenim askimizi reddetmeyecegi yere! Gel ki Rabbimize siginalim, o bizim sahibimiz. Bak gozlerime ruhumun titreyisini gör... Biz aski peri masali kadar imkansız , acilari bir savaştan acimasiz yasadik! Kolumuzu kestiler el ele olmayalim diye ama yureklerimizi unuttular. Boşver ey sevgili! Biz sevdamizin mihrabini kabeye kuralim, hilalimiz dolunaya baksin, ayyuzlum gel... Gel ki iki ezan arası yasamayalim. Ebediyete de ayim ol güneşim ol. Eksigim biliyorum acizim ama yine de tut elimden Allaha ulastir beni. Sana bakip imanimi tazeleyeyim. Diyeyim ki "Ey Yarab! Ne güzel bur kul yaratmissin ki beni sana getirdi..." Sukredeyim sonra... Allaha emanet olalim sevdiğim. " seni çok seviyoruz Rabbim" dediğimizde sen de yoksun ben de! "Biz tek ruh olduk itaat ediyoruz Yarab!"diyelim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİTSEM AYRILIK OLUR;KALSAM ÇÖL..
PoesíaSon veda bu, Son bir kez kokumu al yüreğine, Sakla en güzel yerinde, Son bir kez bak gözlerime, Siyahına karış, kaybol en derininde, Son bir kez hisset nefesimi, Gece yine saat on iki, Dolunayı seyret, terket beni, Göm geçmişine soğuk bedenimi, Son...