Emilia Randall

209 10 0
                                    

Dit verhaal gaat over een mooi meisje met mooi blond en lang haar. Ze heeft heldere blauwe ogen, een perfect leven en is het populairste meisje van de school. Had ik al gezegd dat ze mooi is? Oh foutje, ze is supermooi!

Inderdaad dit verhaal gaat over mij: Emilia "Amy" Randall. Even voor de duidelijkheid de enige reden dat ik dit met jullie deel is omdat ik het leuk vind mensen te vertellen over hoe geweldig ik ben. Want ja, dat ben ik. Maar ookal is mijn leven perfect, dat is het niet altijd geweest en ik zal er alles aan doen om dat zo te houden. Dus als je mij tot last komt moet je boeten. Maar om mooi te blijven moet je niet al te veel stressen. Nu komen we dus op het punt waar ik mijn 'vriendinnen' aan jullie moet voorstellen. Als eerste hebben we Leslie, zij is mijn beste vriendin, we doen altijd alles samen. Dan heb je Kaylee, zijn is in 1 woord het domste meisje van de school. Zij regelt alles voor me, ze helpt me met m'n haar en make-up en ik kan haar zo veel geld laten uitgeven als ik wil. Het maakt niet uit hoe duur, zij betaalt alles voor me. Dan heb je nog Emma, zij is weer de meest sociale persoon op school. Als je me irriteerd of ik je niet mag, zorgt zij ervoor dat er binnen de kortste keren een sappige roddel op de schoolsite staat. Oh en dan is er ook nog Riley, zij doet mijn huiswerk voor me en alles wat daarbij hoort. Even voor de duidelijkheid Riley en ik zijn dus geen vriendinnen. Met mensen zoals zij wil ik dus echt niet gezien worden, je zou het begrijpen wanneer je haar een keer gezien hebt. Ik had ook ooit een andere vriendin, ze heette Zoey. Ik weet niet wat me bezielde toen ik vriendschap met haar sloot, ze heeft namelijk mijn leven verpest. Maar genoeg over mijn leven, nu gaan we verder naar het verhaal. Trouwens dat gaat dus over mijn leven!

Bye,

Xoxo Amy

High School StoryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu