αποφθέγματα ανθρώπων που με αγάπησαν

38 7 4
                                    

Με κοίταξαν στραβά και με ρώτησαν: ποιος σου μίλησε για έρωτα εσένα;
Ποιος να σε αγαπήσει εσένα;

Είμαι ποιήτρια και καταστροφική, μια μούσα που σπείρει οδύνη σε καλλιτεχνικό μυαλό.

Ποιος να με αγαπήσει εμένα;

Το χέρι μου ξέρει να δημιουργεί τέρατα που ηρεμούν μόνο κάτω απ' το δικό του χάδι.

Έτσι ήταν και οι εραστές μου.
Δεν ήταν ποιητές, δεν ήταν καλλιτέχνες, δεν με έριξαν απ' τα αστέρια.

Αλλά με αγάπησαν, όπως θα αγαπούσε κανείς τον δημιουργό του.

Και εγώ;
Εγώ, τίποτα.

Εγώ,
εγώ διέλυα όσα είχα γιατί προσπαθούσα να πιάσω το φως. Εγώ όμως ήμουν σε άβυσσο και δεν έφτανα ποτέ στην θέαση. Εγώ αγαπούσα μα δεν αγαπήθηκα.

Μα
σύρθηκα ως έξω απ' τις σκιές και τώρα τις αντικρίζω στα μάτια.

Στα μάτια των εραστών μου, στα μάτια των ανθρώπων που με αγάπησαν. Και στα γραπτά τους, αν τύχει και πέσω σε κάποιο απ' αυτά.

Έγιναν διάσημοι οι εραστές μου για τον πόνο που τους προκάλεσα. Δεν γράφουν πια για μένα οι εραστές μου, τους χαρίζω τόσες αναμνήσεις, τόσες που τους πνιγώ.

Δεν μου αφιερώνει κανείς τίποτα πια, καθένας σκέφτεται πως έχω εκατοντάδες και εγώ έχω διώξει οποιονδήποτε από δίπλα μου πια.

Και εκείνος,
εκείνος δεν με αγάπησε ποτέ αρκετά.
Δεν ήξερε να αγαπά τον έρωτα του Εωσφόρου.

Ποιος να με αγαπήσει εμένα;

Μόνο τα γράμματα τους. Τα δύστυχα δίστιχα τους. Κανείς δεν με αγάπησε εμένα.

Και εκείνος,
εκείνος ο καλλιτέχνης.

Ποτέ δεν με αγάπησε, όσες φορές και αν το είπε

Και εγώ,
εγώ που, απλά, το αποδέχτηκα.

<<Κανείς δεν ερωτεύτηκε την μούσα του...>> έγραφε το κείμενο κάποιου εραστή μου.

[26/02/2019]

Λαιμόκοψη. [ChrisTheDevil]Where stories live. Discover now