20. 9 – 26. 9. 2021
Skvrna na koberci (300/Er)
Pomalu se k němu přiblížil a v očích mu plál žár. Drobný chlapec s vlasy dozrálého obilí už dobře věděl, co bude následovat a téměř neznatelně se pousmál. Miloval svého přítele a miloval, když nad ním stál a ukazoval mu, jak moc po něm touží. Těch společných chvilek, kdy byli sami, a které si kradli jen ve chvílích, kdy rodiče hnědovláska odjeli pryč, bylo zoufale málo. A proto, sotva zaklaply dveře, brunetovy oči zazářily vzrušením. Tolik se na tuto chvíli těšil a věděl, že jeho přítel na tom nebyl jinak.
Jemně jej položil na postel a začal knoflíček po knoflíčku rozepínat jeho košili. Rychle se zvedající hrudník mu ukazoval, jak moc se na příští minuty těší a když přejel po hrudi dvěma prsty, ihned ucítil husí kůži, která se chlapci utvořila snad po celém těle. Ten slastně zavřel oči a nechal se laskat dlouhými prsty svého přítele, který ho pomalu zbavoval oblečení. Netrvalo dlouho a ležel před ním nahý s erekcí pnoucí se k výšinám. Jeho přítel lačně slízl předzvěst, která se vytvořila na vrcholu jeho penisu a blonďatý chlapec jen slastí zasténal. Brunet jej posadil, sám si klekl mezi jeho nohy a pevně obepnul mužství svými rty. Jeho společník zaklonil hlavu s drobnými vzdechy a rychlým dechem dával milenci znát, nakolik ho jeho péče uspokojuje.
Šikovná ústa a rychlý jazyk nenechávaly chlapce vydechnout a cítil, jak pomalu míří ke kýženému vyvrcholení. Zapletl prsty do jeho vlasů a sám si určoval hloubku i rychlost svého uspokojení, protože věděl, že to jeho příteli nijak nevadí. Tušil už, že nebude dlouho trvat a sladké rty ho doženou do ráje.
Dlouhým výstřikem ozdobil koberec a vytvořil tak další neviditelnou skvrnu na světlém luxusním gobelínu, která tam zdaleka nebyla jediná. Byla další z mnoha, která ukazovala na jejich lásku a touhu po tom druhém.